Notícies de la línia Lleida-Manresa

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
fcuevas27

Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa

Entrada Autor: fcuevas27 » Dilluns 30/04/2012 19:03

En caso de que alguien se encuentre un hospitalet-lleida pirineus pagando los 10 y pico €, al menos des de Sabadell, pero realizándose el servicio con un 447…
¿Se tiene derecho a reclamar algo, alguna cuantía económica?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 02/05/2012 9:31

No, no se puede reclamar devolución por el tema del material movil, solo por los retrasos.
Es bastante habitual que las 447 hagan L'Hospitalet-Lleida



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 05/06/2012 11:39

A dia d´avui, 5 de juny de 2012, encara falten alguns centenars de metres a l´entrada de Manresa costat Lleida per renovar i amb limitació a 30...

A la resta de la línia hi torna a haver limitacions de velocitat, però ara ja no és per la via, sinó per causes geològiques (despreniments).

Entre Cervera i Tàrrega n´hi ha una a 50 (el tram era a 155km/h). També n´hi ha d´altres passat Cervera cap a Manresa, en particular entre Calaf i Manresa. :x

I entre Lleida i Mollerussa ja cal renovar via, hi ha força limitacions i les sacsejades augmenten, el fet de que sigui via regenerada i no via nova ho ha causat, en especial entre Lleida i Bell-lloc. Llàstima, quan és el millor tram de tota la línia, si estigués acondicionat seria per 160 continu entre Pla de Vilanoveta i Anglesola.

És patètic que no estigui la via en millors condicions i que no s´hi dóni millor servei, tenint en compte que dels tres corredors Barcelona-Lleida, el de Manresa és el que acumula més habitants.

M´ha cridat l´atenció que hi ha hagut una baixada de viatgers, després de la reforma els passatgers no han tornat al tren. No ho entenc.

Tampoc ajuda que alguns Lleida-L´Hospitalet parin a Vacarisses & cia (Lleida-Barcelona amb parada a TOTES les estacions no és atractiu, senyors de la Generalitat!). :martell2

Curiosament, a Calaf hi han fet pas inferior...

Sobre el traçat: entre Lleida i Sant Guim la via permet (si no hi ha limitacions temporals per causes diverses, que n´hi torna a haver, tot i que afortunadament res com abans) els 140/160 durant tot el trajecte. Entre Sant Guim i Calaf els 110/120 es poden aconseguir sense problema. Entre Calaf i Manresa (de fet, entre Calaf i Terrassa) el traçat és una caca. Potser era per la baixa velocitat, però no m´adonava de com de dolent és fins ara. Tret que Adif hagi mantingut el seu vell costum de no augmentar velocitats després d´una renovació, cosa probable. De fet, entre Manresa i Terrassa el traçat és igual d´infecte però els trens hi corren un pelet més (tot i que també està ple de limitacions).

Tampoc hi ajuda GENS que ara el servei es faci amb 447, que no poden córrer tant (tot i que tinguin millor acceleració), però que són incòmodes per a trajectes que no són de rodalies. Però em temo que d´això no en tenen l´exclusiva, passa a la línia de Tortosa, a la de Reus, a la de Girona, a la de Puigcerdà... :martell2 :(



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/06/2012 21:37

URGENT, BUSQUEU A RENFE.COM ELS HORARIS DE LLEIDA MANRESA A PARTIR DEL CANVI, EM DIUEN QUE LA TANQUEN!!!!



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 29/06/2012 21:46

437.001 ha escrit:URGENT, BUSQUEU A RENFE.COM ELS HORARIS DE LLEIDA MANRESA A PARTIR DEL CANVI, EM DIUEN QUE LA TANQUEN!!!!
Doncs si realment la tanquen és una notícia nefasta...per a una zona mal comunicada amb transport públic. Però encara ho és més després de la gran quantitat de diners que es van gastar per la renovació. Què volen, que tornin a robar tota la catenària?


Salutacions,

Oriol

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/06/2012 21:54

oriolp13 ha escrit:
437.001 ha escrit:URGENT, BUSQUEU A RENFE.COM ELS HORARIS DE LLEIDA MANRESA A PARTIR DEL CANVI, EM DIUEN QUE LA TANQUEN!!!!
Doncs si realment la tanquen és una notícia nefasta...per a una zona mal comunicada amb transport públic. Però encara ho és més després de la gran quantitat de diners que es van gastar per la renovació. Què volen, que tornin a robar tota la catenària?
No necessito laments, necessito saber si és cert!!!



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 29/06/2012 21:56

Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi? :nose



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/06/2012 22:00

Sky ha escrit:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi? :nose
I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???

El que convé és saber si hi ha horaris pel dia 16 de juliol, voldria saber si realment no hi són o si no els han carregat encara...

EDITO: m´han donat una informació errònia en aquest cas, però sembla que a l´Aragó i Extremadura hi ha escabetxina igual o pitjor que 1985.
De tota manera, necessito confirmar-ho. Si algú en sap res, gràcies.



Avatar de l’usuari
nilruiz
N4
N4
Entrades: 46
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: nilruiz » Divendres 29/06/2012 22:18

437.001 ha escrit:
Sky ha escrit:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi? :nose
I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???

El que convé és saber si hi ha horaris pel dia 16 de juliol, voldria saber si realment no hi són o si no els han carregat encara...


Estic mirant els horaris Lleida-Manresa a la web de renfe i tot està com sempre més enllà del 16 de juliol...


Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 29/06/2012 22:27

Estic mirant els horaris Lleida-Manresa a la web de renfe i tot està com sempre més enllà del 16 de juliol...
Sí, perdó, és que m´havien donat una informació errònia.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 29/06/2012 22:34

437.001 ha escrit:
Sky ha escrit:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi? :nose
I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???
Home, perquè si només depèn de Foment el que has dit seria plausible ja que han anunciat la intenció de tancar línies deficitàries. I d'altra banda, fins al punt que jo sé, la Generalitat no pretén retallar o tancar la línia.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 30/06/2012 0:48

Sky ha escrit:
437.001 ha escrit:
Sky ha escrit:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi? :nose
I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???
Home, perquè si només depèn de Foment el que has dit seria plausible ja que han anunciat la intenció de tancar línies deficitàries. I d'altra banda, fins al punt que jo sé, la Generalitat no pretén retallar o tancar la línia.
Perdó, com ja he dit, he rebut una informació errònia i precipitada. Ho sento.



Pe Jorba
N6
N6
Entrades: 205

Entrada Autor: Pe Jorba » Dilluns 01/10/2012 10:42

"PRESSUPOSTOS DE L'ESTAT

"2,5 MEUR PER MILLORAR LA LÍNIA DE TREN ENTRE CALAF I MANRESA

"Les comarques centrals reben més de 5,5 milions d'euros dels pressupostos generals de l'Estat per al 2013




" Els pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2013 destinen a les comarques centrals més de 5,5 milions d'euros. La inversió més destacada se l'enduen les obres de millora de la línia de tren Calaf-Manresa amb 2,53 MEUR. Aquesta actuació es va iniciar l'any 2005 i està previst que s'acabi el 2014, amb una inversió total de prop de 35 milions. La segona inversió més important a la Catalunya Central, d'1,75 MEUR, va destinada a l'abastiment de la Llosa del Cavall mitjançant l'entitat Aguas de las Cuencas Mediterráneas, S.A, per a les comarques del Solsonès, Anoia i Bages. Pel que fa al capítol cultural, destaca la rehabilitació de la catedral de Vic, pressupostada el 2013 amb 268.000 euros.

"El projecte de millora de la línia de tren entre Calaf i Manresa fa set anys que va iniciar-se i la previsió és que s'enllesteixi el 2014. Per a l'any que ve, els pressupostos generals de l'Estat (PGE) destinen a aquest projecte 2,53 milions d'euros i es tracta de la inversió més destacada que rep la Catalunya Central dels pressupostos de l'Estat. Aquest projecte, que té un cost global de gairebé 35 MEUR, preveu, entre d'altres, la renovació de les vies i el condicionament dels marges, els murs, els passos inferiors, els ponts i els túnels."

(REGIÓ7. 1/10/12).

(¿Una altra vegada renovació de via entre Calaf i Manresa? No ho entenc.)



Pe Jorba
N6
N6
Entrades: 205

Entrada Autor: Pe Jorba » Dilluns 01/10/2012 10:52

Perdó. No havia llegit bé la notícia, Ara em queda clar que les quantitats pressupostades són per a les parts del projecte global de millora que encara no estan executades . I la renovació de vies és una de les parts "feliçment" executades.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 01/10/2012 14:36

Jo tenia entés, que quan van treure la via en el tram de Calaf (o Cervera, no recordo) fins a Manresa, s'havia aprofitat per arranjar talussos, ponts i altres estructures que afecte a la superestrucutra de la via.
El tram que encara no s'ha tocat es un tram d'uns 500m, o menys, a la sortida de Manresa direcció Calaf.

Potser aquests diners siguin per tapar nyaps....


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 03/10/2012 23:45

gatvell ha escrit:Jo tenia entés, que quan van treure la via en el tram de Calaf (o Cervera, no recordo) fins a Manresa, s'havia aprofitat per arranjar talussos, ponts i altres estructures que afecte a la superestrucutra de la via.
No a tot arreu, i no només al tram Manresa-Calaf. Entre Tàrrega i Calaf també hi ha alguna trinxera que Déu n´hi dó...
Per cert, que una renovació entre Lleida i Mollerussa comença a fer falta també, que sembla que estiguis dins d´una rentadora en ple centrifugat...
El tram que encara no s'ha tocat es un tram d'uns 500m, o menys, a la sortida de Manresa direcció Calaf.
Mític tram, no sé si van a 15, de tan fet pols que està. :avall
Potser aquests diners siguin per tapar nyaps....
Ves a saber...



jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Diumenge 04/11/2012 12:00

Avui 4 de novembre a les 16.45 hi ha convocada una acció de protesta a l'estació de Tàrrega per la lentitud del tren.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 09/11/2012 16:39

jEiiK0b ha escrit:Avui 4 de novembre a les 16.45 hi ha convocada una acció de protesta a l'estació de Tàrrega per la lentitud del tren.
Lentitud? Per anar cap a on?



jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Diumenge 11/11/2012 22:24

A saber...



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 18/03/2013 10:39

Aquest dissabte vaig agafar la R12 i em vaig quedar al·lucinat de l'estona que perden els trens parats a estacions, on en el millor dels casos, pugen o baixen 4 persones.
A Calaf també es va passar una bona estona parat, uns 10 minuts.

Si la majoria dels serveis es fan amb 447 cal que adaptin els horaris a les seves velocitats i també seria bona idea fer que el temps de marge que tenen els horaris es reparteixin per les estacions on hi ha més passatge com Cervera, Tàrrega o Mollerussa. No té cap sentit tenir els trens parats a Rajadell o St. Pere Sallavinera.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”