Devolució express

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 12/10/2007 18:28

Doncs cert taquiller famós m'ha fet una devolució exprés integrada amb una T-10 parcial d'una zona... si bé el procediment de devolució no va ser precisament gaire "exprés" :roll:



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 12/10/2007 18:44

Ahir a l'Estació de França em van fer una xapussa amb aquest tema.
Jo venia del tren de l'Aeroport que va arribar 20 minuts tard, i a atenció al viatger em van posar un segell de l'estació i a sota "Vale x un viaje" i em van dir que quan se m'acabés la T-10 em donarien un parcial amb un viatge.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 12/10/2007 19:03

A aquest dilluns la devolución express d'un titol ATM me la van fer amb una T-10 de 6 zones amb 9 viatges cancelats i per tant em resta 1 viatge.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/01/2008 11:14

Tinc un dubte trascendental que no em deixa dormir :P
Quin criteri segueixen per donar un Devoució Express de la Renfe o de l'ATM?



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 21/01/2008 18:53

Des de fa alguns dies, la Devolucio Express de Renfe ja no val per agafar el Metro després. Jo l´altre dia venia de Vilanova amb aquesta devolució, vaig baixar a Passeig de Gràcia per agafar la linia 3 del Metro, i per la meva sorpresa la maquina diu que "titol no vàlid". A la taquilla del Metro no hi havia ningú, però posava aquest rètol: "Los títulos de transporte de Renfe ya no son válidos en el Metro"... :nose :nose :nose

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 21/01/2008 18:54

Un dels bitllets "Devolució Exprés" de Renfe, de la meva col.lecció:

Imatge

Salutacions. ;)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 21/01/2008 23:42

Molt senzill es dóna un de Renfe si vens amb un bitllet de Renfe, o un d'ATM si vens amb un bitllet ATM.
metring ha escrit:Tinc un dubte trascendental que no em deixa dormir :P
Quin criteri segueixen per donar un Devoució Express de la Renfe o de l'ATM?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 22/01/2008 15:19

Va quedar demostrat que, si vens de la xurreria, et donen títol Renfe.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimecres 23/01/2008 10:47

josep_serre ha escrit:Molt senzill es dóna un de Renfe si vens amb un bitllet de Renfe, o un d'ATM si vens amb un bitllet ATM.
metring ha escrit:Tinc un dubte trascendental que no em deixa dormir :P
Quin criteri segueixen per donar un Devoució Express de la Renfe o de l'ATM?
Pot ser no tant senzill.... jo sempre viatjo amb títols integrats (ATM) i he rebut de les dos menes de bitllets....



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 23/01/2008 23:40

Si no segueixen aquest criteri actuen incorrectament.

Cal recordar que durant les primeres setmanes de la devolució expres es donava un viatge a Renfe no integrat independentment del títol de transport presentat.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 25/01/2008 22:12

oscar440 ha escrit:Des de fa alguns dies, la Devolucio Express de Renfe ja no val per agafar el Metro després. Jo l´altre dia venia de Vilanova amb aquesta devolució, vaig baixar a Passeig de Gràcia per agafar la linia 3 del Metro, i per la meva sorpresa la maquina diu que "titol no vàlid". A la taquilla del Metro no hi havia ningú, però posava aquest rètol: "Los títulos de transporte de Renfe ya no son válidos en el Metro"... :nose :nose :nose
No haurien d'haver-ho sigut des del restabliment total del servei ferroviari de Renfe a Bellvitge.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/02/2008 10:04

Notícia de l'Avui:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Els Rodalies, gratuïts fins després de les eleccions

Salgueiro assegura que la gratuïtat del servei és un tema que no el "preocupa" i que, en tot cas, els usuaris "s'ho mereixen" per les molèsties que han patit en els últims mesos

Q.T.
Sants Estació
Ult. Act. 14.02.2008 - 08:37 hs


Amb l'arribada del tren d'alta velocitat a l'Estació de Sants estava previst que s'acabés la gratuïtat de les línies C-2, C-10 i C-7 de Rodalies, tal com van acordar el govern i el ministeri de Foment després de la suspensió del servei en aquestes tres línies el 20 d'octubre passat. Ahir, però, el president de Renfe, José Salgueiro, va obrir la porta a allargar la gratuïtat del servei per als usuaris, probablement fins després de les eleccions del 9 de març.

Salgueiro assegura que la gratuïtat del servei és un tema que no el "preocupa" i que, en tot cas, els usuaris "s'ho mereixen" per les molèsties que han patit en els últims mesos.

En el pròxim consell d'administració de l'operador, que tindrà lloc el dimarts 26 es decidirà quin dia s'acaba la gratuïtat. Salgueiro va assegurar, però, que es comunicaria la decisió amb antelació a tots els usuaris.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 10/03/2008 17:04

Se sap fins quan seran gratuites les linies de Renfe; C-2 Sud, C-7, i C-10?

Aquest dissabte, un informador a Barcelona-Sants em va dir que la linia C-10 ja era de pagament, però el seu company va dir que encara era gratuita i em va donar una "devolució expres".

Mesura electoralista? Bé ja han passat les eleccions, i ara què?

Salutacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 10/03/2008 22:20

Jo encara he pogut fer servir la C2 gratuïtament, i nigú sap el dia exacte de la finalització d'aquesta.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 10/03/2008 22:24

Les eleccions han passat, és a dir que no tardaran gaire.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/03/2008 8:50

Tal i com va anar ahir Rodalies, amb retards de 20 minuts, que una servidora va patir, tandebó sigui gratis pels segles dels segles!!! >:( >:( >:(



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 12/03/2008 13:37

metring ha escrit:Tal i com va anar ahir Rodalies, amb retards de 20 minuts, que una servidora va patir, tandebó sigui gratis pels segles dels segles!!! >:( >:( >:(
Amén. En tot cas, si el tren arriba més tard de 15 minuts, ja es té dret a la devolució express de totes maneres, no?

Salutacions.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 14/03/2008 21:34

Metring, jo l'altre dia vaig pagar 8,30€ per anar a Puigcerdà amb un 20% de descompte del carnet jove. Gairebe el mateix que per anar a P.Catalunya des de Vic, que son 8,20. Ho trobo una mica excesiu a part de l'inflexibilitat dels revisors. Almenys el viatge va ser placid, pro la putada que a Ribes es feia canvi de tren, vaig acabar amb l'esquena destrosada despres d'1 hora en 447 de Ribes a Vic. Salut!


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 01/04/2008 21:19

A Martorell diuen que la linia C-7 nomès és gratuita de dilluns a divendres laborables. Em van fer pagar el bitllet per utilitzar aquesta linia en dissabte; però en arribar a destinació, a Cerdanyola, em van retornar els diners, Devolucio Express, i em van confirmar que la linia és gratuita sempre, tots els dies, fins a nova ordre. Així doncs, a Martorell es van equivocar. :nose
Ja ho sé que aquest trajecte Martorell-Cerdanyola, es pot fer amb la C-4 també, trigant més temps, però si diuen que la C-7 és gratuita, doncs això...Per d´altres trajectes, com Martorell-Rubí, també diuen a Martorell que s´ha de pagar en dissabtes o festius, mentres que si demanes el bitllet per exemple a Sant Andreu Arenal per anar a Rubí, el donen gratuitament...

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 01/04/2008 22:26

Qui va atendre a la taquilla?Una noia amb pels llargs,lletja,morena-

Aquesta tia de l'estació de Martorell juro que em fa posar de ràbia,i no l'aguanto,no té ni idea de res i atent als clients com si fos "el company del bar",les dues vegades que he comprat bitllet per anra a Sant Cugat,sempre m'ha atès d'una manera que déu n'hi do :emprenyat

No entenc com renfe pot contractar personal tant ineficaç.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”