Notícies cremallera Núria

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 27/12/2006 17:01

Abans, no sé ara, hi havíen unes cassoles al santuari on anaven les dones embarassades, i es deia que donava salut. Estic parlant dels anys 30, ara, no sé...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/12/2006 5:04

Em sembla que no era ben bé així xD La cosa era que tants cops de campana, tants fills et sortirien xD

Sobre el tema del tren-ambulància, no en tinc ni idea, però aquest estiu vaig anar a Nuria amb l'últim tren del dia que pujava, i just després de que baixés tothom, s'en va entornar immediatament cap avall.

Tal i com diuen per aquí, em sembla que el millor que podeu fer en cas d'emergència, és confiar en el personal sanitari que hi hagi al santuari.

Molta sort!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 19/04/2007 17:47

El proper 29 d'abril comença la nova temporada de trens regulars amb el cotxe saló. Sembla ser que el 75è aniversari va tenir prou èxit com per tornar a repetir (ja dic jo que el que falta a Vall de Núria és un "viatge d'època" -com li diuen a FGC- amb l'afegitó seguënt marca Ripollés: viatge d'època autèntic)

Temps als temps.

Veig que l'estructuració de dates és molt correcta, amb un màxim de dies al setembre (7 dies); juliol (6 dies), juny i maig (2 dies), abril (1 dia). L'agost no circula per saturació suposo...

Senyors d'FGC, caldrà potenciar el cotxe saló també en temporada de neu.

Sota el meu estricte criteri, l'existència de dues locomotores elèctriques permetria fer els serveis dels dies 5, 12, 19 i 26 de setembre amb aquesta composició. ës només una idea per als llegidors ripollesos vallnuriencs d'aquest fòrum.

En qualsevol cas, la nova doble via al nou túnel permetrà insertar trens històrics sota el meu criteri sense haver de dependre del blocatge telefònic.

Recordeu que la temporada acabarà ben probablement amb un servei especial E4, probablement entre els dies 11 i 28 d'octubre, preferiblement en laborable.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 19/04/2007 20:39

Doncs serà qüestió de tornar a plantejar una trobada per pujar amb el cotxe saló cap a Núria ;) De fet ja el podrien acoblar a una elèctrica, sobretot tenint en compte que l'A5 està de revisió total fora de Ribes.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 19/04/2007 21:50

Exactament, està a Rocafort... :!:



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 06/05/2007 14:09

Això del cotxe saló que és un tren turístic, o són els vaogns aquells de reforç que posen (o posaven) a vegades als automotors?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 06/05/2007 21:42

Bé, he preguntat això perquè no trobo informació sobre els cotxes saló.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 06/05/2007 22:43

Però això no és de l'any passat?



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 06/05/2007 23:05

No se si es lo de l'any pasat pero en tot cas es repeteix



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dilluns 07/05/2007 10:15

Senyors... una mica de contracatèxia verbal i que hi hagi pau...


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 08/05/2007 18:43

Exacte no cal imitar la crispacio dels politics



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 08/05/2007 20:04

Una foto del cotxe saló:

Imatge

Salut,



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 09/05/2007 8:45

Sabeu si tornaran a fer jornada de portes obertes?



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 09/05/2007 9:49

Ecomobisostrans ha escrit:Sabeu si tornaran a fer jornada de portes obertes?
jo diria que no.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 09/05/2007 12:16

Haviam Fantito, no crec que haguis de deixar de parlar per aqui, jo almenys valoro tots els comentaris. I quan deia lo de la crispació no ho deia per tu



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3152
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 09/05/2007 14:37

Rocafort no havia tancat portes?
ABB_Traccion ha escrit:Exactament, està a Rocafort... :!:



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 09/05/2007 16:05

genissimon ha escrit:Rocafort no havia tancat portes?
ABB_Traccion ha escrit:Exactament, està a Rocafort... :!:
Si. l'empresa que ho fa té un altre nom que no recordo, tot i que la podem considerar com l'hereva de la Rocafort... o com vulgueu dir-li...



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/05/2007 16:55

fantito ha escrit:Ja vaig fer 15 dies de 'vacances' per unes intervencions fora de loc del mateix usuari, i ara em plantejo continuar col·laborant en equests forums si el que es valora no es la qualitat sino la quantitat.
No facis cas del que diguin dos o tres energúmens (entre els quals em puc incloure puntualment, ho reconec). Hi ha gent que no aporta sino crispació, i el millor és ignorar-los i que siguin ells els que fotin el camp farts de recollir les tempestes que han llaurat amb el seu vent.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 09/05/2007 16:58

Per recuperar el fil del tema dir que l'any pasat vaig poder anar amb el cremallera salo durant el mes de setembre, va ser una grata experiencia, amb una visita als tallers molt interesant. El dinar al restaurant tambe va ser molt interesant :oops:



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 10/05/2007 0:32

fantito ha escrit:Jo no estic crispat ni molt menys. M'ha molestat que després de fer l'esforç de buscar una imatge del Cotxe Saló per fer veure que res té a veure amb el servei que presten la resta de cotxes, tal com preguntava en Jordi Freixas, se'm digui que poso una informació de l'any passat quan l'objectiu no era pas aquest.
Perdona, però si ho he dit no és per altra cosa que el títol del mateix fil. O sigui que... hi hagi pau ;)



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”