Dubte sobre l'Elipsos...

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/10/2006 12:39

sequera ha escrit:
aarongilp ha escrit:Jo tampoc em crec massa lo dels CLunea i bogies Brava...més que res perquè els Talgo són plenament operatius a França, fins a 200 km/h. No hi veig la raó del canvi.

Sobre el Bruxelles - Perpignan, n'estic convençut que hi arribarà. De fet, és molt possible que tots els TGV que ara acaben a Perpignan acabin en un futur a BCN, pel que parlariem dels Bruxelles, els Paris i em sona quelcom d'un BCN - Lyon i un BCN - Genève.
De fet els talgo son propietat SNCF al 50%. ¿Els vendrien?
És que és això. Si només fossin propietat de Renfe, i que circulessin per França com un internacional més, encara podria ser que SNCF volgués material Talgo propi per a aquests serveis o bé comprar bogis BRAVA per a material Corail Lunéa, però tenint-ne la meitat en propietat...no ho veig clar, gens...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 22/10/2006 13:19

Aixo es que els de la SNCF estan fins els piiiiiiiii dels de RENFE i tan bon punt pugui liquideran la societat amb RENFE i treballaran sols.

(millor sol, que mal acompanyat ;) )



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/10/2006 13:25

George85 ha escrit:Aixo es que els de la SNCF estan fins els piiiiiiiii dels de RENFE i tan bon punt pugui liquideran la societat amb RENFE i treballaran sols.

(millor sol, que mal acompanyat ;) )
No sé què dir-te...si no els interessés ja l'haurien rescindit. Però els aporta força calés i és normal veure publicitat dels TH o de llocs propers a on acaben els TH (com Port Aventura o la Warner a Madrid) a les pàgines de la SNCF o al RIHO...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 22/10/2006 16:06

George85 ha escrit:Aixo es que els de la SNCF estan fins els piiiiiiiii dels de RENFE i tan bon punt pugui liquideran la societat amb RENFE i treballaran sols.

(millor sol, que mal acompanyat ;) )
No crec que renfe tingui mala imatge internacional...

De fet....si no canvien els plans i propostes actuals, en cuatre o cinc anys, tindrem un sistema ferroviari increiblement modern i desenvolupat.

La nostra creu:la intermodalitat i els enllaços, crec que amb les noves concesions de transport per carretera, espero, que es vagin solucionant.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 22/10/2006 21:16

SNCF no te ha tingut cap més remei que fer una societat amb RENFE per poder prestar serveis a Espanya ja que RENFE és la única que pot prestar el servei en territori espanyol.

Estic convençut que la SNFC te una forma de treballar totalment diferent que la de RENFE i aixó en una empresa es nota moltíssim. Els TH tenen molta sortida i per descomptat que en fan publicitat allà on poden però que dues empreses treballin juntes porta moooolts maldecaps. Per a la SNFC li és molt més fàcil posar els seus propis trens fins a Bcn que haber de fer servir uns que depenen de RENFE a Esp. i de la SNFC a frança. D'aquesta manera tansols s'haurà d'entendre amb ADIF i no dependrà d'una altra operadora.

I no oblideu que les empreses SEMPRE volen guanyar més calers. Ara per ara ambdues son empreses monopolístiques als seus respectius paisos i per tant logicament s'han associat per donar els serveis ESP <-> FRA pero tant bon punt es trobin en un mercat de lliure competència lluitaran a mort per quedarse la major cuota de mercat dels serveis ESP <-> FRA i és per això que desfaran la societat, es repartiran els bens i es posaran a competir pels serveis amb el seu material i la seva forma de fer.

;)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/10/2006 21:27

Aviam...això és lògic, el que dius, i de fet, ja se sap. En aquest fil ja ho hem comentat, que SNCF (i no pas SNFC) vols adintrar-se a la que pugui en territori espanyol. Però el que jo dic és que no crec pas que els vagi tan malament, des del moment en que és a RENFE i no a SNCF a qui li interessa establir la connecció internacional. La SNCF, el que passa, és que veu que li reporta força ingressos, i ja està conforme en la manera de fer dins la societat ELIPSOS. El manteniment corre a càrrec de Talgo, ells només s'encarreguen de la tracció a França i poc més. Si RENFE volgués fer parides de les seves (com canviar els TH pels nous els quals només portaran places sentades i Gran Clase), la SNCF li pararia els peus o, en una de males, trencaria la societat.

Ara bé, a la que la LAV fins a BCN estigui en marxa SNCF fletarà TGV's fins a BCN fora de la societat ELIPSOS, i a la que s'acabi de liberalitzar el sector, que serà més o menys al mateix temps, SNCF s'establirà com a operadora ferroviaria autòctona. I potser seguiran amb els TH dins ELIPSOS, potser els TGV's seran també ELIPSOS o pot ser que es liquidi la societat, això ja ho veurem. Però el que comentava en Bauvilla que li havien comentat de bogis Brava als Corail Lunéa, ho dubto i molt.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 22/10/2006 21:49

aarongilp ha escrit:Si RENFE volgués fer parides de les seves (com canviar els TH pels nous els quals només portaran places sentades i Gran Clase)
umm....

en el meu ultim viatge nocturn, hauria pagat per tenir un seint superreclinable, en lloc de una caqueta de llitera....



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/10/2006 21:56

Doncs li demanes a l'interventor una diferència de classe. :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/10/2006 22:29

sequera ha escrit:
aarongilp ha escrit:Si RENFE volgués fer parides de les seves (com canviar els TH pels nous els quals només portaran places sentades i Gran Clase)
umm....

en el meu ultim viatge nocturn, hauria pagat per tenir un seint superreclinable, en lloc de una caqueta de llitera....
He anat en seients reclinables (1a d'un 10000), he anat en autobús superreclinable (que vé a ser el mateix que un 10500 o un TA6l), i he anat en llitera...i em quedo uns quants millions de cops amb les lliteres...al meu parer, són molt més còmodes (sóc força incapaç de dormir en un seient).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 22/10/2006 22:48

aarongilp ha escrit:SNCF (i no pas SNFC)
Ups... sorry creuament de cables ^^'

Société Nationale de Chemins de Fer



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/10/2006 22:54

George85 ha escrit:
aarongilp ha escrit:SNCF (i no pas SNFC)
Ups... sorry creuament de cables ^^'

Société Nationale des Chemins de Fer
Petita correcció...:D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dilluns 23/10/2006 20:28

George85 ha escrit:
aarongilp ha escrit:SNCF (i no pas SNFC)
Ups... sorry creuament de cables ^^'

Société Nationale de Chemins de Fer
Société Nationale des Chemins de fer Français, s'il te plaît ;) :D


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dilluns 23/10/2006 21:36

aarongilp ha escrit:
sequera ha escrit:
aarongilp ha escrit:Si RENFE volgués fer parides de les seves (com canviar els TH pels nous els quals només portaran places sentades i Gran Clase)
umm....

en el meu ultim viatge nocturn, hauria pagat per tenir un seint superreclinable, en lloc de una caqueta de llitera....
He anat en seients reclinables (1a d'un 10000), he anat en autobús superreclinable (que vé a ser el mateix que un 10500 o un TA6l), i he anat en llitera...i em quedo uns quants millions de cops amb les lliteres...al meu parer, són molt més còmodes (sóc força incapaç de dormir en un seient).
no quepo de largo en la litera... :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 23/10/2006 21:38

Jo he provat les lliteres i els seients reclinables i em quedo amb aquests últims...



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dilluns 23/10/2006 21:49

ROMI65 ha escrit:
George85 ha escrit:
aarongilp ha escrit:SNCF (i no pas SNFC)
Ups... sorry creuament de cables ^^'

Société Nationale de Chemins de Fer
Société Nationale des Chemins de fer Français, s'il te plaît ;) :D
Val... ho admeto... els idiomes no son el meu fort... :roll:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 23/10/2006 23:39

No vull sentir a parlar de seients reclinables de Lunéa en una bona temporada :evil:
aarongilp ha escrit:SNCF s'establirà com a operadora ferroviaria autòctona.
SNCF mai podrà operar com a autòctona ni a Catalunya ni a Espanya perquè és una empresa genuïnament francesa. Ara, com a operador ferroviari autònom no hi ha cap problema :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 24/10/2006 15:10

entfe001 ha escrit:No vull sentir a parlar de seients reclinables de Lunéa en una bona temporada :evil:
seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa seients reclinables de Lunéa xD xD xD
entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:SNCF s'establirà com a operadora ferroviaria autòctona.
SNCF mai podrà operar com a autòctona ni a Catalunya ni a Espanya perquè és una empresa genuïnament francesa. Ara, com a operador ferroviari autònom no hi ha cap problema :D
Bé, ja m'heu entès, així que cap problema...
ROMI65 ha escrit:Société Nationale des Chemins de fer Français, s'il te plaît ;) :D
Ja ho sabia...però...no ho he posat...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”