Aquí teniu la resposta a les avaries de renfe.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Aquí teniu la resposta a les avaries de renfe.

Entrada Autor: Brill_13 » Dijous 23/11/2006 22:17

M'han enviat un tall d'una entrevista a un portaveu o dirigent de renfe (no ho sé ben bé, si algú ho va sentir podria afegir-ho) on dona la seva visió del problemes que té últimament rodalies.

És una entrevista del programa Versió Rac1 de Rac1

El final és delirant...

L'he penjat al meu lloc web. A veure si funciona:

http://usuarios.lycos.es/txucat/racc1.mp3

(copieu l'adreça i enganxeu-la a la casella de la url del navegador si nò no us funcionarà)

Ja opinareu que us sembla



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dijous 23/11/2006 22:30

Es tracta d'una trucada imaginària d'un programa de RAC1 per fer un gag/paròdia del tema que pel que sembla està trascendint extraordinàriament malinterpretada com una trucada real. Compte.
Watermark l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 23/11/2006 22:34, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Dijous 23/11/2006 22:34

OK si es així. Demano que s'esborri el missatge, miraré de trobar la font.

Demano disculpes



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/11/2006 8:59

Tranquil, la paròdia està tant ben feta, que a molta gent li ha passat el mateix. L'actor que l'ha fet, mereix un Oscar :D



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 24/11/2006 9:27

A mi mateix, me la van enviar, i no vaig poder evitar reenviarla a la feina abans de comprovar-ne la veracitat (al mateix fòrum d'oïents de RAC1).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Divendres 24/11/2006 11:00

http://versiorac.blogspot.com/ ha escrit: El merder del sr. Del Moral

Fa una setmana que la xarxa va esverada per culpa d’una trucada a un suposat responsable de RENFE en la qual qualificava els usuaris (patidors de mena) dels trens espanyols de beneits per agafar aquest transport. I encara més beneits eren els usuaris catalans.

No cal ni dir que tot plegat ha estat un gag perpetuat pel genial Xavier Deltell en el paper del Sr. Del Moral. Són les bromes típiques del programa de fer personatges i càrrecs inexistents de RENFE, d’IBERIA, de bomber, de militar, etc. Ens pensem que els nostres oients ja hi estan acostumats.

Aquest mateix gag el vam fer un mes abans i el mateix dia ja vam dir que va ser una conya de les nostres. Aquest cop, tot i ser un gag repetit, ha tingut encara més ressò. Què hi farem!
Com estan les coses, no trobo que faci gaire gracia aquest gag, només posa més malallet.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 24/11/2006 17:44

Brill_13 ha escrit:Com estan les coses, no trobo que faci gaire gracia aquest gag, només posa més malallet.
En canvi, jo trobo que dóna pitjor imatge a Renfomentadif, però suposo que a aquella colla d'inútils els importa un rave.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 24/11/2006 20:00

Brill_13 ha escrit:M'han enviat un tall d'una entrevista a un portaveu o dirigent de renfe (no ho sé ben bé, si algú ho va sentir podria afegir-ho) on dona la seva visió del problemes que té últimament rodalies.

És una entrevista del programa Versió Rac1 de Rac1

El final és delirant...

L'he penjat al meu lloc web. A veure si funciona:

http://usuarios.lycos.es/txucat/racc1.mp3

(copieu l'adreça i enganxeu-la a la casella de la url del navegador si nò no us funcionarà)

Ja opinareu que us sembla
http://www.elcansancio.com/sound/ansonia.mp3



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”