Dubte sobre un intercanviador...

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Jordi Freixas

Dubte sobre un intercanviador...

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 05/02/2007 0:11

Imatge

Aquesta foto, publicada per un tal Tomas a Tranvia Portal, pel que es veu, correspon a l'estació de Sant Andreu Comtal de Barcelona. Algú em pot explicar, què hi fa un intercanviador d'ample aquí?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 05/02/2007 0:13

Per a proves. Si han de canviar algun rodal o alguna història, el passen per aquest canviador.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 05/02/2007 2:38

Ah, es clar...

i el TALGO de l'esquerra que creua amb la via d'ample internacional, està al damunt d'una via d'ample internacional també, o és d'ample ibèric i senzillament es creua amb la que surt de l'intercanviador?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 05/02/2007 10:58

És una via d'ample iberic que s'ajunta amb la d'ample internacional formant una via de 3 carrils perque es pugui aprofitar la via de la nau i no 'shagi de fer us del canviador per entrar-hi.

Salut,



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 05/02/2007 10:58

Va per ibèric. Totes les vies del complex de Sant Andreu són en ibèric, a excepció d'aquest mini tram. El que no recordo és com es resol aquest canvi de vies, però t'asseguro que va per ibèric i que rarament s'utilitza.

Edito: Veig que l'amic Jordilar se m'ha avançat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 05/02/2007 13:00

Ok, gracies a tots dos per les respostes.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3159
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 05/02/2007 14:37

Al mateix portal Tranvía hi ha una foto de a448 molt aclaridora:

Imatge

Tot i que a mí m'agrada més penjar l'enllaç a la galeria del Portal Tranvia.

A l'extrem dret de la imatge s'aprecia perfectament la via de tres carrils que entra a la nau de TALGO.

Suposo que una agulla deu servir per "separar" els trens d'ample ibèric dels d'ample normal quan surten de la nau.

Salut !!



express
N4
N4
Entrades: 55

Entrada Autor: express » Dimecres 21/02/2007 11:46

doncs jo encara no ho entenc. que fa un intercanviador a una zona on no hi ha ample internacional?? i per a que serveix aixo??? ( ja se que canvia d'ample internacional a iberic) pe`rò no entenc que fa aixó aqui.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3159
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 21/02/2007 11:55

Per a verificar, a tallers, el correcte funcionament dels mecanismes de canvi d'ample dels trens.

Salut !!
express ha escrit:doncs jo encara no ho entenc. que fa un intercanviador a una zona on no hi ha ample internacional?? i per a que serveix aixo??? ( ja se que canvia d'ample internacional a iberic) pe`rò no entenc que fa aixó aqui.



express
N4
N4
Entrades: 55

Entrada Autor: express » Dimecres 21/02/2007 11:58

gracies jejeje



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 21/02/2007 14:45

Sort que jo i en Jordilar ho vam posar només 3 missatges més amunt, que sino, ves a saber...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”