Dubte sobre un creuament de vies...

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 24/12/2006 19:14

Jordi Freixas ha escrit:Ahm... i algú em pot explicar la necessitat que hi havia de fer creuar les dues vies? Havien de ficar l'intercanviador precísament en aquest cantó?
Això mateix es preguntaven a SSC (no recordo ara quin fil), i no han trobat resposta lògica encara.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 24/12/2006 19:50

A l'altre banda hi ha la via convencional, i entre aquesta via i la del Ave hi ha un espai insuficient per ubicar un canviador d'ample.

Salut,



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 24/12/2006 20:26

Ah... clar... i... limitar-se a ubicar la via principal del TAV una mica més a l'esquerre era massa complicat com per pensar-ho, oi?



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dilluns 25/12/2006 16:16

^^ Veig q segueixes sense aclarar-te del q estem parlant, quina zona és, quina és la funció q fan (feien) les vies aquestes, ni res de res...

Agafo 'prestat' un petit plànol pujat per Indautxu al foro de SSC:

Imatge

La foto q dóna origen a tot aquest post és del creuament aquest q està marcat en verd.

La qüestió és... era més fàcil fer un canviador d'amples ficat entre mig de la via del bypass de l'AVE i la convencional, amb tota l'afectació q això ocasionaria a la via convencional al construir-lo i després deixar hipotecat el traçat del bypass al tenir corba i contracorba (o haver de fer més obres a la via del bypass quan s'hagués desmantellat el canviador); o ficar el canviador on l'han ficat, el qual suposa tenir aquest creuament entre les vies, q és molt curiós però no afecta a res?

Ah, i el forero aquest d'SSC q va fer el plànol era per explicar q al passar l'altre dia en un AVE per aquest punt li va donar la impressió q ja estava desmantellada la via en ibèric del creuament. :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 25/12/2006 18:38

I... per què s'ha de desmanetellar?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 25/12/2006 18:47

Jordi Freixas ha escrit:I... per què s'ha de desmanetellar?
Perquè ja no serveix per a res, ja que tots els trens canvien a Roda de Barà, apart que el faran servir per a un altre lloc...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 26/12/2006 4:37

No hi havia també un intercanviador a Madrid per els trens que enllaçaven amb la línia Madrid - Sevilla? Encara hi és, o ja el van treure?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/12/2006 10:55

Jordi Freixas ha escrit:No hi havia també un intercanviador a Madrid per els trens que enllaçaven amb la línia Madrid - Sevilla? Encara hi és, o ja el van treure?
Diria que encara hi és, però no el fa servir cap tren comercial, crec que només el fan servir per treure els Talgo de la LAV per portar-los al centre de manteniment que té Talgo a Las Matas, prop de Madrid.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 26/12/2006 11:25

UT596001 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:No hi havia també un intercanviador a Madrid per els trens que enllaçaven amb la línia Madrid - Sevilla? Encara hi és, o ja el van treure?
Diria que encara hi és, però no el fa servir cap tren comercial, crec que només el fan servir per treure els Talgo de la LAV per portar-los al centre de manteniment que té Talgo a Las Matas, prop de Madrid.
Exactament. I el millor del cas és que no són pocs els "passes de material" que es produeixen al llarg del dia...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 28/12/2006 17:46

Confirmo que avui he vist amb els meus propis ulls com ja s'està desmantellant l'intercanviador de Talgo de Lleida, així com la via d'accés des de la línia convencional. Imagino que el què és l'encreuament físicament tampoc hi és ja, o sigui que les instal·lacions estan sentenciades. Ara faltarà veure què en faran de l'intercanviador, si el situaran a Barcelona (o rodalies) o què...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 28/12/2006 21:33

Trenscat ha escrit:Ara faltarà veure què en faran de l'intercanviador, si el situaran a Barcelona (o rodalies) o què...
A la Tor de Querol :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 29/12/2006 11:28

Trenscat ha escrit:Confirmo que avui he vist amb els meus propis ulls com ja s'està desmantellant l'intercanviador de Talgo de Lleida, així com la via d'accés des de la línia convencional. Imagino que el què és l'encreuament físicament tampoc hi és ja, o sigui que les instal·lacions estan sentenciades. Ara faltarà veure què en faran de l'intercanviador, si el situaran a Barcelona (o rodalies) o què...
L'encreuament tampoc hi és, segons vaig veure abans d'ahir des del RE Lleida-Barcelona via Valls.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”