Megafonia Puigcerda

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Ep!

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 18/10/2006 10:18

Platanito ha escrit:Es perillòs ficar la foto d'una noia a un fòrum d'inadaptats socials que només saben parlar de trens. A més, molts de nosaltres som enginyers o similars, cosa que ho fa encara pitjor!
Are you talking to me? :D

La meva xicota ja està acostumada a mi...Fins i tot està familiaritzada (i utilitza :o ) expressions tipus he vist una 1000, ja sé que les que més t'agraden són les 252 en colors taxi, què maca la 269 en pantone... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/10/2006 10:27

Això ja no te res de res a veure amb el tema... :osti



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 18/10/2006 11:15

JaMiro, parlo com a enginyer tècnic. I jo almenys he aconseguit que a la meva li agradi agafar el tren i que prefereixi els 1000 als 5000. I tens raó, metring, això no té res a veure amb el tema original del fil, però és el que passa quan es penja
jo mateix ha escrit:la foto d'una noia a un fòrum d'inadaptats socials que només saben parlar de trens.
;)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 18/10/2006 11:26

metring ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:És molt típic això de posar una foto de la novia a l'avatar. El més graciós, és quan decideixes posar la teva foto propia, i llavors la gent es pensa que ets una noia xD
És això...
Ja veig que he ficat la cullerada :P Es que es veu tan petit... :oops:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/10/2006 11:28

:?: Això ja sembla el joc dels disbarats xD



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dimecres 18/10/2006 23:02

escolteu aixo no es serios e, ja sambleu els politics que ara per la campanya parlen de les seves noies



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 19/10/2006 1:10

No, jo sóc independent xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/10/2006 9:52

:tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat :tancat


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dijous 19/10/2006 10:35

haviam no em de xapar simplement que haviam si algu troba megafonies de la linia de la tour de carol-bcn anunciats com a regionals o deltes o el que sigui



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 19/10/2006 10:52

Algú sap on trobar una icona animada d'una banana passant el motxo?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 19/10/2006 12:33

La megafionia de Puigcerdà es molt bona, a vegades el jefe d'estació anuncia el tren un cop ja li ha donat la sortida, XD.

I a vegades diu Regional Delta, i a vegades diu Rodalies.



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dijous 19/10/2006 13:26

m'estas dient que a l'estacio de puigcerda fan la megafonia a pel i qe depen del dia diu rodlaies o regional delta?



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 19/10/2006 16:12

Si.



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dijous 19/10/2006 17:06

jo si tingues una estacio i fes la megafonia... ves a saber el que anunciaria :P



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 19/10/2006 17:08

Ophani ha escrit:jo si tingues una estacio i fes la megafonia... ves a saber el que anunciaria :P
Et pagarien per a que diguessis el que toca. I si no, al carrer...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/10/2006 18:25

aarongilp ha escrit:Et pagarien per a que diguessis el que toca. I si no, al carrer...
Què violent! :D

Igualment, no m'estaria, després de fer el corresponent anunci reglamentari de proper tren, de dir coses de l'estil "atenció senyors viatgers frikis el proper tren és una 440 sense reformar"... :P


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 19/10/2006 19:07

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:Et pagarien per a que diguessis el que toca. I si no, al carrer...
Què violent! :D

Igualment, no m'estaria, després de fer el corresponent anunci reglamentari de proper tren, de dir coses de l'estil "atenció senyors viatgers frikis el proper tren és una 440 sense reformar"... :P
Un altre al carrer, per informació extra i irrelevant per al 99% de la població mundial...:D :D

P.D.: També aniries al carrer per tenir la barra de superar-me en el nombre de missatges...torno a anar 4rt!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dijous 19/10/2006 19:14

haviam a renfe cadascu diu el que li surt dels nassos per megafonia doncs un dia diria regional, un altre delta, un altre rodalies, un altre regional prininenc o alguna cosa d'akestes :P



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 20/10/2006 0:38

Ophani ha escrit:m'estas dient que a l'estacio de puigcerda fan la megafonia a pel i qe depen del dia diu rodlaies o regional delta?
i a la de Granollers també...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 20/10/2006 0:42

Les estacions de la C3 les quals les ventes de bitllets són de subcontractes, estan obligats a informar per quina via venen els trens en cas d'estacions de cruce. Saven la via que vindrà el tren perque algu els hi ha ensenyat a visulatizar el cuadre d'enclavaments de l'estació.

Si em toqués a mi... cercanías con destino Barcelona - Sants y Hospitalet de llobregat, via 2... Pullman cerdanya, con destino Puicerdà, via 1 xD



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”