trenesrenfe123 ha escrit:I ara faig una altra reflexió: que passaria si a la R16 ens portessin més 449 als trens no semidirectes amb tarifa normal, sense repercutir en les 449 ja existents a la R11? També us molestaríeu tots els no-usuaris de la R16?
Doncs sincerament crec que no seria just, perquè com bé heu dit, cadascú s'ha de preocupar per lo seu. Perquè si els usuaris de la R16 aconseguim més 449 sense afectar al servei d'altres línies i amb la mateixa tarifa d'ara, millor que millor. I els usuaris de la R11 que diguessin que ells han de pagar una tarifa especial, doncs els animaria que queixar-se per eliminar aquesta tarifa, però sense repercutir en cap cas en les tarifes de la R16.
Lluis ha escrit:Home, ara que els Euromeds pararan a Viladecans per l'Outlet entenc que us queixeu. Clar que si els Euromeds passen abans d'hora i els perdeu, tampoc hi ha massa problema, ja que podreu agafar un R16 que no hi para i a més no passa abans d'hora.
trenesrenfe123 ha escrit:
437.001 ha escrit:La foto no és de l'estació de Girona, sinó de (crec) l'estació de Flaçà.
UT440_132M ha escrit:437.001 ha escrit:La foto no és de l'estació de Girona, sinó de (crec) l'estació de Flaçà.
Creus bé, ho és. Veig que ha canviat bastant en dos anys, aquestes marquesines i panells lluminosos no hi eren a la tardor del 2014.
Miquel ha escrit:Però queixar-se perque no us posen un tren modern no te ni volta ni solta, jo em queixo quan em trobo un "Rodalies" fent serveis Regionals, que això sí que hauria de ser intolerable, però mai se'm passaria pel cap demanar trens de MD a fer un Regional, entenent que la 449 ha de portar un increment de la tarifa. Pagar 5 euros més per unes pijades dins el tren a mi no em va, ja se les poden posar per on hi càpiguen.
Si amb una 470 arribo a la mateixa hora, tinc un seient normal pel trajecte, per a que pagar més....
trensmat ha escrit:La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).
Jo sé que les 449 a la resta D'Espanya fan trajectes de més de 200 Km com per exemple Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante i València - Madrid, perquè no es pot fer a Catalunya com per exemple un Reus - Barcelona - Figueres.
Renfe445 ha escrit:trensmat ha escrit:La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).
Jo sé que les 449 a la resta D'Espanya fan trajectes de més de 200 Km com per exemple Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante i València - Madrid, perquè no es pot fer a Catalunya com per exemple un Reus - Barcelona - Figueres.
En teoría las 450/451 que son tipo 140N (o 140A?) están bien capacitadas para realizar servicios regionales... Leí por ahí que hacían servicios Madrid-Jaén o Ávila-Guadalajara... Sólo faltan unos asientos cómodos y que vaya bien el Atendo.
Renfe445 ha escrit:trensmat ha escrit:La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).
En teoría las 450/451 que son tipo 140N (o 140A?) están bien capacitadas para realizar servicios regionales... Leí por ahí que hacían servicios Madrid-Jaén o Ávila-Guadalajara... Sólo faltan unos asientos cómodos y que vaya bien el Atendo.
m.h.t. ha escrit:Enxubats dins d'un tren entre Tortosa i Barcelona
http://www.ccma.cat/324/anxovats-dins-u ... a/2847866/
437.001 ha escrit:m.h.t. ha escrit:Enxubats dins d'un tren entre Tortosa i Barcelona
http://www.ccma.cat/324/anxovats-dins-u ... a/2847866/
El dia 2 hi va haver problemes per la quantitat de passatgers.
Vaig agafar un R16 Tortosa-Barcelona, el que passa per Tarragona a les 16:58.
Va arribar a Tarragona a les 17:07, en doble de 448, i ple com un ou els sis cotxes.
A Tarragona, a Altafulla i a Torredembarra molta gent no va poder pujar, perquè físicament no s'hi cabia.
Estavem si fa no fa igual que a la foto, però amb sis cotxes: al dipòsit de bicicletes hi havia dues bicicletes, un gos, i més de deu persones.
Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants