SINAV: Qui sàpigues on ...?

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

SINAV: Qui sàpigues on ...?

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 07/06/2014 13:53

Últimamente se habla en algunos foros del SINAV (Sistema para la integración de un nuevo ancho de vía) como solución para dotar de doble ancho a las líneas actuales de ancho ibérico. El invento tiene un aspecto tal que así:

Imatge

Si ha sido probado con tráfico real debe estar instalado en algún lugar entre el Puerto de Barcelona y Figueras. Pero ¿alguien lo ha visto? ¿dónde exactamente?



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dissabte 07/06/2014 14:03

Creo que hasta ahora no se ha montado este sistema, todo lo que está montado en tres carriles está hecho con traviesas preparadas para soportar los dos anchos, sin reutilizar las existentes.


Hasta siempre serie 1000

sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 07/06/2014 14:30

Eso pienso yo; pero informaciones sin contrastar afirman que el sistema está en pruebas desde 2011, sin especificar dónde.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 07/06/2014 15:11

La línia d'El Papiol a Mollet? (Vaja, aquesta línia que fa que els trens de mercaderies no passin pel centre de Barcelona.



sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 07/06/2014 19:15

Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 07/06/2014 21:10

sanlucar-playa ha escrit:Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?
Un mapa de la línea por cortesía de Trenscat (Bernat Borràs):
Imatge
Como podrás ver, hay vía mixta.

Si clicas en la imagen irás a la sección que trata esta línea y allí seguramente podrás encontrar fotos.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 07/06/2014 23:48

Renfe445 ha escrit:
sanlucar-playa ha escrit:Gracias, Renfe445. ¿Podrías precisar en qué parte de la línea?
Un mapa de la línea por cortesía de Trenscat (Bernat Borràs):
Imatge
Como podrás ver, hay vía mixta.

Si clicas en la imagen irás a la sección que trata esta línea y allí seguramente podrás encontrar fotos.
Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 08/06/2014 9:30

oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/06/2014 11:31

Però no són iguals, i aquí s'ha preguntat on s'utilitza el SINAV.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 08/06/2014 13:08

Renfe445 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.
Em sembla que vas bastant equivocat.

A la travessa polivalent s'hi fixen tots els carrils, quedant així:
Imatge

Per tant, no té res a veure amb el SINAV.


Salutacions,

Oriol

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Diumenge 08/06/2014 14:46

oriolp13 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Hi ha via mixta, però amb travessa polivalent, no amb aquest sistema que surt en aquesta imatge.
Però els dos sistemes són una miqueeeeeeeta semblants, no? Coi, ara el confós seré jo.
Em sembla que vas bastant equivocat.

A la travessa polivalent s'hi fixen tots els carrils, quedant així:
Imatge

Per tant, no té res a veure amb el SINAV.
No és travessa polivalent, es travessa per 3 carrils. La travessa polivalent accepta qualsevol dels dos amples, pero no els dos a la vegada. En canvi, la travessa d'ample mixt pot muntar els dos a la vegada. La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.

http://www.ferropedia.es/wiki/Traviesa


Hasta siempre serie 1000

sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Diumenge 08/06/2014 15:15

nestor ha escrit:[...]
La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.
También en los tramos Olmedo - Medina, Tardienta - Huesca, Morrot - Castellbisbal, Girona - Figueres y en toda la red interior del Puerto de Barcelona.



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Diumenge 08/06/2014 17:08

sanlucar-playa ha escrit:
nestor ha escrit:[...]
La majoria de travesses que hi ha muntades són polivalents, perparades per canviar l'ample. Les mixtes, en canvi, només hi ha a la línia esmentada.
También en los tramos Olmedo - Medina, Tardienta - Huesca, Morrot - Castellbisbal, Girona - Figueres y en toda la red interior del Puerto de Barcelona.
Correcto, me he equivocado, quería decir que su uso no está extendido por la mayoría de lineas. Las del puerto de Barcelona no sé que tipo son, porque al haber tramos de 4 carriles deben requerir una traviesa y unos aparatos de vía mas complejos aun.


Hasta siempre serie 1000

sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dilluns 09/06/2014 11:05

Aunque no tiene que ver con el SINAV, como curiosidad:

Via de triple ancho sobre traviesas de hormigón monobloque:
Imatge

Cambio premontado para triple ancho:
Imatge



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”