Avaria venda de bitllets

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Avaria venda de bitllets

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 26/12/2006 21:15

Bé, ja ho he posat al fil d´incidències, però ho torno a posar aquí, que ho llegirà potser més gent.
Avui volia comprar un bitllet per anar de Lleida a Perafort en AVE, i no he pogut. Ho he intentat dos cops, al matí, cap a les 11h, a l´estació de Perafort. M´han dit que havia saltat el sistema de venda de bitllets.

Ho he intentat a l´estació de Lleida, cap a les 18h, i m´han tornat a dir el mateix, que havia estat saltant el sistema de venda de bitllets tot el dia...

El meu germà és informàtic, i quan li he dit s´ha emprenyat molt i ha dit que els de la RENFE són molt, molt inútils per no preveure una cosa tan senzilla.

Algú més s´hi ha trobat?

Al final, jo volia estrenar l´AVE de Lleida a Perafort, i he desisitit. :'(



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 27/12/2006 0:53

437.001 ha escrit:Algú més s´hi ha trobat?
Jo m'hi trobo gairebé sempre que he de comprar una T10 integrada amb targeta.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 27/12/2006 1:23

No sé quin dia del cap de setmana també vaig intentar comprar bitllets per l'AVE a través de TikNet per fer el Camp de Tarragona - Lleida i no em deixava. De tota manera, crec que hi ha moltes places lliures i un es pot fins i tot aventurar a arribar a l'estació i comprar el bitllet a l'instant.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 27/12/2006 2:02

No, si el que volia fer jo era comprar el bitllet a l´instant!



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 27/12/2006 10:12

437.001 ha escrit:No, si el que volia fer jo era comprar el bitllet a l´instant!
Bé, sempre el supervisor del tren et pot fer un bitllet a mà tal com fan amb els canvis de classe.

Estic segur que l'Adolf babejaria per un d'aquests. :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 27/12/2006 19:12

No estaria malament un canvi de classe de tercera a club.

Avui he vist una HUGIN de Renfe! Això sí que és babejar.
megapauer ha escrit:
437.001 ha escrit:No, si el que volia fer jo era comprar el bitllet a l´instant!
Bé, sempre el supervisor del tren et pot fer un bitllet a mà tal com fan amb els canvis de classe.

Estic segur que l'Adolf babejaria per un d'aquests. :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 27/12/2006 20:44

En funcionament i expedint bitllets vàlids? :o


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 29/12/2006 20:12

No, ben guardada. Però és un plaer tornar a veure-la i que et diguin "aquestes màquines tenen la seva història i cal conservar-ne alguna"
megapauer ha escrit:En funcionament i expedint bitllets vàlids? :o


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/12/2006 22:32

Adolf, les màquines HUGIN eren les que feien els bitllets grocs de cartolina?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 29/12/2006 22:37

Eren les que imprimien les dades en aquests bitllets sí. Van ser comprades el 1967 per substituir els bitllets de cartró. Hi ha bitllets emesos a Puigcerdà l'any 1991 encara amb aquestes màquines, si bé gairebé arreu s'emprava ja el PC. A la línia de Terol van durar fins a mitjans noranta.
De bitllets de la HUGIN n'hi va haver de color groc, blau, verd, verd oliva, marró i rosa.
També blancs per a assumptes interns.

Els ferrocarrils portuguesos també la van emprar així com Trasmediterránea.
437.001 ha escrit:Adolf, les màquines HUGIN eren les que feien els bitllets grocs de cartolina?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/12/2006 22:49

Si mal no recordo els grocs eren els normals (i n´hi havia de tipus expreso, electrotren, niño, Ter, rápido...); els blaus eren els bitllets del personal intern o de familiars del personal intern...

Però de verds, verd oliva, marrons i roses no recordo haver-ne vist cap.

:nose
Per a qui eren?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 29/12/2006 22:57

En la primera època s'empraven normalment els tres colors clàssics: per a la primera classe GROC, per la segona VERD i per la tercera MARRO
Després van decidir unificar i fer-ho en groc per a les quatre, tres i dues classes. La classe es col.locava a la banda dreta superior: 1 ratlla primera, dues segona, tres tercera, F classe Ferrobús. Els blaus eren suplements, carnets o passis.
Posteriorment al País Basc es van implantar en l'última època bitllets de color rosa i verd oliva, que eren abonaments.

A veure si algun dia n'escanejo.

437.001 ha escrit:Si mal no recordo els grocs eren els normals (i n´hi havia de tipus expreso, electrotren, niño, Ter, rápido...); els blaus eren els bitllets del personal intern o de familiars del personal intern...

Però de verds, verd oliva, marrons i roses no recordo haver-ne vist cap.

:nose
Per a qui eren?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 30/12/2006 10:37

liniadelRipollés ha escrit:Eren les que imprimien les dades en aquests bitllets sí. Van ser comprades el 1967 per substituir els bitllets de cartró. Hi ha bitllets emesos a Puigcerdà l'any 1991 encara amb aquestes màquines, si bé gairebé arreu s'emprava ja el PC. A la línia de Terol van durar fins a mitjans noranta.
Jo tinc un bitllet HUGIN del 27 de juny de 1993 per un trajecte Segur de Calafell - Barcelona, 53km. En aquella ja estava implantada la tarificació per zones i els bitllets habituals ja eren dels tamany dels actuals.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 30/12/2006 13:23

Bé, és que l'estació de Segur de Calafell sempre ha estat "curiosa" a efectes de bitlletatge.
És coneguda de fa anys... :D
davida ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Eren les que imprimien les dades en aquests bitllets sí. Van ser comprades el 1967 per substituir els bitllets de cartró. Hi ha bitllets emesos a Puigcerdà l'any 1991 encara amb aquestes màquines, si bé gairebé arreu s'emprava ja el PC. A la línia de Terol van durar fins a mitjans noranta.
Jo tinc un bitllet HUGIN del 27 de juny de 1993 per un trajecte Segur de Calafell - Barcelona, 53km. En aquella ja estava implantada la tarificació per zones i els bitllets habituals ja eren dels tamany dels actuals.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”