Noves autovenda de Regionals

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Noves autovenda de Regionals

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 22/07/2007 11:34

Em sona que hi havia algun tema que en parlava però no he sabut trobar-lo, ho sento.

Ahir vaig veure a l'estació de Girona tres bultos sospitosos tapats amb una gran lona groga a dos puts diferents del vestíbul de l'estació, just al lloc on estaven les antigues màquines de botonera.

Preguntant a taquilla em van confirmar que efectivament es tracta de les noves màquines de venda de títols regionals però que no sabien quan es posarien en marxa.

Palpant per sobre la lona groga tenen una forma aparentment similar a es noves màquines autovenda de Rodalies.

P.S: A Llançà ja no hi és la màquina antiga de botonera. Ara hi ha taquilla.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 22/07/2007 13:12

Sí, són com descrius. A Velència són de Regionals (sense segona E :o ) i a Zaragoza-Nohagasfotos son de Media Distancia. A veure que han posat a Girona.
entfe001 ha escrit:Em sona que hi havia algun tema que en parlava però no he sabut trobar-lo, ho sento.

Ahir vaig veure a l'estació de Girona tres bultos sospitosos tapats amb una gran lona groga a dos puts diferents del vestíbul de l'estació, just al lloc on estaven les antigues màquines de botonera.

Preguntant a taquilla em van confirmar que efectivament es tracta de les noves màquines de venda de títols regionals però que no sabien quan es posarien en marxa.

Palpant per sobre la lona groga tenen una forma aparentment similar a es noves màquines autovenda de Rodalies.

P.S: A Llançà ja no hi és la màquina antiga de botonera. Ara hi ha taquilla.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 22/07/2007 14:00

La setmana que ve em passaré per l'estació de Lleida a veure si també n'han portat. Ara només hi ha unes jardineres estratègicament col·locades. :roll:



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 22/07/2007 14:26

A Tarragona també hi son però apagades.

Mira que els costa posar MAES eh?! Amb la de feina que estalviarien als/les escass@s i lents/es taquillers/eres...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 22/07/2007 20:19

liniadelRipollés ha escrit:Zaragoza-Nohagasfotos
aka Zaragoza-Criogenización :riure



Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dilluns 23/07/2007 1:36

liniadelRipollés ha escrit:Sí, són com descrius. A Velència són de Regionals (sense segona E :o ) i a Zaragoza-Nohagasfotos son de Media Distancia. A veure que han posat a Girona.
entfe001 ha escrit:Em sona que hi havia algun tema que en parlava però no he sabut trobar-lo, ho sento.

Ahir vaig veure a l'estació de Girona tres bultos sospitosos tapats amb una gran lona groga a dos puts diferents del vestíbul de l'estació, just al lloc on estaven les antigues màquines de botonera.

Preguntant a taquilla em van confirmar que efectivament es tracta de les noves màquines de venda de títols regionals però que no sabien quan es posarien en marxa.

Palpant per sobre la lona groga tenen una forma aparentment similar a es noves màquines autovenda de Rodalies.

P.S: A Llançà ja no hi és la màquina antiga de botonera. Ara hi ha taquilla.
En Valencia ya son Media Distancia



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 23/07/2007 18:30

Sky ha escrit:La setmana que ve em passaré per l'estació de Lleida a veure si també n'han portat. Ara només hi ha unes jardineres estratègicament col·locades. :roll:
Doncs encara res. Per cert, a Girona n'hi havia tres de les antigues? És que si a Lleida només n'hi fiquen dues (de les velles teníem un parell, tot i que rarament funcionaven) em queixaré a Renfomentoadif per discriminació*. >:(

* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 23/07/2007 19:11

Sky ha escrit:Doncs encara res. Per cert, a Girona n'hi havia tres de les antigues? És que si a Lleida només n'hi fiquen dues (de les velles teníem un parell, tot i que rarament funcionaven) em queixaré a Renfomentoadif per discriminació*. >:(

* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
Doncs sí, en teníem tres i en tindrem tres. Val a dir, però, que una de les tres antigues estava gairebé sempre KO, per la qual cosa a la pràctica és com si n'haguéssim tingut només dues.

I jo em queixaré de discriminació perquè vosaltres teniu línia dièsel i nosaltres no :)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 23/07/2007 23:19

Difícil no és de posar-les en funcionament, suposo que es deu estar esperant que algú doni la ordre i que s'acabi d'organitzar com es fa.

George85 ha escrit:A Tarragona també hi son però apagades.

Mira que els costa posar MAES eh?! Amb la de feina que estalviarien als/les escass@s i lents/es taquillers/eres...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimarts 24/07/2007 0:25

A Caldes de Malavella han posat una. Encara no funciona.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 24/07/2007 12:51

Sky ha escrit:* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
Doncs sí, al final ni quatre, ni tres, ni dues: només una. Això em passa per parlar... :D

Estava embolicada en un plàstic prou transparent com per deduir que és de color gris clar, té un frontal lila amb les paraules renfe i Bitllets, i als laterals porta la R de Regionals (versió estilitzada).

Davant tenia enganxat un paper que deia "Cataluña Nº12". :|

Qui sap, [especulació gratuïta] potser el racó que deixa la seua hipotètica companya (a no ser que la portin després) el destinaran a una MAE de FGC. [/especulació gratuïta] Bé, alguna cosa hauran de ficar perquè tenen els cables allà preparats, com si fos un endoll sense muntar. :?



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 25/07/2007 4:15

En teniu alguna foto?
:?:


Visca el metro!!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 25/07/2007 13:03

bitxofo ha escrit:En teniu alguna foto?
:?:
Encara em faràs acostar-me aquesta tarda a Tarragona per fer-li's una foto :) :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 27/07/2007 0:32

A Reus també n'hi ha una, evidentment apagada.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 08/08/2007 14:53

Uo que be... R estilizada aixi m'agrada, cada cop son mes cares de veure



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 21/08/2007 1:19

Han estrenat alguna ja? La de Lleida continua "censurada". :?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 21/08/2007 10:30

Sky ha escrit:Han estrenat alguna ja? La de Lleida continua "censurada". :?
Les de Girona igual, almenys dissabte. Vaig estar per desfer l'envoltori del regal, però com que ni era el meu aniversari ni quedava bé, vaig passar. Jo vull veure-les!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 21/08/2007 12:24

aarongilp ha escrit:
Sky ha escrit:Han estrenat alguna ja? La de Lleida continua "censurada". :?
Les de Girona igual, almenys dissabte. Vaig estar per desfer l'envoltori del regal, però com que ni era el meu aniversari ni quedava bé, vaig passar. Jo vull veure-les!!!
A Tarragona i a Reus les pots veure al natural.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 21/08/2007 16:00

Podrieu ferne una foto?



Avatar de l’usuari
Rafa Monty
N6
N6
Entrades: 167
Ubicació: Próxima Estació: Vallparadís UPC

Entrada Autor: Rafa Monty » Dijous 30/08/2007 10:17

Una vegada, passejant per Trenscat vaig veure que a la SNCF, les estacions petites tenien una máquina expenedora de Bitllets en un
model com si fos un parquímetre.

Es podria col.locar a les estacions petites de renfe que no disposen...



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”