Devolució express

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 30/06/2007 8:21

Aquí està la cosa, que és més popular "metro i bus" que no pas ATM ;)



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 01/07/2007 0:23

metring ha escrit:Aquí està la cosa, que és més popular "metro i bus" que no pas ATM ;)
Podrien haver posat "metro bus i tram" amb el tram el titular seria més veridic (amb perdo de l'aeri d'olesa, el funicular de gelida, funicular de montjuic) perque si posem "metro bus tram funicular aeri" ja la cosa s'allarga bastant



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 01/07/2007 1:11

Doncs jo proposaria un titular "Renfe también compensará a los viajeros de Cercanías que utilicen títulos integrados".

Aquesta solució seria entenedora per al gran públic, ja que dóna peu a que algun usuari FGC+Renfe pensi que no té dret a gaudir de la devolució.



josan85
N3
N3
Entrades: 38

Entrada Autor: josan85 » Dilluns 02/07/2007 17:01

02/07/2007 14.42
Barcelona
Renfe retorna 34.807 bitllets en el primer mes d'aplicació de la devolució express per retards.

El primer mes en què Renfe ha aplicat el sistema de retorn del bitllet per retard a les rodalies, el juny, la companyia ha retornat un total de 34.807 bitllets. Amb tot, els usuaris s'han queixat que la mesura no compensa en absolut aquells usuaris habituals de Renfe, que tenen un bitllet mensual o fins i tot trimestral, ja que no poden aprofitar el bitllet per un dia que la companyia els ofereix. A més, sostenen que els usuaris puntuals del servei no estan disposats a fer una hora de cua per aconseguir un nou bitllet. El gruix de les devolucions de Renfe es va registrar el divendres 22 de juny, el dia del descarrilament de l'Euromed al Prat i tot aquell cap de setmana. Van ser unes 14.800 devolucions, un 42% del total.


La companyia de ferrocarrils Renfe durant aquest mes de juny, el primer en què ha aplicat el sistema de retorn del bitllet per retard a les rodalies, ha anunciat que ha retornat un total de 34.807 bitllets.

Segons Renfe, la xifra és positiva i no arriba al 18% de les previsions de RENFE. No obstant, els usuaris ja van indicar des de l'inici que la mesura no era útil per a aquelles persones que tenien una targeta T-Mes, ja que com a usuaris habituals tenien pagat tot el mes per avançat. Els ususaris també van indicar que el sistema no és eficient, ja que les persones que només usen rodalies Renfe de manera ocasional difícilment estan disposades a fer una hora de cua per aconseguir el justificant i el bitllet gratuït.

Amb tot, el divendres 22 de juny, el dia del descarrilamnet de l'Euromed a l'estació del Prat, les devolucions de bitllets es van disparar a tot Catalunya. De fet, entre aquell dia i tot el cap de setmana es van tramitar unes 14.800 devolucions, que representen un 42% del total.

Les línies amb més retards
La línia que durant aquest juny ha tingut més devolucions ha estat la C-2, la del Garraf, amb prop de 10.000.

La segueixen les de Bellaterra i Vilafranca -que juntes han tingut unes 9.100 devolucions-, la linia de Mataró amb 4.600, i la de Vic, amb unes 2.500 devolucions.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 02/07/2007 19:29

No està malament, gairebé 1200 bitllets cada dia...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 02/07/2007 23:37

victorcasta ha escrit:Doncs jo proposaria un titular "Renfe también compensará a los viajeros de Cercanías que utilicen títulos integrados".
Un titular molt semblant és el que ha fet servir el diari gratuït ADN per informar d'aquesta notícia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/07/2007 12:25

UT596001 ha escrit:
victorcasta ha escrit:Doncs jo proposaria un titular "Renfe también compensará a los viajeros de Cercanías que utilicen títulos integrados".
Un titular molt semblant és el que ha fet servir el diari gratuït ADN per informar d'aquesta notícia.
[OT]L'ADN sempre m'ha semblat el més seriós dels diaris gratuïts que corren per Barcelona. No cal ni que us digui quin situaria a l'altre extrem...[/OT]


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dimarts 03/07/2007 13:23

Guigui ha escrit:[OT]L'ADN sempre m'ha semblat el més seriós dels diaris gratuïts que corren per Barcelona. No cal ni que us digui quin situaria a l'altre extrem...[/OT]
QUÈ dius!! :D

Sobre el tema de la devolució express, els bitllets haurien de ser vàlids fins 90-100 dies després de l'expedició d'aquests, en lloc d'1 mes com ara, per a que els usuaris d'abonaments trimestrals els puguin fer servir.

(Ahir el meu tren va arribar amb 13 minuts de retard :), casi)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 03/07/2007 14:11

Diuen que és un mes...però en realitat duran un any.

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/07/2007 22:26

Jordilar ha escrit:Diuen que és un mes...però en realitat duran un any.
Validesa Xpress? xD


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 04/07/2007 9:35

Jordilar ha escrit:Diuen que és un mes...però en realitat duran un any.

Salut,
ho confirmes?

és que em van donar un parell el mateix dia que vaig comprar l'abonament mensual i dubtava si podria fer-los servir



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 04/07/2007 10:44

Si trobo una devolució exprés que tinc de fa més d'un mes, ho confirmo divendres.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 13/07/2007 20:57

Tinc un dubte. Si tinc un retràs amb un Delta, em retornen el viatge?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 13/07/2007 21:24

U-Bahn ha escrit:Tinc un dubte. Si tinc un retràs amb un Delta, em retornen el viatge?
No, la devolució només es fa efectiva amb rodalies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 13/07/2007 22:07

Guigui ha escrit:
U-Bahn ha escrit:Tinc un dubte. Si tinc un retràs amb un Delta, em retornen el viatge?
No, la devolució només es fa efectiva amb rodalies.
No, si viatges amb bitllet de Rodalies en el Delta (que és vàlid dins del nucli) i el retard és de 15 minuts, sí que et donen la devolució.
Els Regionals i Deltes es consideren Rodalies dins del nucli.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 13/07/2007 22:20

És que ahir vaig agafar el Regional procedent de Portbou a Sant Andreu Comtal i vaig arrbar a Sants a les 19:04, minut amunt minut avall, quan hauria d'haver arribat a les 18:46 (a causa d'això vaig trobar tancada la botiga Andén 0 de l'oficina d'atenció al client de Sants). Això em passa per no preguntar. :(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/09/2007 19:04

Un cop transcorregut, en teoria, el període de més facilitat de la devolució Xpress, és cert que Renfomentadif ha passat a boicotejar una mica més els usuaris lliurant-los vals de bescanvi en lloc de bitllets amb validesa immediata?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 25/09/2007 19:20

Guigui ha escrit:Un cop transcorregut, en teoria, el període de més facilitat de la devolució Xpress, és cert que Renfomentadif ha passat a boicotejar una mica més els usuaris lliurant-los vals de bescanvi en lloc de bitllets amb validesa immediata?
No, no s'han atrevit a fer-ho.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimecres 26/09/2007 17:38

Per als bitllets integrats almenys, continuen amb aquells "tacos" de T-10 amb un viatge de 6 zones.

D'altra banda, no vaig acabar d'entendre mai això dels vales... Pensaven donar-nos un vale a la taquilla de l'estació quan anéssim a reclamar? És que si fan això jo li torno el vale i li dic "té, ara em dónes el bitllet".



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/09/2007 18:29

Albert ha escrit:D'altra banda, no vaig acabar d'entendre mai això dels vales... Pensaven donar-nos un vale a la taquilla de l'estació quan anéssim a reclamar? És que si fan això jo li torno el vale i li dic "té, ara em dónes el bitllet".
Ves a saber si han vist que el millor seria estalviar-se aquest pas intermedi...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”