Noves autovenda de Regionals

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 16/12/2007 11:42

UT596001 ha escrit:M'han comunicat via SMS que a Màlaga les noves autovendes de Regionals també estan en funcionament.
I si fem un parell de "xivatassos" a la premsa (que esta força anciosa de cagades de foment) dient-los que aqui fa anys! que hi ha noves maquines autoventa de regionals agafant pols?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 17/12/2007 9:33

Watermark ha escrit:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el móvil)
Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 17/12/2007 15:10

Ecomobisostrans ha escrit:
Watermark ha escrit:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el móvil)
Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?
Ha de ser amb connexió a Internet.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 23/01/2008 16:17

Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.

D'altra banda han instal·lat dues màquines per imprimir bitllets comprats per Internet, però tampoc no funcionen.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/01/2008 17:14

Sky ha escrit:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
Bé, ja podem anar fent comptes. Des de la seva instal·lació fins a desembolicar-la ha passat x temps. Ara ja només falta trobar un endoll, endollar la màquina, posar-hi les tires de paper, engegar-la i ajustar-la. Si, per a cada pas, comptem mig any (sent optimistes), arribarem a la conclusió que, si tot va bé, la màquina serà plenament operativa per l'estiu del 2010. Això si mentrestant no li toca anar a manteniment.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 24/01/2008 13:32

Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 24/01/2008 18:53

jordidr ha escrit:Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
... cosa totalment imprevisible en el moment d'instal·lar-les, evidentment.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 25/01/2008 21:47

Sky ha escrit:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
A Girona ni això. Realment la tonteria ja fa massa temps que dura.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 23/07/2008 12:12

A Tarragona ja funcionen les dues "autovendes" noves. No vaig tenir temps per investigar, però juraria que al seleccionar l'origen a Lleida no t'ofereix bitllets de la línia de la Pobla.

I a la màquina de Lleida hi ha un magnífic cartell de "fora de servei". :twisted:



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 23/07/2008 12:24

Déu meu, això de Lleida... :P recordo a Portbou que hi havia una màquina cancelladora antiga de regionals, però ara no n'h ha cap, tot i ser estació internacional :roll: .



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 23/07/2008 16:09

A portbou hi ha dues cancel·ladores a la porta que dóna de l'andana al vestíbul.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dijous 24/07/2008 17:45

No m'hi hauré fixat prou, encara que jo les recordo en ple vestíbul, si no és així, disculpeu l'off-topic.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 24/07/2008 22:48

A Portbou hi han cancel·ladores al vestíbul i a l'andana.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 04/07/2009 15:03

Dos anys després i la trista autovenda que va plantar Renfe a l'estació de Lleida encara no funciona. :| No volen o no poden activar-la, però no la retiren pas de l'estació (ara es troba en un passadís).

Estic per enviar un correu a Renfe demanant alguna explicació. No servirà per res, és clar, però almenys riurem una mica. xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 04/07/2009 16:43

Aquestes màquines eren molt comunes abans, ara pensava que havien quedat totes fora de servei, però l'altre dia vaig estar a Tessonières (una estació de bifurcació sense gaire població associada) i encara estava en funcionament.

Rafa Monty ha escrit:Una vegada, passejant per Trenscat vaig veure que a la SNCF, les estacions petites tenien una máquina expenedora de Bitllets en un
model com si fos un parquímetre.

Es podria col.locar a les estacions petites de renfe que no disposen...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 04/07/2009 17:21

I a Girona, ja funcionen?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 05/07/2009 9:27

metring ha escrit:I a Girona, ja funcionen?
Sí.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 06/02/2010 15:35

Sky ha escrit:
Sky ha escrit:* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
Doncs sí, al final ni quatre, ni tres, ni dues: només una. Això em passa per parlar... :D

Estava embolicada en un plàstic prou transparent com per deduir que és de color gris clar, té un frontal lila amb les paraules renfe i Bitllets, i als laterals porta la R de Regionals (versió estilitzada).

Davant tenia enganxat un paper que deia "Cataluña Nº12". :|
Dos anys i mig després d'escriure aquest missatge per fi he vist la màquina autovenda de Lleida en funcionament. :)

Això sí, sembla que encara no permet pagar amb targeta. :|



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 14/02/2010 16:47

Una novetat de les màquines autovenda és que sembla que per fi es poden comprar abonaments, tant el Bono 10 així com el Bono Exprés i l'Abonament Mensual Regional. Com a mínim ho permeten les autovendes de Figueres, Lleida i Reus.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”