Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Protestes per tarifes regionals a les Terres de l'Ebre

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 20/05/2015 22:22

trensmat ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:Mireu lo que protesta Trens Dignes ja que tenen tota la raó del mon en queixar-se pero ni la Generalitat i ni Renfe els fan cas.

Tortosa - València | 200km | A/T= 21,70€ i Tortosa - Barcelona| 200km | A/T= 30,70€

Imatge

El tracte degradable que pateixen els usuaris de les Terres de L'Ebre i el Priorat es denunciable, com es possible que un bitllet A/T Tortosa - València costi mes barat que un bitllet Barcelona - Tortosa A/T els usuaris de les Terres de L'Ebre no ho entenem aquesta diferencia de preus si el servei es el mateix.

Segon com es possible que a la població de Ulldecona nomes tinguin dos trens diaris cap a la capital de Catalunya com es Barcelona, per la meva opinió penso que la Generalitat tindria que reclamar a Renfe que alguns trens que finalitzen el trajecte a Tortosa acabessin el seu recorregut a la estació de Ulldecona - Alcanar - La Sénia o a la estació de Vinaròs.

Per acabar amb aquesta queixa penso que tant Renfe, la Generalitat i el Ministeri de Foment donen mes prioritats a la línia R3 (Que necessita una bona reforma) que al ferrocarril de les Terres de L'Ebre, per desgracia ho pensen molts usuaris d'aquesta zona de Catalunya.
Si no tinc mal entès des que la Generalitat va fer-se càrrec de Rodalies i Regionals va deixar d'aplicar-se el descompte d'A/T, d'aquí probablement la diferència de preu, doncs els km. són gairebé els mateixos (196 vs. 180).

Per altra banda no crec que sigui ni necessàri ni útil entrar al debat si aquella línia està més cuidada per foment que la nostra, etc. Doncs la majoria de línies convencionals de Catalunya (exceptuant alguna, sobretot per les quals hi passin Rodalies), estan en un estat bastant millorable.
Yo pienso que la Generalitat debería de bajar el precio del billete de ida y vuelta Barcelona - Tortosa hasta llegar al precio del billete de ida y vuelta Tortosa - Valencia.

Sobre las quejas de los usuarios de las Tierras del Ebro, piensa que la gente de esa zona y de otras zonas de Cataluña están asqueados con Santi Villa, por eso se sienten desamparados frente los usuarios de la R3 (Que no es la solución ya que ellos también tienen lo suyo).

Cataluña necesita una gran reforma ferroviaria.
I per què s'ha de baixar el preu de Barcelona-Tortosa? Està fixat segons la distància "X" € / km. Si baixes aquest preu això t'obligarà a baixar la resta de preus de regionals de Catalunya. No crec que sigui comparable el preu d'anar a Barcelona o a València, doncs al final són distàncies diferents (que no vol dir que em sembli correcte haver de pagat 30€ per A/T de Barcelona). Però demanant-ho perquè anar a València és més barat és un argument bastant pobre crec jo.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 20/05/2015 22:47

Si no tinc mal entès des que la Generalitat va fer-se càrrec de Rodalies i Regionals va deixar d'aplicar-se el descompte d'A/T, d'aquí probablement la diferència de preu, doncs els km. són gairebé els mateixos (196 vs. 180).

Per altra banda no crec que sigui ni necessàri ni útil entrar al debat si aquella línia està més cuidada per foment que la nostra, etc. Doncs la majoria de línies convencionals de Catalunya (exceptuant alguna, sobretot per les quals hi passin Rodalies), estan en un estat bastant millorable.
Yo pienso que la Generalitat debería de bajar el precio del billete de ida y vuelta Barcelona - Tortosa hasta llegar al precio del billete de ida y vuelta Tortosa - Valencia.

Sobre las quejas de los usuarios de las Tierras del Ebro, piensa que la gente de esa zona y de otras zonas de Cataluña están asqueados con Santi Villa, por eso se sienten desamparados frente los usuarios de la R3 (Que no es la solución ya que ellos también tienen lo suyo).

Cataluña necesita una gran reforma ferroviaria.

I per què s'ha de baixar el preu de Barcelona-Tortosa? Està fixat segons la distància "X" € / km. Si baixes aquest preu això t'obligarà a baixar la resta de preus de regionals de Catalunya. No crec que sigui comparable el preu d'anar a Barcelona o a València, doncs al final són distàncies diferents (que no vol dir que em sembli correcte haver de pagat 30€ per A/T de Barcelona). Però demanant-ho perquè anar a València és més barat és un argument bastant pobre crec jo.
30 Euros I/V Barcelona - Tortosa por los mismos Km que Tortosa - Valencia que cuesta 10 Euros, menos lo encuentro una gran falta de respeto hacia los usuarios por parte de la Generalitat y de Renfe también.

Pues si bajar los precios tiene la consecuencia de que se bajen los precios en las demás lineas apoyo la moción.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/05/2015 23:08

Potser el problema de fons no estigui en els 30 euros que val anar a Barcelona i tornar, sinó en els 10,70 d'anar a València. Dit d'altra manera, si el preu de l'R16 baixés a un terç, Renfe començaria a treure trens.

Tot servei té un cost. Dit això, caldria veure per quin altre costat es poden retallar despeses (inútils, si més no per al contribuent general), de manera que es puguin mantenir unes tarifes ferroviàries assequibles.

Però l'argument de "jo vull que em rebaixin un 60% el bitllet a Barcelona perquè el de València és més barat", sense més, no duu enlloc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 21/05/2015 0:05

Guigui ha escrit:Potser el problema de fons no estigui en els 30 euros que val anar a Barcelona i tornar, sinó en els 10,70 d'anar a València. Dit d'altra manera, si el preu de l'R16 baixés a un terç, Renfe començaria a treure trens.

Tot servei té un cost. Dit això, caldria veure per quin altre costat es poden retallar despeses (inútils, si més no per al contribuent general), de manera que es puguin mantenir unes tarifes ferroviàries assequibles.

Però l'argument de "jo vull que em rebaixin un 60% el bitllet a Barcelona perquè el de València és més barat", sense més, no duu enlloc.
A això em referia jo. No és normal que per fer 400km aprox. (200 d'anada i 200 de tornada) de Tortosa a València el preu siguin 10€. Perquè aleshores clarament la resta està subvencionat.

Com diu en Guigui, hem de mirar que subvencionar i en quina mesura. Les coses no han de ser extremadament cares, però tampoc hem de regalar-les. i 10€ 400km és una tarifa absurda i insostenible.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 21/05/2015 7:21

oriolp13 ha escrit:
Guigui ha escrit:Potser el problema de fons no estigui en els 30 euros que val anar a Barcelona i tornar, sinó en els 10,70 d'anar a València. Dit d'altra manera, si el preu de l'R16 baixés a un terç, Renfe començaria a treure trens.

Tot servei té un cost. Dit això, caldria veure per quin altre costat es poden retallar despeses (inútils, si més no per al contribuent general), de manera que es puguin mantenir unes tarifes ferroviàries assequibles.

Però l'argument de "jo vull que em rebaixin un 60% el bitllet a Barcelona perquè el de València és més barat", sense més, no duu enlloc.
A això em referia jo. No és normal que per fer 400km aprox. (200 d'anada i 200 de tornada) de Tortosa a València el preu siguin 10€. Perquè aleshores clarament la resta està subvencionat.

Com diu en Guigui, hem de mirar que subvencionar i en quina mesura. Les coses no han de ser extremadament cares, però tampoc hem de regalar-les. i 10€ 400km és una tarifa absurda i insostenible.
No, si només compres añada són 15,30€. Amb la tarifa d'anada i tornada són 10,70€ cada viatge, en total 21,40€.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 21/06/2015 17:03

Trens Dignes aconsegueix reunir-se amb el Conseller Santi Vila i demana solucions urgents al territori

Moltes reivindicacions, mobilitzacions i reunions després, la Plataforma Trens Dignes ha aconseguit arribar al responsable del departament que té la potestat de decidir en gran part dels aspectes de mobilitat i comunicacions. La Plataforma es troba aquesta tarda a Barcelona amb Santi Vila, conseller de Territori i Sostenibilitat per demanar-li que posi fil a l’agulla per començar a resoldre els problemes crònics del territori en qüestions ferroviàries.



http://www.ebredigital.cat/media/tv/vid ... ritori.php

Trens Dignes proposa a Santi Vila una solució per fer arribar un mitja distància a Flix

Si bé ahir els explicàvem com havia anat la reunió entre la Plataforma Trens Dignes i el conseller Santi Vila, avui els volem traslladar una de les alternatives que proposa aquesta entitat ciutadana per garantir d'immediat a la gent de la Ribera d'Ebre un nou servei de tren a primera hora del matí que arribaria fins a Barcelona.



http://www.ebredigital.cat/media/tv/vid ... a-flix.php


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 21/06/2015 19:10

Me imagino como será la conversación:

-"Queremos precios de trenes más bajos."
-"No se puede, no hay dinero."
-"¿Por qué no dejan de gastar en campañas publicitarias?"
-"Para eso habrá que encargar primero un estudio de viabilidad a PwC que costaría aún más que bajar los precios de los trenes."


O algo por el estilo :riure :'(


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 23/06/2015 5:48

Don Ramón ha escrit:Me imagino como será la conversación:

-"Queremos precios de trenes más bajos."
-"No se puede, no hay dinero."
-"¿Por qué no dejan de gastar en campañas publicitarias?"
-"Para eso habrá que encargar primero un estudio de viabilidad a PwC que costaría aún más que bajar los precios de los trenes."


O algo por el estilo :riure :'(
¿Ya sabes cuántos viajeros llevan esos trenes?
Porque me temo que Renfe y la Generalitat, con el servicio que ofrecen ahora, ya están siendo generosos con los habitantes de los pueblos que atraviesa la línea de Mora...

Otro tanto con Tortosa: mucho quejarse de que quieren mejores trenes, pero poco darse cuenta de que Tortosa tiene los habitantes que tiene, y genera los pasajeros que genera... y no todos hacia Barcelona o Tarragona, que pese a que sean la mayoría, también los hay que se mueven hacia Castellón o Valencia.

Por otra parte, pedir que los regionales R16 dejen de pasar por Tarragona y la línea de Vilanova, amén de que se pueda cometer la estupidez de sumar eso a la supresión de las estaciones actuales de la línea de la costa, sería como pedir un tren que fuera a ir muy mal de ocupación.

Estos pasajeros (los que lo sean, que algunos no deben de usar el tren demasiado) tienen buena voluntad, pero me temo que poca gente les ha explicado cómo se explota una red... y que los pasajeros deben salir de alguna parte.
Y en la R16, fuera de viernes y domingos por la tarde, los trenes se llenan de L'Hospitalet de l'Infant para arriba, muy rara vez salen de L'Aldea con buena ocupación... salvo que el tren venga de Valencia, o que tenga un enlace con un regional procedente de Valencia.

Y sin embargo, las estaciones más al sur de L'Aldea (Ulldecona, Vinaròs, Benicarló, Alcalá de Xivert, Torreblanca, Oropesa, Benicàssim, Castellón, Vila-real, Sagunto y Valencia), pese a tener una población muuuucho mayor a la de Tortosa, tienen un servicio mucho peor con Barcelona y Tarragona y estaciones intermedias, pese a que obviamente, los pasajeros potenciales están ahí.

Los tortosinos y la gente de la Ribera se engañan: no pueden pedir mucho más de lo que ya tienen... con eso no harían más que aumentar el déficit.

Otra cosa es de L'Hospitalet de l'Infant para arriba, en donde el potencial de crecimiento de pasajeros está bastante poco explotado pese a tener ya un buen servicio, pero ahí se debe a la falta de estaciones en ciertos lugares estratégicos... pero precisamente ése es el tramo que se quieren cargar. Dios nos ayude.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 23/06/2015 11:57

437.001 ha escrit:Otro tanto con Tortosa: mucho quejarse de que quieren mejores trenes, pero poco darse cuenta de que Tortosa tiene los habitantes que tiene, y genera los pasajeros que genera... y no todos hacia Barcelona o Tarragona, que pese a que sean la mayoría, también los hay que se mueven hacia Castellón o Valencia.
Viatjant per Europa una de les coses que més em sorprenen és l'enorme quantitat de gent que hi ha en estacions de pobles de "mala mort". Efectivament són pobles que generen poca demanda, però bona part d'ella va per ferrocarril en comptes de per carretera.

Tortosa té molt més potencial del que genera actualment en matèria ferroviària. com sempre, és un peix que es mossega la cua: mal servei = no viatgers. No viatgers = retallada del servei. I tornem a començar.

Actualment els Barcelona-Tortosa es fan en 2h 30 min aproximadament, que és un temps molt discret tenint en compte que "només" són 180 Km i que estem en una línia principal. És el mateix temps que triga un AVE de Barcelona a Madrid que són uns 600 Km. Potser no caldria posar un AVE a Tortosa, però sí trens que triguessin al voltant d'1h 30 min perquè fos un temps de viatge adequat als nostres temps i competitiu amb el transport privat.
En quant als viatges cap a València, haurien de quedar servits pels serveis de velocitat alta Barcelona-València enllaçant a l'Aldea amb horaris ben coordinats.

I ara deixeu-me somiar. Per mi l'ideal seria:
  • Convertir l'actual línia Tortosa-l'Aldea en tram-tren
  • Allargar-la pel nord fins a Tortosa centre, als voltants del Pont de l'Estat, seguint la vora del riu.
  • Allargar-la pel sud a l'Aldea centre / Amposta (no cal travessar el riu) / Deltebre / La Cava
  • Fer un servei tipus rodalies, amb horaris combinats amb els trens d'Alta Velocitat Barcelona-València



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 23/06/2015 13:17

Es lo de siempre, hay poca gente, poca demanda... ¡pero igualmente pasa por ahí la autopista! Para eso siempre hay demanda!

Venga, va, superemos los años 60 por favor.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 23/06/2015 13:58

A un anys vista:
La puntualitat i regularitat i algun minuts de trajectes han de millorar amb el nou tram de via doble a 200km/h de Vandellos a Vilaseca
I despres amb la conexio Camp de Tarragona Vilaseca, un s121 ha de poder fer Tortosa Sants en prop de 1h30.

I serveis alteenat via Tarragona ciutat o Camp de Tarragona



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 23/06/2015 23:08

davida ha escrit:A un anys vista:
La puntualitat i regularitat i algun minuts de trajectes han de millorar amb el nou tram de via doble a 200km/h de Vandellos a Vilaseca
I despres amb la conexio Camp de Tarragona Vilaseca, un s121 ha de poder fer Tortosa Sants en prop de 1h30.

I serveis alteenat via Tarragona ciutat o Camp de Tarragona
Como hay en Galicia con el eje Atlántico estaría bien.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 16/07/2015 23:10

ADIF cerrara la estación y la venda de Billetes de la estación de Mora la Nova, en fin donde esta Santi Vila para decir basta al maltrato a las tierras del Ebro como el Priorat. Aquí las relaciones de los usuarios. https://trensdignesebre.wordpress.com/2015/07/15/378/


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 29/12/2015 13:45

Anunci al DOGC de les noves tarifes per al 2016 dels serveis regionals

Inclou les noves tarifes a aplicar als bitllets senzills i abonaments de 10 viatges per a origens/destinacinons entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb una rebaixa del preu actual.



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dissabte 09/01/2016 12:37

Com es que als usuaris de la R15 i R16 els hi reformen les 447 amb seients tous mentres els usuaris de les R11 i R12 es tenen de fotre amb seients de pedra amb 447 amb seients de rodalies... potser que sigui una mica mes igualat no?? Aguantar les 470 una mica mes i que es pugui anar sense patir de mal d'esquena ni de acabar amb el cul pla...



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 16/02/2016 18:22

COMUNICAT 50: RULL ES COMPROMET A MILLORAR LA PUNTUALITAT I LA VELOCITAT COMERCIAL DELS TRENS A L’EBRE

El Conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha reconegut que “els estàndards de qualitat a les Terres de l’Ebre són inacceptables” i els ha quantificat en un “quaranta per cent de puntualitat” xifra que vol que arribe “a un noranta com a mínim”. Així s’ha expressat durant la reunió que ha mantingut esta tarda amb membres de la Plataforma pels Trens i Transport Digne Ebre-Priorat, a la seu de la conselleria a Barcelona.

Els retards estructurals provenen, en gran part, de la manca de manteniment de les línies. Adif, davant de qualsevol incidència a la via, en lloc de fer les actuacions adequades, limita la velocitat en aquell tram determinat. L’aplicació d’esta solució temporal s’ha convertit en un fet permanent i l’acumulació de trams amb limitació de velocitat ha esdevingut una realitat que no va a l’arrel del problema (l’estat de la infraestructura) sinó que només aplica remeis provisionals. El conseller Rull ja ha demanat a Adif un llistat d’estos punts, identificar la deficiència concreta, definir un pressupost i calendaritzar la inversió. Amb això, s’aconseguiria una millora de la fiabilitat.

Així mateix, tant la Plataforma com la Conselleria som conscients de que un cop enllestida la doble via entre Vandellòs i Tarragona del Corredor del Mediterrani, les possibilitats de millora creixeran enormement i ens situarem davant “d’un panorama nou”. En este sentit, hem demanat –i així se’ns ha acceptat- participar en l’elaboració d’estos nous serveis, per tal d’aportar la visió de l’usuari del territori. Això ha de fer que les combinacions entre les Terres de l’Ebre i Tarragona i Barcelona s’optimitzen substancialment, “amb semidirectes que milloren la velocitat comercial i la competitivitat”. En este sentit, Rull ha explicat la intenció del Govern d’anar renovant progressivament la flota de trens, no només amb els actuals 447 remodelats, sinó també amb l’arribada de ¡¡¡490!!! (Alaris).

Finalment, a petició de la Plataforma, tant el Conseller Rull com el Secretari General Ricard Font, han acceptat incloure les principals reivindicacions que afecten a l’operadora al proper contracte-programa amb Renfe. Així, la Generalitat fa seues diverses peticions: creació d’una nova freqüència a la R16 a partir de les 20.30h ó 21h de la nit direcció nord o l’aturada de l’Euromed a l’Aldea. Per contra, no s’ha aconseguit, encara, una resposta concreta en relació a la integració de les Terres de l’Ebre a les Rodalies del Camp de Tarragona (o alternativa similar), la implementació del Sistema d’Integració Tarifària a les Terres de l’Ebre o la millora de la freqüència matinal de la R15.

https://trensdignesebre.wordpress.com/2 ... s-a-lebre/

Confirmat al 100% els 490 (Alaris) aniran a la R16 després de la seva reparació.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 16/02/2016 18:49

trensmat ha escrit:COMUNICAT 50: RULL ES COMPROMET A MILLORAR LA PUNTUALITAT I LA VELOCITAT COMERCIAL DELS TRENS A L’EBRE

El Conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha reconegut que “els estàndards de qualitat a les Terres de l’Ebre són inacceptables” i els ha quantificat en un “quaranta per cent de puntualitat” xifra que vol que arribe “a un noranta com a mínim”. Així s’ha expressat durant la reunió que ha mantingut esta tarda amb membres de la Plataforma pels Trens i Transport Digne Ebre-Priorat, a la seu de la conselleria a Barcelona.

Els retards estructurals provenen, en gran part, de la manca de manteniment de les línies. Adif, davant de qualsevol incidència a la via, en lloc de fer les actuacions adequades, limita la velocitat en aquell tram determinat. L’aplicació d’esta solució temporal s’ha convertit en un fet permanent i l’acumulació de trams amb limitació de velocitat ha esdevingut una realitat que no va a l’arrel del problema (l’estat de la infraestructura) sinó que només aplica remeis provisionals. El conseller Rull ja ha demanat a Adif un llistat d’estos punts, identificar la deficiència concreta, definir un pressupost i calendaritzar la inversió. Amb això, s’aconseguiria una millora de la fiabilitat.

Així mateix, tant la Plataforma com la Conselleria som conscients de que un cop enllestida la doble via entre Vandellòs i Tarragona del Corredor del Mediterrani, les possibilitats de millora creixeran enormement i ens situarem davant “d’un panorama nou”. En este sentit, hem demanat –i així se’ns ha acceptat- participar en l’elaboració d’estos nous serveis, per tal d’aportar la visió de l’usuari del territori. Això ha de fer que les combinacions entre les Terres de l’Ebre i Tarragona i Barcelona s’optimitzen substancialment, “amb semidirectes que milloren la velocitat comercial i la competitivitat”. En este sentit, Rull ha explicat la intenció del Govern d’anar renovant progressivament la flota de trens, no només amb els actuals 447 remodelats, sinó també amb l’arribada de ¡¡¡490!!! (Alaris).

Finalment, a petició de la Plataforma, tant el Conseller Rull com el Secretari General Ricard Font, han acceptat incloure les principals reivindicacions que afecten a l’operadora al proper contracte-programa amb Renfe. Així, la Generalitat fa seues diverses peticions: creació d’una nova freqüència a la R16 a partir de les 20.30h ó 21h de la nit direcció nord o l’aturada de l’Euromed a l’Aldea. Per contra, no s’ha aconseguit, encara, una resposta concreta en relació a la integració de les Terres de l’Ebre a les Rodalies del Camp de Tarragona (o alternativa similar), la implementació del Sistema d’Integració Tarifària a les Terres de l’Ebre o la millora de la freqüència matinal de la R15.

https://trensdignesebre.wordpress.com/2 ... s-a-lebre/

Confirmat al 100% els 490 (Alaris) aniran a la R16 després de la seva reparació.
Que opineu d'aquesta inesperada estrategia de Territori amb les Terres de L'Ebre.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 16/02/2016 19:22

trensmat ha escrit:Que opineu d'aquesta inesperada estrategia de Territori amb les Terres de L'Ebre.
Què són idiotes. Ara s'han deixat els calers en una sèrie de trens donada de baixa per problemes, quan les 470 i especialment les 448 compleixen molt bé. Cada cop li tinc més fàstic a la gestió de la generalitat...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 16/02/2016 19:44

Jo diria que és un error de transcripció i es deuen referir als 449, que tant reclamen per allà avall (això sí, sense pagar el plus 449 com sí fem a la tan odiada R11).



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 16/02/2016 19:54

Granolleri ha escrit:Jo diria que és un error de transcripció i es deuen referir als 449, que tant reclamen per allà avall (això sí, sense pagar el plus 449 com sí fem a la tan odiada R11).
Vas errat es 490.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”