Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.
Si no ho hagués vist avui, no ho creuria: les vies SNCF a Puigcerdà estan sent dotades de motorització d'agulles i de calzes descarriladors a motor.
Ho hauran de provar tot plegat amb algun tren francès? Que m'avisin.
Ho hauran de provar tot plegat amb algun tren francès? Que m'avisin.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...liniadelRipollés ha escrit:Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Les agulles SNCF de Puigcerdà les comanden des de Puigcerdà òbviament...no sé si tenen previst deixar Puigcerdà sense personal, personalment ho dubto.
De moment només hi ha BAU amb CTC des de Vic (no inclosa) fins Barcelona. D'aquí en amunt BLAU amb comandament local i/o col.lateral teleportada-
De moment només hi ha BAU amb CTC des de Vic (no inclosa) fins Barcelona. D'aquí en amunt BLAU amb comandament local i/o col.lateral teleportada-
ROMI65 ha escrit:Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...liniadelRipollés ha escrit:Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
És a dir, que tot apunta a una "simple" modernització de l'enclavament de Puigcerdà (ample ibèric + UIC) per preparar l'arribada del BLAU (amb o sense CTC).
M'havies fet por. Per un moment, he pensat que els trens SNCF tornarien a arribar a Puigcerdà. Ara ja estic més tranquil .
M'havies fet por. Per un moment, he pensat que els trens SNCF tornarien a arribar a Puigcerdà. Ara ja estic més tranquil .
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Segons fonts ben informades, l'unica estació que mantindrà despatx de circulació serà Puigcerdà gracies als francesos. La Resta (inclòs Ribes i Ripoll) comandades desde CTC.
I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
Collons... ja ho veigROMI65 ha escrit:Ara ja estic més tranquil .
Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
ja t'ho dic jo ara, CAP NI UNA...marcel ha escrit:L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
Solució, tancar la barraca i llèstos! A esperar que les inclemències meteorològiques i els bàndals fagin de les seves.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Necessari per a un possible blocatge telecomandat.
Mentre hi ha via hi ha esperança.
Mentre hi ha via hi ha esperança.
Jordi Freixas ha escrit:Collons... ja ho veigROMI65 ha escrit:Ara ja estic més tranquil .
Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs llavors això hauria de significar una reforma integral de l'estació (i ara és quan penses... "a l'igual t'ho fan" )Watermark ha escrit:I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
Si deixen sense personal de Circulació tant a Ribes com a Ripoll, qui donará la sortida dels tren que ténen origen allà?
Crec que es mala idea deixar sense ningu Ripoll i Ribes.
Salut,
Crec que es mala idea deixar sense ningu Ripoll i Ribes.
Salut,
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.Jordi Freixas ha escrit:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No hi ha problema. A La Pobla de Segur el maquinista assumeix les funcions del Cap d'Estació establint blocatge radiotelefònic amb Balaguer.UT596001 ha escrit:Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.Jordi Freixas ha escrit:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Imagineu-vos, doncs, quin gran problema a Ribes i Ripoll amb blocatge automàtic i comunicació amb CTC.
Per cert, que això del CTC en aquesta línia jo encara no ho veig...això del telecomandament de dues estacions des d'una és un funcionament un tant estrany a ADIF, però de moment es funciona així.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
En qualsevol cas, jo tampoc ho veig bé que treguin el personal de Ribes i Ripoll. A no ser, es clar... que en el cas de Ribes, i com deieu per aquí, des de l'estació de Ribes Enllaç de FGC s'assumís el control de la línia, que de fet, tinguent en compte el que marca el nou Estatut, haurà d'acabar sent el més normal que passi.
Espero que FGC no foti má a l'Estació de Ribes de Freser, perque inmediatament seria enderrocada i hi construirien un edifici de ciment.
Salut,
Salut,