TrenGroc i trenscat.cat a iCatFM

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

TrenGroc i trenscat.cat a iCatFM

Entrada Autor: Minotaure » Dijous 14/12/2006 20:59

A una càpsula d'informació sobre Oci/Viatges de ICAT fm han parlat del tren groc (és titulat Els Pirineus en Tren).
Doncs a la pàgina web de l'emissora http://www.icatfm.cat a l'apartat enllaços d'aquesta informació hi ha la web http://www.trenscat.com/catnord/trengroc_ct.html és a dir l'apartat de tren groc de trenscat.cat.

Bernat, la teva pàgina cada cop és més una referència per el ferrocarril català.
Per cert, estic esperant amb candeletes la publicació de fotos i informació sobre les línies dels Països Catalans (País Valencià i Balears basicament) les quals encara no estan disponibles.
Per cert, tens un apartat Andorra, però que jo sàpiga a l'Estat andorrà no hi ha cap ferrocarril.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 14/12/2006 21:40

Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!

Sempre fa gràcia que coneguin la web i que es publiciti :D

De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.

A Andorra no hi ha ferrocarrils de moment, però en canvi hi ha telefèrics ;)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 14/12/2006 22:25

Ep, una foto meva per allà...

Jo tinc alguna cosa :D :D de les Balears i del País Valencià.

Trenscat ha escrit:Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!

Sempre fa gràcia que coneguin la web i que es publiciti :D

De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.

A Andorra no hi ha ferrocarrils de moment, però en canvi hi ha telefèrics ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 14/12/2006 23:51

liniadelRipollés ha escrit:Ep, una foto meva per allà...
Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 16/12/2006 18:35

Trenscat ha escrit:Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!

Sempre fa gràcia que coneguin la web i que es publiciti :D

De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.

A Andorra no hi ha ferrocarrils de moment, però en canvi hi ha telefèrics ;)
Doncs tiu... penja tot el que tinguis de la Catalunya Nord mentrestant...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 19:32

Trenscat ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Ep, una foto meva per allà...
Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...
On hem arribat que ni la CCRTV respecta els drets d'autor?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 17/12/2006 23:42

Hola!
Trenscat ha escrit:Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...
Jo de tu ho faria. Se que les fotos no queden maques però o això o t'arrisques a que algú que s'autodenomina "periodista" te l'agafi per la cara. >:(

I això que jo tinc una pàgina encara poc coneguda, perquè la teva és molt més visitada entre els afeccionats al tren al Principat. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”