Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: Toni » Dijous 24/10/2013 23:25

genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 2 d'octubre de 2013 ha escrit:Enèsim intent per reclamar compensacions a l´Estat pel tren
Els grups municipals participen en la comissió de seguiment del projecte amb retrets però amb crides d'unitat
[...]


O sigui, que et fan l´estació que tu demanes, que és quatre vegada la que necessites... i com que és enorme i cal trencar un troç gran de carrer després t´han de compensar. És bonissim, denota la categoria dels senyors de l´ajuntament de Girona. Crec que cal prendre nota: la següent obra ni cas al que digui el senyor alcalde, una obra petiteta que segur que moletarà poquet als veïns i així estalviaran tots problemes. El procediment és molt senzill: vols soterrament: tú pagues la diferència respecte de fer una obra normal. Vols una estació quatre vegades la que necessites per no ser menys que el veí?: tu pagues la diferència respecte d´una etació normal. Ja que s´ha d´indignar igual el senyor alcalde, aquesta indignació ens hauria sortit a tots més barateta...
Toni
N8
N8
 
Entrades: 766
Membre des de: Dimecres 16/03/2011 0:23

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: genissimon » Dijous 14/07/2016 8:32

Diari de Girona, 14 de juliol de 2016 ha escrit:Adif diu que treballarà al parc Central quan Girona accepti pagar l'enderroc del túnel (*)
L'Ajuntament troba «inacceptable» la posició de l'Estat i l'alcaldessa convoca els portaveus municipals d'urgència
[...]

* Túnel = finger de connexió entre les estacions convencionals i la d'alta velocitat (soterrada) de Girona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2372
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: genissimon » Divendres 15/07/2016 9:01

Diari de Girona, 15 de juliol de 2016 ha escrit:El compromís de Girona amb el «finger»
L'octubre del 2014, Carles Ribas indicava que l'Ajuntament podia assumir el cost de desmuntar el «finger» que ara endarrereix l'inici de les últimes obres del parc Central i l'enfronta amb Adif
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2372
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: ortegote » Diumenge 17/07/2016 12:23

genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 15 de juliol de 2016 ha escrit:El compromís de Girona amb el «finger»
L'octubre del 2014, Carles Ribas indicava que l'Ajuntament podia assumir el cost de desmuntar el «finger» que ara endarrereix l'inici de les últimes obres del parc Central i l'enfronta amb Adif
[...]


He llegit la noticia i com que no soc de Girnoa no se que coi es el "Finger" no costa tant explicar-ho en Català als del Diari de Girona.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 763
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: Advocat del diable » Diumenge 17/07/2016 15:35

ortegote ha escrit:
genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 15 de juliol de 2016 ha escrit:El compromís de Girona amb el «finger»
L'octubre del 2014, Carles Ribas indicava que l'Ajuntament podia assumir el cost de desmuntar el «finger» que ara endarrereix l'inici de les últimes obres del parc Central i l'enfronta amb Adif
[...]


He llegit la noticia i com que no soc de Girnoa no se que coi es el "Finger" no costa tant explicar-ho en Català als del Diari de Girona.


El "finger" és el passadís tancat que connecta l´estació antiga amb la d´alta velocitat. Deu tenir 25 de llarg i és una vergonya més de l´Ajuntament de Girona. Com que no paguen ells, els de l´Ajuntament, volien la connexió entre les dues estacions soterrada. Ja sabeu que tot el planeta té un deute amb Girona i l´ADIF encara més. Lògicament, el "finger" es va fer en superficie, defensant l´interès de tots nosaltres (és molt curt i més que adient atenent a les necessitats). Però per l´Ajuntament, que tot ho mereix, no està bé i vol que es demoleixi (no deu arribar als 5 anys de vida però som rics i no importa). Volen que la connexió sigui soterrada i com que l´ADIF diu que ho pagui la seyora Alcadessa (menys mal), ara volen integrar-ho al futur parc millor (sembla que la proposta última és un cobert per que no es mulli la gent si plou entre una i altra estació però sense parets). Com veieu, és un tema molt important que mereix una nova indignació amb l´ADIF, que sempre està pensant en com perjudicar a Girona (suposo que no té altres problemes que el finger de Girona). I la solució estupensa, demolim el finguer i contruïm un cobert,... la ciutat guanya moltissim amb aquest canvi.... sort que l´Ajuntament defensa l´interès dels ciutadans.... Ara la qüestió és qui paga aquesta importantissima obra (la demolició del finger), o més ben dit, quant temps podran utilitzar el tema políticament per demostrar que "ells ho farien tot molt millor".
Advocat del diable
N4
N4
 
Entrades: 58
Membre des de: Dissabte 05/03/2016 23:44

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: Don Ramón » Diumenge 17/07/2016 16:22

Por una vez estoy de acuerdo con el sr. Abogado.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
 
Entrades: 1199
Membre des de: Dimarts 25/11/2014 23:22
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 18/07/2016 21:02

Advocat del diable ha escrit:El "finger" és el passadís tancat que connecta l´estació antiga amb la d´alta velocitat. Deu tenir 25 de llarg i és una vergonya més de l´Ajuntament de Girona. Com que no paguen ells, els de l´Ajuntament, volien la connexió entre les dues estacions soterrada. Ja sabeu que tot el planeta té un deute amb Girona i l´ADIF encara més. Lògicament, el "finger" es va fer en superficie, defensant l´interès de tots nosaltres (és molt curt i més que adient atenent a les necessitats). Però per l´Ajuntament, que tot ho mereix, no està bé i vol que es demoleixi (no deu arribar als 5 anys de vida però som rics i no importa). Volen que la connexió sigui soterrada i com que l´ADIF diu que ho pagui la seyora Alcadessa (menys mal), ara volen integrar-ho al futur parc millor (sembla que la proposta última és un cobert per que no es mulli la gent si plou entre una i altra estació però sense parets). Com veieu, és un tema molt important que mereix una nova indignació amb l´ADIF, que sempre està pensant en com perjudicar a Girona (suposo que no té altres problemes que el finger de Girona). I la solució estupensa, demolim el finguer i contruïm un cobert,... la ciutat guanya moltissim amb aquest canvi.... sort que l´Ajuntament defensa l´interès dels ciutadans.... Ara la qüestió és qui paga aquesta importantissima obra (la demolició del finger), o més ben dit, quant temps podran utilitzar el tema políticament per demostrar que "ells ho farien tot molt millor".


Ara ja ho tinc mes clar, gracies per la resposta.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 763
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: genissimon » Divendres 22/07/2016 9:01

Diari de Girona, 22 de juliol de 2016 ha escrit:Girona no pagarà per avançat l'enderroc del «finger» però assumirà el cost just de les obres
L'alcaldessa no veuria més opció que la judicial si Adif no accepta les condicions de l'Ajuntament
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2372
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: genissimon » Divendres 29/07/2016 12:54

Diari de Girona, 29 de juliol de 2016 ha escrit:Girona i Adif arriben a un acord per tirar endavant la reposició del parc Central
El nou conveni preveu que l´Ajuntament assumirà el cost «real» d´enderrocar el «finger» i no es pagarà per avançat
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2372
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte

EntradaAutor: genissimon » Dimecres 15/03/2017 11:17

Diari de Girona, 15 de març de 2017 ha escrit:Adif apunta que Girona vol fer canvis al parc Central que alenteixen l'obra
Tècnics municipals alerten d´«errors i deficiències» en el document original i ja s´admeten retards
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2372
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Anterior

Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants