Renovació de via fins a Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Jacob.CH

Re: Renovació de via fins a Puigcerdà

Entrada Autor: Jacob.CH » Dijous 12/08/2010 18:11

Jo no he tingut la oportunitat de viatjar en el transpirinenc :cari
però he vist diversos vídeos del transpirinenc on hi surten unitats 447 dobles ;)

Salutacions,
Jacob
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 20:53, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 12/08/2010 23:05

Jacob.CH ha escrit:Això d'allargar les andanes ho entenc, però quin tren va a la via 3 pel fet que sigui tan important comunicar-la amb la via 1??
Considerant que Renfomentadif no té ganes de gastar-se els calers més enllà del que li mani la llei, li sigui útil i/o doni prestigi (llegiu AV), no procediria pensar en positiu i deduir una major activitat ferroviària a Puigcerdà?

Ara que fa temps que no hi he anat, la via d'ample UIC podria ser una beneficiada d'aquestes obres?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 12/08/2010 23:11

Jo sóc mig optimista, i crec que aviat (potser 5 anys) serà possible tornar a veure trens francesos a Puigcerdà, ja sigui Train Jaune, o alguns TER provinents de Toulouse. Ara sembla que es comença a tenir en compte el Transpirinenc. Només falta que els trens que pugin des de Barcelona, siguin més còmodes, i jo ja em donaria per satisfet.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 13/08/2010 0:08

En un reportatge de les estacions fronterisses dels Pirineus (de fa ja uns anyets, per cert) explicava que a Latour hi arribaven trens carregats amb troncs que venien d'Alemanya, i que es transbordaven en camions per proseguir viatge fins a Tarragona. Però no acabava d'entendre el motiu pel qual no es transbordaven a un tren de Renfe...

Tot i això, pot ser un aspecte que ajudi a augmentar el tràfic al transpirinenc per la part espanyola.

Salutacions,
Jacob
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 20:52, en total s’ha editat 1 vegada.



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 13/08/2010 22:16

A part del servei de mercaderies (no sé si seria una bona idea), es podria augmentar el servei amb el Tren Verd, del qual parlem des de fa 5 anys :martell2 .
Per altra banda, si s'augmentés una mica la velocitat per la línia, potser tindria sentit posar un servei directe o semidirecte entre Barcelona i Puigcerdà/Latour.
En el passat, hi havia trens que finalitzaven trajecte a la Molina, i les andanes eren plenes d'esquiadors que tornaven a Barcelona. Quins temps!!!
Si fos així, el resultat seria aquest:

- Trens de rodalies entre Barcelona i Latour de Carol (que també podria augmentar...)
- Servei regular de mercaderies
- Tren Verd
- Tren directe entre Barcelona i la Cerdanya

Compte que jo estic somiant massa, però algun dia ha d'augmentar el tràfic...


Salutacions,
Jacob



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”