A Portbou de nit.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

A Portbou de nit.

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 02/11/2006 16:36

Bon dia,demà jo tinc pensat escapar-me per la tarda a PortBou,agafant el tren que surt a les 15:25 de Barcelona i que arriba allí a les 17:56,per després tornar amb el de les 18:18 sort de Portbou,la meva pregunta és,si faig aquesta combinació,podria pedre el tren de tornada?
I com heu vist les hores que seré a Portbou,com és un poble petit i una mega estació,sabeu si puc estar segur ,ja que serà fosc,i clar no vull trobar-me problemes,com són els viatgers que hi han allà?Hi ha nengs?Pregunto per poder veient l'estació de Portbou,que no l'he vistam mai,sense tenir problemes,i de passada,fer alguna foto.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 02/11/2006 18:28

Per cert,una altra cosa que s'ha m'havia oblidat,és pot comprar un bitllet Bellvitge-Portbou d'anada i tornada?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 02/11/2006 21:42

Jo ho trobo arriscat, certament. Sempre pots tornar, si arribes tard, amb el de que surt cap a les 19.15.

En quant a l'estació de Portbou, és un poble moooolt petit que ha viscut sempre del fet de tenir la frontera al costat i està ple de oficines aduaneres totalment abandonades, avui dia el poble a l'estiu té una mica de vida per el tema de gent que va allà a passar al dia a la minúscula platja que tenen, però més aviat és un poble bastant mort. En quant a nengs... algun n'he vist, però no crec que hi hagin problemes allà dalt, potser n'hi han més avall, però jo he pres l'últim tren Portbou-Barcelona un divendres per la tarda-nit i el tren anava gairebé buit i només portava algun que altre inmigrant i gent dels pobles on parava. Com el teu tren és l'antepenúltim, no crec que trobis gaire problema, però crec que té enllaç amb un tren que ve de Perpinyà, però els foraires Gironins t'ho diran millor.

Sobre el bitllet Bellvitge-Portbou en principi sí el pots agafar bitllet directe perfectament.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 03/11/2006 15:33

Per cuestions de molta feina al cicle,intentaré anar un altre día.
Igual fins i tot vaig demà,peró no a Portbou,si no a Figueres,per pujar al regional a seques fet amb 448R :x



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 03/11/2006 23:45

El tren que arriba a Portbou a les 17.56 és el mateix que després torna a baixar a Barcelona a les 18.18, després que aquest tren pugi a Cervera de la Marenda en servei comercial i en torni, pocs minuts més tard, com a material buit.

Hi ha un tren francès que arriba a Portbou a les 18.08 procedent de Perpinyà, però si aquest arriba tard el tren espanyol no s'espera.

No crec que tinguis problemes de seguretat a l'estació. Pensa que sempre hi ha la Policia Nacional rondant per allà, ja que fa els controls d'immigració dels trens procedents de França.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”