TikNet

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

TikNet

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 27/12/2006 19:48

Voldria demanar-vos ajuda/consell ja que avui ha estat el primer cop que he comprat per TikNet (el servei de venda de bitllets de renfe per internet) i vaig una mica perdut.

El cas és que he comprat bitllets per anar demà en l'AVE que surt a les 11:45 de Camp de Tarragona cap a Lleida amb la família. En ser la primera comprar diu que haig de passar per taquilla per comprovar que la meva targeta de crèdit no és un frau. Fins aquí d'acord.

La pregunta és: quanta estona abans haig de passar per l'estació perquè em validin la targeta? A Camp de Tarragona mateix puc fer la gestió? Imagino que sí, no?



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 27/12/2006 20:43

No ho he utilitzat mai però igual que el sistema de reserva no deus poder passar per qualsevol taquilla de venta anticipada?

Dic jo eh?! '^^



ddbar
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: ddbar » Dimecres 27/12/2006 21:50

La meva primera experiència va ser aquest estiu i vaig anar a l'estació de Sants a presentar la targeta. Com el bitllet era per un altre dia vaig haver d'esperar a la guixeta de venda anticipada. Si el bitllet era per aquell mateix dia podia haver-me dirigit a les guixetes de venda immediata, segons informació d'una noia de la mateixa estació. Y hasta aquí puedo leer... M'imagino de la manera que m'ho van pintar a mi que a la solitària estació de Camp de tarragona serà un pur tràmit de cinc minuts.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 27/12/2006 21:58

En un principi actua com una reserva. Has de passar 24 hores abans.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 28/12/2006 17:31

Bé, passada l'experiència us explico. A Camp de Tarragona hi he anat 1 hora i una mica més abans de la sortida del tren. M'he dirigit a venda de bitllets (o atenció al client o no sé ben bé) i ensenyant la targeta i el paper amb el localitzador m'han donat els bitllets. Així que només anant 1 hora abans a l'estació n'he tingut prou.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 28/12/2006 21:08

Fins a una hora abans de la sortida del tren DEL SEU ORIGEN INICIAL.
Això es fa per a que el revisor reculli els bitllets que haurà de repartir entre els viatgers que hagin pujat al tren únicament amb localitzador.

Trenscat ha escrit:Voldria demanar-vos ajuda/consell ja que avui ha estat el primer cop que he comprat per TikNet (el servei de venda de bitllets de renfe per internet) i vaig una mica perdut.

El cas és que he comprat bitllets per anar demà en l'AVE que surt a les 11:45 de Camp de Tarragona cap a Lleida amb la família. En ser la primera comprar diu que haig de passar per taquilla per comprovar que la meva targeta de crèdit no és un frau. Fins aquí d'acord.

La pregunta és: quanta estona abans haig de passar per l'estació perquè em validin la targeta? A Camp de Tarragona mateix puc fer la gestió? Imagino que sí, no?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”