Renovació de via fins a Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22782
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Renovació de via fins a Puigcerdà

Entrada Autor: metring » Dilluns 17/11/2008 19:48

Això significa que la imatge que vols penjar és més ample que el mínim que especifica el fòrum, l'hauràs de reduïr per poder penjar-la.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3738
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 17/11/2008 20:08

Ferry1ac1 ha escrit:també allà hi havia una unitat del tren groc grafitejada de dalt a baix! No tenen vergonya!
De les antigues o de les noves? La veritat és que el sindrome renfomentadif fa estralls :boig
Ferry1ac1 ha escrit:De les antigues però semblava fora de servei. Estava bastant lluny de l'edifici de l'estació..
Continuo sense poder penjar l'arxiu!

em diu això!

The image must be at least 0 pixels wide, 0 pixels high and at most 650 pixels wide and 900 pixels high. The submitted image is 751 pixels wide and 709 pixels high.
El que podries fer és penjar-la a través de programes de hosting, com per exemple Imageshack.us, tenen un marge més tolerable pel que fa a tamanys, i només has de copiar un enllaç, que diu Get generade code from forums i enganxar-lo aqui. Crec que el servidor del fòrum deixa uns marges molt justos.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22782
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 17/11/2008 20:14

Demanem, si us plau, que en quan tingueu un dubte sobre el funcionament del fòrum, ho feu saber per missatge privat als administradors, o al subfòrum de Suggeriments i proves. Gràcies!



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 21/11/2008 17:12

Les fotos per fi!

Imatge

Imatge

Aviam si funciona!



suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: suiza1957 » Dissabte 22/11/2008 0:10

Jo lo que ho enten, es que a l´estaçio de Puigcerda no hi hagi com a minim, un diposit per guardar el trens, al ser terminal de linea. Dic aixo perque alguna vegada, aquests pintorets de poca pluma, han grafitat un tren de matinada , amb total impunitat, i la sensaçio que es te es de impotençia al veure una unitat feta malbe.
En una ocasio no va poder sortir el tren, perque havian grafitata fisn la cabina del maquinista.
Ara que s´estan gastan el cuartos en la liena, podrian aprofitar. per fer per fin aquest diposit.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 22/11/2008 12:17

De fet va existir, però els insensats de RENFE el van tirar per allà a la dècada dels 90. Només cal veure com van arribar a estar algunes 440 quan es va tancar per renovació la Ripoll-Ribes :roll: .
Ferry1ac1 ha escrit:Les fotos per fi!

Imatge

Imatge

Aviam si funciona!
Té tota la pinta de ser la locomotora que va remolcar tren taller per la línia. Fa 5 anys la vaig veure amb lels seus vagons corresponents a Mont-Lluís. El que em fa més ràbia és veure aquesta locomotora grafitejada a Latour i en canvi veure a Vilaflanca del Conflent una unitat del tren groc amb la renovació dels seixanta, que porta apartada més de 10 anys i no té un sol grafit >:( . I les dos estan fora de servei.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 22/11/2008 13:23

Un dubte;poden pujar dobles de 447 a Puigcerdà? Dijous l'últim rodalies a Pugicerdà és va fer amb doble de 447,amb teleindicadors "LA TOUR C.",per cert,tot i que el tren anava a Puigcerdà.Com no deixin les tres unitats de cua a Ripoll,o bé puguin les sis a Puigcerdà(que crec que poden pujar,no estic segur).

Uau,un tren de sis cotxes entre Ribes i Puigcerdà s'ha de veure!



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3738
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 22/11/2008 21:28

Mako448 ha escrit:Un dubte;poden pujar dobles de 447 a Puigcerdà? Dijous l'últim rodalies a Pugicerdà és va fer amb doble de 447,amb teleindicadors "LA TOUR C.",per cert,tot i que el tren anava a Puigcerdà.Com no deixin les tres unitats de cua a Ripoll,o bé puguin les sis a Puigcerdà(que crec que poden pujar,no estic segur).

Uau,un tren de sis cotxes entre Ribes i Puigcerdà s'ha de veure!
Els primers dies sembla que si que pujaven dobles 447, almenys han allargat les andanes, perquè hi puguin cabre 6 cotxes de 447, en comptes dels 4, de 440, que hi havien abans de les obres.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2181
Ubicació: L7 - El Putxet

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 25/12/2008 12:55

Ahir el tren que passa a les 17.14 per Campdevànol direcció Puigcerdà pujava en doble de 447. El que baixa a les 17.44 anava en simple. En vaig fer algunes fotos de l'estació amb els nous cartells d'ADIF. Més tard si puc les penjo.

I ara una pregunta que em balla per el cap de quan era petit. Recordo que quan avana a esquiar, passava per la collada i sempre em fixava en la via del tren, i recordo que entre Ribes i Planoles, abans de que el tren creui el riu i vagi per el mateix costat de muntanya que la carretera, hi havia un punt del traçat que estava en curva que hi havia un troç de doble via, no sé si va existir realment o es un mal record, però sempre que m'hi fixava mai havia vist creuar-s'hi un tren. Algú sap si alguna vegada es va arribar a fer servir aquest suposat punt d'encreuament?

Percert, a Toses també hi ha la nova senyalitzaciói d'ADIF, amb la incongruència que al senyalar les direccions dels trens, una posa Puigcerdà-La Tor de Querol i l'altre Ripoll-Puigcerdà :x :P


Salutacions,

Oriol

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dilluns 29/12/2008 18:52

oriolp13 ha escrit:Percert, a Toses també hi ha la nova senyalitzaciói d'ADIF, amb la incongruència que al senyalar les direccions dels trens, una posa Puigcerdà-La Tor de Querol i l'altre Ripoll-Puigcerdà
Anda que no es va descansar ni res qui va ficar el cartellet xD ja m'hi he fixat.
oriolp13 ha escrit:I ara una pregunta que em balla per el cap de quan era petit. Recordo que quan avana a esquiar, passava per la collada i sempre em fixava en la via del tren, i recordo que entre Ribes i Planoles, abans de que el tren creui el riu i vagi per el mateix costat de muntanya que la carretera, hi havia un punt del traçat que estava en curva que hi havia un troç de doble via, no sé si va existir realment o es un mal record, però sempre que m'hi fixava mai havia vist creuar-s'hi un tren. Algú sap si alguna vegada es va arribar a fer servir aquest suposat punt d'encreuament?
Vols dir un punt on el tren va més lent que en la resta del traçat? Perquè aquest punt em sona de que hi havia un projecte de fer un punt de creuament, que al final no es va fer. Ja preguntaré al meu pare si en sap alguna cosa més ;) .



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2181
Ubicació: L7 - El Putxet

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 29/12/2008 19:38

tren250 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Percert, a Toses també hi ha la nova senyalitzaciói d'ADIF, amb la incongruència que al senyalar les direccions dels trens, una posa Puigcerdà-La Tor de Querol i l'altre Ripoll-Puigcerdà
Anda que no es va descansar ni res qui va ficar el cartellet xD ja m'hi he fixat.
oriolp13 ha escrit:I ara una pregunta que em balla per el cap de quan era petit. Recordo que quan avana a esquiar, passava per la collada i sempre em fixava en la via del tren, i recordo que entre Ribes i Planoles, abans de que el tren creui el riu i vagi per el mateix costat de muntanya que la carretera, hi havia un punt del traçat que estava en curva que hi havia un troç de doble via, no sé si va existir realment o es un mal record, però sempre que m'hi fixava mai havia vist creuar-s'hi un tren. Algú sap si alguna vegada es va arribar a fer servir aquest suposat punt d'encreuament?
Vols dir un punt on el tren va més lent que en la resta del traçat? Perquè aquest punt em sona de que hi havia un projecte de fer un punt de creuament, que al final no es va fer. Ja preguntaré al meu pare si en sap alguna cosa més ;) .
Diria que va més lent, no estic segur, ja que amb tren hi vaig passar fa molts anys.


Salutacions,

Oriol

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dilluns 29/12/2008 19:45

No, és que hi ha un punt on fa temps, ara t'ho puc confirmar, des de l'any 1959 que es va fer el projecte d'un nou encreuament per permetre ampliar freqüències (en aquella època hi havia trens de mercaderies remolcats per les 1000), que al final no es va dur a terme. És al punt on el tren fa una petita inclinació, més gran del normal, que amb la renovació s'ha corregit en part ;) . Sempre m'ha cridat l'atenció, però mai ho havia preguntat.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4233
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 29/12/2008 20:21

Entre Ribes i Planoles hi ha un punt on abans de la renovació hi havia una limitació "temporal" a 20 km/h. El motiu era que la plataforma s'estava anava literalment cap al riu (que passa just al costat de la via) perquè el terreny era molt inestable. Desconec si ho han arreglat amb la renovació.

Un parell de fotos del punt en qüestió:

Des del costat Ribes

Des del costat Planoles



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 30/12/2008 16:28

Precisament aquest és el punt. Porta molts anys així, bona explicació. Ahir no em va donar temps de poder explicar més, fins i tot anava a ficar unes fotos però ja està fet ;) .



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 02/01/2009 20:17

Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo :D .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3738
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 02/01/2009 20:23

tren250 ha escrit:Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo :D .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.
Dons el primer de la tarda, que passa per Vic a les 18.22, s'ha realitzat amb simple 447, passant molt a poc a poc per Balenyà Tona Seva, es veu que no tenia autorització per sortir, i l'hi han donat a ultima hora, just a l'arribar al senyal que autoritza el pas i la sortida de trens direcció Vic - Ripoll - Puigcerdà (cap d'estació virtual).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Divendres 02/01/2009 22:23

UT440_132M ha escrit:
tren250 ha escrit:Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo :D .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.
Dons el primer de la tarda, que passa per Vic a les 18.22, s'ha realitzat amb simple 447, passant molt a poc a poc per Balenyà Tona Seva, es veu que no tenia autorització per sortir, i l'hi han donat a ultima hora, just a l'arribar al senyal que autoritza el pas i la sortida de trens direcció Vic - Ripoll - Puigcerdà (cap d'estació virtual).
Los indicadores que hay en el final del anden de la estación de Balenyà-Tona-Seva son simplemente repetidoras de la señal de salida, simplemente indican el aspecto de la señal de salida de la estación. De momento no existe ningun jefe de estación virtual. (por suerte) :)


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3738
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 03/01/2009 0:04

visir_5713 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:
tren250 ha escrit:Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo :D .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.
Dons el primer de la tarda, que passa per Vic a les 18.22, s'ha realitzat amb simple 447, passant molt a poc a poc per Balenyà Tona Seva, es veu que no tenia autorització per sortir, i l'hi han donat a ultima hora, just a l'arribar al senyal que autoritza el pas i la sortida de trens direcció Vic - Ripoll - Puigcerdà (cap d'estació virtual).
Los indicadores que hay en el final del anden de la estación de Balenyà-Tona-Seva son simplemente repetidoras de la señal de salida, simplemente indican el aspecto de la señal de salida de la estación. De momento no existe ningun jefe de estación virtual. (por suerte) :)
Jo no tinc massa idea de com s'anomena aquest senyal, jo només dic el que diu a la web d'en Bernat Borràs, trenscat aquí al fòrum. http://www.trenscat.com/renfe/balenyatonaseva_ct.html Dons bé, això que he dit més amunt és el que ha passat aquesta tarda/vespre de divendres.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 03/01/2009 12:43

Faig un repàs de les composicions que ahir vaig veure en doble (ahir no tenia massa temps, per altres motius):
El primer tren a Puigcerdà (10:10), el segon (12:31), el tercer (15:14) i l'últim (22:09) es van fer en doble.
El primer a Barcelona-Sants (9:36), el penúltim (19:48) cap avall es van fer en doble.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2735
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 05/01/2009 11:37

UT440_132M ha escrit:Jo no tinc massa idea de com s'anomena aquest senyal, jo només dic el que diu a la web d'en Bernat Borràs, trenscat aquí al fòrum. http://www.trenscat.com/renfe/balenyatonaseva_ct.html Dons bé, això que he dit més amunt és el que ha passat aquesta tarda/vespre de divendres.
Això del cap d'estació virtual era una manera de dir però realment com han dit és una repetidora de la senyal de sortida :P



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”