Catalunya Exprés per la línia de l'Hospitalet de Puigcerdà..
Catalunya Exprés per la línia de l'Hospitalet de Puigcerdà..
Què en penseu? Estava mirant les fotos de l'estació de La Tor de Querol, i des d'alllà, hi han trens expressos en direcció a París (mentre que d'altra banda, sembla que el que és la Catalunya Nord com a tal està pràcticament diluida, ja que no hi ha linia directe fins a Perpinyà, però això és una altra cosa). D'altra banda, fins a Barcelona i l'Hospitalet, només hi han els Delta i els Regionals. No sé... què en penseu d'un Catalunya Exprés que fés el trajecte directe La Tor de Querol - Puigcerdà - La Molina - Ribes de Freser - Ripoll - Vic - La Garriga - Granollers/Canovelles - Barcelona - Hospitalet ?
Molt bona idea. de la Tour surt un tren diari a les 20.30 fins a Paris , els nostres veins cuidan la linea, jo aniria mes lluny conexio directe Barcelona Vic Ripoll Puigcerda La Tour de Carol Toulusse Paris, i si fos amb un intercaviador ja seria la repera, es el cami mes curt entre Barcelona i Paris
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No crec que es faci, de fet ja va existir un Catalunya Exprés Ripoll.Barcelona i va desaparéixer ràpidament. També va desaparéixer el Pullman Cerdanya, amb locomotora 269 i cotxes.
Crec que en aquesta línia és més factible la situació actual millorant els horaris un cop s'hagi renovat via, catenària i instal.lacions de seguretat i blocatge a tota la línia.
Seria una pena que un cop realitzades totes les millores Renfe no ajustés els horaris per guanyar minuts respecte la situació actual.
Crec que en aquesta línia és més factible la situació actual millorant els horaris un cop s'hagi renovat via, catenària i instal.lacions de seguretat i blocatge a tota la línia.
Seria una pena que un cop realitzades totes les millores Renfe no ajustés els horaris per guanyar minuts respecte la situació actual.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Pero,....si la volen tancar ¡¡¡¡BRILL 18 ha escrit:, els nostres veins cuidan la linea
De quan estàs parlant? Hi ha alguna foto sobre això? I el Pullman Cerdanya? què és?liniadelRipollés ha escrit:No crec que es faci, de fet ja va existir un Catalunya Exprés Ripoll.Barcelona i va desaparéixer ràpidament. També va desaparéixer el Pullman Cerdanya, amb locomotora 269 i cotxes.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Busca a la galeria Tranvia.org, escrivint Pullman Cerdanya i Pullman Ripollès i ho trobaràs.
Pensa que, com molt bé diu en LiniadelRipollès, les renovacions al traçat, a les senyalitzacions i catenaries, així com l’entrada en servei dels nous Civias “Alpino”, provocaran un canvi bastant important en l’aspecte de la línea. Obviament un Civia, per molt “Alpino” que sigui, no serà pas comparable amb un CEx o el mític Pullman Cerdanya, però ben segur que millorará força la imatge que fins ara donen les 440, 440R i 447.Jordi Freixas ha escrit:Què en penseu? Estava mirant les fotos de l'estació de La Tor de Querol, i des d'alllà, hi han trens expressos en direcció a París (mentre que d'altra banda, sembla que el que és la Catalunya Nord com a tal està pràcticament diluida, ja que no hi ha linia directe fins a Perpinyà, però això és una altra cosa). D'altra banda, fins a Barcelona i l'Hospitalet, només hi han els Delta i els Regionals. No sé... què en penseu d'un Catalunya Exprés que fés el trajecte directe La Tor de Querol - Puigcerdà - La Molina - Ribes de Freser - Ripoll - Vic - La Garriga - Granollers/Canovelles - Barcelona - Hospitalet ?
Salutacions
P.D.: Abans que algun purista s’em tiri al coll per dir el que he dit d’aquestes unitats, penseu en algunes de les 440 que donen aquest servei. Que consti que a mi m’encanten, però ara per ara, el que compta de cara a la galeria és l’imatge, i els Civias donaran imatge.
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Sí però no. Podrien deixar una 440 pel primer Barcelona-La Tour del matí, que és només per excursionistes i amants del ferrocarril (la gent "normal" s'espera al segon per enllaçar amb el Cremallera).neroon ha escrit:Abans que algun purista s’em tiri al coll per dir el que he dit d’aquestes unitats, penseu en algunes de les 440 que donen aquest servei. Que consti que a mi m’encanten, però ara per ara, el que compta de cara a la galeria és l’imatge, i els Civias donaran imatge.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Els laborables el tren que cites puja a rebentar d'estudiants de la universitat de Vic, a Vic el tren queda gairebé buit. I fins a Granollers també porta molts treballadors.Platanito ha escrit:Sí però no. Podrien deixar una 440 pel primer Barcelona-La Tour del matí, que és només per excursionistes i amants del ferrocarril (la gent "normal" s'espera al segon per enllaçar amb el Cremallera).
AQUESTA COSA HAVIA ANAT PER LA LÍNIA DE PUIGCERDÀ????
Mare de Déu... qui ho havia de dir???
I em podeu dir quin itinerari feia aquest tren, i per què el van treure?
El Pullman (que sembla que és el que mostres) -> BCN - Latour de Carol.
Es va treure degut a la seva minsa ocupació.
Es va treure degut a la seva minsa ocupació.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Creo que ya pusimos en otro hilo los horarios.....
lo busco
PD: alguien se cabreará por linkar fotos, (además sin poner de donde).
lo busco
PD: alguien se cabreará por linkar fotos, (además sin poner de donde).
Les fotos són de http://www.tranvia.org
Doncs jo crec que amb la quantitat d'excursionistes que utilitzen aquesta línia, seria totalment factible, ja no recuperar aquest tren, però sí de ficar-hi un Catalunya Exprés.
I sobre aquest tren... no sé... potser li haguéssin tret més profit, si haguéssin fet una línia València - La Tor de Querol, per exemple.
Doncs jo crec que amb la quantitat d'excursionistes que utilitzen aquesta línia, seria totalment factible, ja no recuperar aquest tren, però sí de ficar-hi un Catalunya Exprés.
I sobre aquest tren... no sé... potser li haguéssin tret més profit, si haguéssin fet una línia València - La Tor de Querol, per exemple.
El problema és que aquests trens també són àmpliament utilitzats entre Vic i Barcelona, ja que com que el traçat és íntegrament de via única tota cosa que hi circuli s'ha d'aprofitar per carregar gent, generant un important dilema de si ha de premiar el temps de viatge en distàncies llargues sobre la cobertura a àrees més densament poblades. Greu dilema.
Pel que fa a les fotografies, no només s'hauria de mencionar el lloc web de procedència sinó també l'autor. De fet, el que seria correcte és escriure tan sols l'enllaç a la pàgina de la galeria de Tranvía Portal que conté les fotos, ja que la inclusió directa d'imatges està mal vista doncs entre altres coses s'usurpa il·legítimament ample de banda.
Pel que fa a les fotografies, no només s'hauria de mencionar el lloc web de procedència sinó també l'autor. De fet, el que seria correcte és escriure tan sols l'enllaç a la pàgina de la galeria de Tranvía Portal que conté les fotos, ja que la inclusió directa d'imatges està mal vista doncs entre altres coses s'usurpa il·legítimament ample de banda.
Quan parles "d'aquests trens", a quins et refereixes exactament?entfe001 ha escrit:El problema és que aquests trens també són àmpliament utilitzats entre Vic i Barcelona, ja que com que el traçat és íntegrament de via única tota cosa que hi circuli s'ha d'aprofitar per carregar gent, generant un important dilema de si ha de premiar el temps de viatge en distàncies llargues sobre la cobertura a àrees més densament poblades. Greu dilema.
De fet generalitza. Es refereix a qualsevol tren que hi circuli per la línia. Pensa que aquesta línia esta força saturada, per tant no resulta pas gaire rendible ocupar espais dels horaris amb trens que realitzin molt poques o cap parada entre BCN i Vic.Jordi Freixas ha escrit:Quan parles "d'aquests trens", a quins et refereixes exactament?entfe001 ha escrit:El problema és que aquests trens també són àmpliament utilitzats entre Vic i Barcelona, ja que com que el traçat és íntegrament de via única tota cosa que hi circuli s'ha d'aprofitar per carregar gent, generant un important dilema de si ha de premiar el temps de viatge en distàncies llargues sobre la cobertura a àrees més densament poblades. Greu dilema.
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Partir del 27 de maig és suspenen alguns tren a mig matí tots el dissabtes i diumenge en el tram de Ribes a La Tor.
Avui a Sants hi ha cartells anunciant els talls.
Avui a Sants hi ha cartells anunciant els talls.
Mira, si per començar desdobléssin TOTS els baixadors de la línia, ja seria un pas significatiu per ajudar a descongestionar la línia. Si hi ha un tren aturat a Hostalets de Balenyà, és obvi que no el podrà adelantar cap tren.
Completament d'acord. Però per posar solució a això que comentes finalment es durà a terme el desdoblament de la línea fins a Vic. Posiblement arribi una mica tard, però com a mínim arribarà.Jordi Freixas ha escrit:Mira, si per començar desdobléssin TOTS els baixadors de la línia, ja seria un pas significatiu per ajudar a descongestionar la línia. Si hi ha un tren aturat a Hostalets de Balenyà, és obvi que no el podrà adelantar cap tren.
Salutacions.
P.D. Hi ha un fil obert on es detallen les actuacions a dur a terme a aquesta i d'altres línees i els pressupostos de les mateixes.
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Als que segueixen més enllà de Vic.Jordi Freixas ha escrit:Quan parles "d'aquests trens", a quins et refereixes exactament?entfe001 ha escrit:El problema és que aquests trens també són àmpliament utilitzats entre Vic i Barcelona, ja que com que el traçat és íntegrament de via única tota cosa que hi circuli s'ha d'aprofitar per carregar gent, generant un important dilema de si ha de premiar el temps de viatge en distàncies llargues sobre la cobertura a àrees més densament poblades. Greu dilema.