Pàgina 126 de 126

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Dijous 11/01/2018 23:58
Autor: albert28
robertotlh ha escrit:


La denominació RLX denota que passen a formar part del paraigües de gestió de rodalies de Catalunya i FGC serà només l operador? O segueixen sent 100% linies FGC i es només una qüestió de nomenclatura?

És per unificar la nomenclatura per igual, com els R6 i R5 de FGC.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 0:15
Autor: Adolescent barceloní
De fet, en aquest cas seria per afegir-n'hi, de nomenclatura. Fins ara no en tenia (era la "línia de la Pobla"), tot i que al Google Maps consta com a "LP".

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 0:28
Autor: Carlos González
Jo hagués anomenat la "RL2" com a "R17", però clar... això és qüestió de gustos.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 14:05
Autor: vermer3
Han publicat el nou horari, i ara queda més organitzat, separant els trens de dilluns a dijous, divendres, dissabtes i diumenges i festius.
http://lleidalapobla.fgc.cat/documents/ ... 9s+tren%29

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 14:56
Autor: Ecomobisostrans
Sera com els R5 i R6, integren la nomenclatura independentment de l'empresa

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 19:56
Autor: Miquel
Adolescent barceloní ha escrit:De fet, en aquest cas seria per afegir-n'hi, de nomenclatura. Fins ara no en tenia (era la "línia de la Pobla"), tot i que al Google Maps consta com a "LP".

Fins ara, oficialment era LP. Així s'indicava a Balaguer. Anteriorment s'anomenava Ca7.

I ara sí, s'integra la nomenclatura a les Rodalies de Lleida, que és el que tocava.
RL1 Balaguer
RL2 La Pobla de Segur, i imagino que el següent serà la RL3 Cervera. Que ja que hi eren podrien haver aprofitat per canviar-ho dilluns també.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 20:11
Autor: 122-042-132
100/100 FGC, Salut!

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Divendres 12/01/2018 22:31
Autor: albe6
Miquel ha escrit:...i imagino que el següent serà la RL3 Cervera. Que ja que hi eren podrien haver aprofitat per canviar-ho dilluns també.


Això t'ho faran quan per fi posin en marxa l'augment d'expedicions a Cervera.

Que, per cert, quan pensen posar-lo en marxa?
O es que falten maqunistes / una segona 447 de reserva / no emprenyar a l'Alsa o altra cosa?

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Dissabte 13/01/2018 0:39
Autor: Miquel
albe6 ha escrit:
Miquel ha escrit:...i imagino que el següent serà la RL3 Cervera. Que ja que hi eren podrien haver aprofitat per canviar-ho dilluns també.


Això t'ho faran quan per fi posin en marxa l'augment d'expedicions a Cervera.

Que, per cert, quan pensen posar-lo en marxa?
O es que falten maqunistes / una segona 447 de reserva / no emprenyar a l'Alsa o altra cosa?

Tren no serà, que a Lleida tenen la 470 descansant tot el dia per a fer el servei de nit. Maquinista poder, però fàcil solució igual que el tren.

Alsa es molta Alsa. Si amb FGC no se la poden treure al damunt, fins al punt que s'han de compartir el pastís. Doncs a la Lleida - Cervera ni t'explico. A Lleida hem de canviar el xip en quant a la mobilitat en transport públic, ja que pels pocs recursos que tenim, els que tenim els invertim malament i amb interessos més posats en beneficiar a l'empresa privada d'autobusos que no pas en potenciar el transport públic.

Tot i l'augment de freqüències a FGC, els serveis de bus d'aportació al tren Balaguer amunt segueixen sent inexistents, els pocs que hi ha (rutes que coincideixen), ni es coordinen (Aquí la única preocupació es que els de Barcelona que venen amb Avant puguin fer la visiteta turística i prou), i francament és la feina que hauria d'estar fent Alsa, tant a FGC com a la R12, 13 i 14.

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

EntradaPublicat: Diumenge 14/01/2018 13:09
Autor: Ganz
Doncs una bona solució seria que ALSA també operés serveis ferroviaris. No és pas dolenta fent-ho, ja ho hem anat veient al Regne Unit amb National Express, amb els històrics a Espanya (tren de Reis, tren de Felipe II) o amb el funicular de Bulnes o amb la ML1 de Madrid. De fet, el 2014, ja manifestà el seu desig d'operar trens de rodalia i regionals: http://www.elmundo.es/economia/2014/03/ ... b458b.html .

Concessió d'Alsa

EntradaPublicat: Diumenge 14/01/2018 19:42
Autor: Guigui
Com que adminstrativament serien dues coses diferents, Alsa igualment mantindria els privilegis de la concessió de la línia d'autocar. Hi tenen dret per contracte. Una altra cosa és qüestionar amb quin suposat benefici públic s'ha fet aquest contracte (i molts altres).