Prefereix suprimir peatges a construir més línies de FFCC?

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon

Prefereix suprimir peatges a construir més línies de FFCC?

Sí, suprimir peatges.
4
15%
No, millor més FFCC
22
85%
 
Vots totals: 26
Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Prefereix suprimir peatges a construir més línies de FFCC?

Entrada Autor: Minotaure » Dijous 28/09/2006 10:37

¿Prefereix suprimir peatges a construir més línies de ferrocarril? Aquesta és l'enquesta que fa El Periódico a la seva pàgina web http://www.elperiodico.cat

Ara mateix els resultats són 44 % sí i 56 % No %. A veure si us animeu i fem que el No sigui més clar.

Podeu votar a la següent adreça: http://www.elperiodico.cat/encuestas.asp



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 28/09/2006 12:21

Ja he votat...NO

Em sembla patètic on s'invertiran tants diners; una prova més que les coses no s'estan fent bé...Sí, sequera, sí... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 28/09/2006 12:38

Jo estic a favor d'equilibrar els peatges amb la resta d'Espanya i fer més línies de ferrocarril. :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 28/09/2006 12:41

És evident que més val que es construeixin més línies de tren que no pas suprimir peatges. Suprimint peatges l'únic que aconseguiríem és saturar encara més la xarxa viària. Per tant, per millorar la mobilitat cal constuir més línies de ferrocarril. Obvi, no? :roll:



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 28/09/2006 12:50

Jo ficaria peatges a totes les autovies i autopistes, i a més apujaria els actuals amb una taxa destinada a la millora i expansió del ferrocarril.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 28/09/2006 12:55

Què tal un peatge a la maneta de la porta del cotxe? xD



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 28/09/2006 13:15

O una ranura per ficar una T-10 "especial" :D

Opino que tan s'han de suprimir peatjes com aumentar les linies de ferrocarril, pero sobretot la segona opció.

Salut,



Avatar de l’usuari
davids_from_liepaja
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Bellvitge, Catalunya

Entrada Autor: davids_from_liepaja » Diumenge 01/10/2006 10:51

jo diria encara més, PROHIBIR COMPRAR COTXES xD
i qui en tingui, que el porti al desguace xD


Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 01/10/2006 15:13

Primer feu-me una línia de ferrocarril que enllaci el Corredor Mediterrani amb el meu poble, gràcies. 60 o 70 kms i desnivell de 900 metres (pendent mitjà d'unes 14 milèsimes).



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 01/10/2006 20:00

Platanito ha escrit:Jo ficaria peatges a totes les autovies i autopistes, i a més apujaria els actuals amb una taxa destinada a la millora i expansió del ferrocarril.
Sí home... i ja posats, instalem un "masturbímetre" a l'entre-cuix de tothom. Un euro per a cada vegada xD

Ara en serio. És denigrant que es plantegi, ni que sigui en una enquesta d'un diari, l'haver de triar entre la supressió de peatges, i la construcció de més ferrocarril, quan són coses que són independents.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 01/10/2006 21:29

Jordi Freixas ha escrit:Un euro per a cada vegada xD
Un altre Clos en potència :twisted: xD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 02/10/2006 22:24

Jordi Freixas ha escrit:
Platanito ha escrit:Jo ficaria peatges a totes les autovies i autopistes, i a més apujaria els actuals amb una taxa destinada a la millora i expansió del ferrocarril.
Sí home... i ja posats, instalem un "masturbímetre" a l'entre-cuix de tothom. Un euro per a cada vegada xD

Ara en serio. És denigrant que es plantegi, ni que sigui en una enquesta d'un diari, l'haver de triar entre la supressió de peatges, i la construcció de més ferrocarril, quan són coses que són independents.
I tant que tenen relació. Els diners són finits, i si t'ho gastes per una banda o gastes menys o res en l'altra i a la inversa.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 02/10/2006 22:42

A veure... val d'acord, però no pots fer passar una prioritat per damunt de l'altra. El que no és acceptable, és que per utilitzar una via ràpida en segons quin país, hagis de pagar i en segons quin, no. Això d'una banda. De l'altra, tampoc se li poden tancar les portes al ferrocarril. També ésbo que es pugui complementar una cosa amb l'altra.



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dilluns 02/10/2006 22:43

home, a veure no es per res, a mi como a molt d¡altres ens encanta el ferrocariril, pero per motius X (per treball/oci etc) pero crec que es molt abusiu per exeple el peatge de les fonts (tunels de vallvidrera) com els peatges dels tunels del garraf com el de vallvidrera, y per sort mels paguen la empresa, pero yo particularment nomes els agafo cuan tinc molta presa, pero yo prefereixo FORA PEATGES

Salutacions!!

Pedro Aguilar


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dilluns 02/10/2006 22:45

Jordi Freixas ha escrit:... tampoc se li poden tancar les portes al ferrocarril. També ésbo que es pugui complementar una cosa amb l'altra.
T'ho resumo en una paraula, que per desgracia crec que no hi haura futur...
AUTOEXPRESO


Saludos

Pedro Aguilar

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 02/10/2006 23:08

Estrella_de_Galicia ha escrit:home, a veure no es per res, a mi como a molt d¡altres ens encanta el ferrocariril, pero per motius X (per treball/oci etc) pero crec que es molt abusiu per exeple el peatge de les fonts (tunels de vallvidrera) com els peatges dels tunels del garraf com el de vallvidrera, y per sort mels paguen la empresa, pero yo particularment nomes els agafo cuan tinc molta presa, pero yo prefereixo FORA PEATGES

Salutacions!!

Pedro Aguilar
Amb lo maques que són l'Arrabassada i la C-31... :D



Gat_l-h
N4
N4
Entrades: 58
Ubicació: L'Hospitalet centre del centre

Entrada Autor: Gat_l-h » Dimarts 03/10/2006 3:18

Aquesta enquesta és perillosa. En un fórum de trasnport, bàsicament públic, i amb molts frikies de trens i metros, el resultat és obvi.

Menys peatges peró més ferrocarril. El dia que el ferrocarril ofereixi aventatges reals visibles pels usuaris al vehicle privat, potser sí que caldìa afegir peatges.

Però moltes vegades alguns no tenen més remei que utilitzar el transport privat i pagar peatges.

Un comença a pensar maneres de solucionar-ho, com un peatge a qui usi el cotxe quan té un transport públic alternatiu i competitiu pel mateix recorregut, però tampoc cal arribar a la dictadura del ferrocarril.


S'ha de buscar un equilibri. Però potser només peatge als 4x4 de ciutat? (Els Cayenne i cia. que van de Sant Cugat a Barcelona)
;)

Jo per feina vaig amb moto, i em paguen els peatges quan cal, però reconeixo que t'acabes enviciant. Confesso, fa un mes o més que no compro una T-10. Cremeré a l'infern?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 03/10/2006 15:17

orique ha escrit:Amb lo maques que són l'Arrabassada i la C-31... :D
Pues mira que la carretera que uneix Castellar de N'Hug amb la Molina...

Jo l'unic peatge que treuria es el del tunel del Cadi, ja que realment es complicadíssim anar del Berguedà a la Cerdanya sense passar pel túnel, pro els altres: :llengua



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 03/10/2006 15:18

orique ha escrit:Amb lo maques que són l'Arrabassada i la C-31... :D
Pues mira que la carretera que uneix Castellar de N'Hug amb la Molina...

Jo l'unic peatge que treuria es el del tunel del Cadi, ja que realment es complicadíssim anar del Berguedà a la Cerdanya sense passar pel túnel, pro els altres: :llengua

Aixo si, pel transport public que fossin gratuits.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 03/10/2006 21:08

Ecomobisostrans ha escrit:Jo l'unic peatge que treuria es el del tunel del Cadi, ja que realment es complicadíssim anar del Berguedà a la Cerdanya sense passar pel túnel, pro els altres: :llengua
Digue'ls-hi als qui pateixen la N-II a Girona o la N-340 a Tarragona.

I precisament en ambdós casos l'AP-7 tampoc és per tirar coets...



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”