Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 09/12/2006 21:42

Si no ho hagués vist avui, no ho creuria: les vies SNCF a Puigcerdà estan sent dotades de motorització d'agulles i de calzes descarriladors a motor.

Ho hauran de provar tot plegat amb algun tren francès? Que m'avisin. :o


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 10/12/2006 1:51

Això significa alguna cosa?



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 10/12/2006 16:51

No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 16:54

ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 10/12/2006 16:58

liniadelRipollés ha escrit:
ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 17:05

Les agulles SNCF de Puigcerdà les comanden des de Puigcerdà òbviament...no sé si tenen previst deixar Puigcerdà sense personal, personalment ho dubto.
De moment només hi ha BAU amb CTC des de Vic (no inclosa) fins Barcelona. D'aquí en amunt BLAU amb comandament local i/o col.lateral teleportada-
ROMI65 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 10/12/2006 17:27

És a dir, que tot apunta a una "simple" modernització de l'enclavament de Puigcerdà (ample ibèric + UIC) per preparar l'arribada del BLAU (amb o sense CTC).

M'havies fet por. Per un moment, he pensat que els trens SNCF tornarien a arribar a Puigcerdà. Ara ja estic més tranquil :'(.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Diumenge 10/12/2006 19:10

Segons fonts ben informades, l'unica estació que mantindrà despatx de circulació serà Puigcerdà gracies als francesos. La Resta (inclòs Ribes i Ripoll) comandades desde CTC.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Diumenge 10/12/2006 19:12

I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Diumenge 10/12/2006 19:15

L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 10/12/2006 20:20

ROMI65 ha escrit:Ara ja estic més tranquil :'(.
Collons... ja ho veig xD

Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 10/12/2006 20:27

marcel ha escrit:L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
ja t'ho dic jo ara, CAP NI UNA...

Solució, tancar la barraca i llèstos! A esperar que les inclemències meteorològiques i els bàndals fagin de les seves.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 20:41

Necessari per a un possible blocatge telecomandat.

Mentre hi ha via hi ha esperança.

Jordi Freixas ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Ara ja estic més tranquil :'(.
Collons... ja ho veig xD

Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 11/12/2006 1:18

Watermark ha escrit:I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
Doncs llavors això hauria de significar una reforma integral de l'estació (i ara és quan penses... "a l'igual t'ho fan" xD)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 12/12/2006 22:31

Si deixen sense personal de Circulació tant a Ribes com a Ripoll, qui donará la sortida dels tren que ténen origen allà?

Crec que es mala idea deixar sense ningu Ripoll i Ribes.

Salut,



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 12/12/2006 22:33

No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/12/2006 16:17

Jordi Freixas ha escrit:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/12/2006 20:17

UT596001 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.
No hi ha problema. A La Pobla de Segur el maquinista assumeix les funcions del Cap d'Estació establint blocatge radiotelefònic amb Balaguer.

Imagineu-vos, doncs, quin gran problema a Ribes i Ripoll amb blocatge automàtic i comunicació amb CTC.
Per cert, que això del CTC en aquesta línia jo encara no ho veig...això del telecomandament de dues estacions des d'una és un funcionament un tant estrany a ADIF, però de moment es funciona així.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 13/12/2006 20:32

En qualsevol cas, jo tampoc ho veig bé que treguin el personal de Ribes i Ripoll. A no ser, es clar... que en el cas de Ribes, i com deieu per aquí, des de l'estació de Ribes Enllaç de FGC s'assumís el control de la línia, que de fet, tinguent en compte el que marca el nou Estatut, haurà d'acabar sent el més normal que passi.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 13/12/2006 21:15

Espero que FGC no foti má a l'Estació de Ribes de Freser, perque inmediatament seria enderrocada i hi construirien un edifici de ciment.

Salut,



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”