Noves autovenda de Regionals

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 30/08/2007 17:43

Rafa Monty ha escrit:Una vegada, passejant per Trenscat vaig veure que a la SNCF, les estacions petites tenien una máquina expenedora de Bitllets en un
model com si fos un parquímetre.

Es podria col.locar a les estacions petites de renfe que no disposen...
Aquestes màquines no solen anar molt bé (a banda de que només accepten monedes). No sé si pel manteniment que se'ls dona, la zona on es troben (conec les del tren groc, on l'hivern és molt fred) o la pròpia màquina.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 03/09/2007 11:42

Ahir vaig anar a Port Vendres i també tenia una autovenda-parquímetre fora de servei, hi havia una nota dient que estava fora de servei ja que estava en procés de recanvi per una nova màquina autovenda (imagino que la mateixa que tenen a Perpinyà, per posar un exemple).

Gràcies a això i a que la taquilla estava tancada vaig obtenir un bitllet de revisor... tèrmic expedit per la màquina Accéilo :'(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 03/09/2007 14:18

Jo encara no n'he vist cap d'aquests.

L'únic cop que he vist una Accéilo la feia servir l'interventor per saber quina parada era la següent i així anunciar-la... i tot i així es va colar un parell de cops :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 03/09/2007 16:05

Ahir a Portbou es va establir el BTS, bitlletatge a tinta supletori en tira groga.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 03/09/2007 19:32

Doncs jo sí que vaig tenir l'honor d'utilitzar els parquímetres regionals de l'SNCF...a la Guingueta d'Ix i a Vilafranca.
Codis 00 i 25. :D

UT596001 ha escrit:Ahir vaig anar a Port Vendres i també tenia una autovenda-parquímetre fora de servei, hi havia una nota dient que estava fora de servei ja que estava en procés de recanvi per una nova màquina autovenda (imagino que la mateixa que tenen a Perpinyà, per posar un exemple).

Gràcies a això i a que la taquilla estava tancada vaig obtenir un bitllet de revisor... tèrmic expedit per la màquina Accéilo :'(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 10/09/2007 12:11

Una foto de l'autovenda de Lleida, ara per ara d'aspecte frankensteingòric. :D

Imatge



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 01/10/2007 12:50

^^ Doncs continua verge... Encara acabarà sent tant útil com les dues que hi havia abans, que funcionaven dia sí i mes no. :D



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 08/10/2007 11:28

Jejjej les nostres maquines autovendes de regionals son mes antigues (si menys no la de Lleida) ja que les de Saragossa tenen de logotip Renfe Media Distancia



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 12/10/2007 17:15

Les autovenda de Girona segueixen tapades com el primer dia.

Per cert, que en fa falta com a mínim una ja al Clot. Gairebé perdo el tren per fer cua a taquilla, i seria ja el tercer cop. Avui he pujat sense bitllet al tren, amb bronca inclosa de l'interventor. Però era colar-me o perdre una hora en aquella preciosa estació.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 13/10/2007 0:29

estic amb l'entfe, calen màquines d'autovenda de Regionals per descongestionar taquilles.

Ja que Renfe no te el personal mínim necessari a les estacions per atendre emergències, expedir T-Bescanvis, informar als passatgers, expedir de títols de transport i posar reclamacions que menys que posar màquines d'autovenda per agilitzar.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 16/10/2007 19:52

Ja hi han 3 autovendes a Passeig de Gràcia, totes fora de servei i "amagades"



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 17/10/2007 12:26

I a Sants quan pensen portar-hi màquines



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/10/2007 12:51

jordidr ha escrit:I a Sants quan pensen portar-hi màquines
Ocupat com està Fomentavedif amb la nineta dels seus ulls, tot el que no sigui Sa Santedat l'Alta Velocitat no existeix. Prou nosa que ja els fan Rodalies i Regionals...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 20/11/2007 22:21

Sky ha escrit:^^ Doncs continua verge... Encara acabarà sent tant útil com les dues que hi havia abans, que funcionaven dia sí i mes no. :D
A 19 de novembre res...

Ja no participaré més en aquest fil fins que no les vegi en funcionament (si és que arriben algun dia a estar-ho :roll: ).



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 15/12/2007 20:06

Bé, ja he vist les noves máquines autovenda en acció a Madrid-Chamartín y a Valladolid-Campo Grande. El funcionament te bastantes similtuds amb el de les actuals autovendes de Llarg Recorregut. El primer que cal fer es seleccionar la destinació desitjada i escollir entre anada, o bé, anada i tornada. La màquina també dona la opció de demanar una estació d'origen diferent a la de la maquina. Un cop fet aixó ens apareixerà una llista amb els trens MD (tipus, hora de sortida, hora d'arribada) que uneixen origen i destinació i que resten per sortir de l'estació d'origen del bitllet d'acord amb l'hora oficial de sortida. En principi, per tant, no permet vendre bitllets per a trens retardats que ja haurien d'haver sortit. Juntament amb cada tren ens indicarà si queden places disponibles doncs les maquines estan pensades per a tots els trens de MD convencional, incloent els de places limitades que no existeixen, ara per ara, a Catalunya. Un cop seleccionat el tren d'anada la maquina es disposa a preguntar-nos pel trajecte de tornada en cas d'haver demanat aquesta opció. Podem escollir entre deixar la tornada oberta (quan no sabem amb quin tren tornarem, el que implicarà haver de formalitzar la tornada a taquilla un cop ens haguem decidit, per tal de reservar la plaça si és el cas i per pagar la diferencia de preu respecte al d'un tren de tipus Regional, que és el que cobra renfe per la tornada en els bitllets sense tancar) o bé, podem tancar la tornada dintre del mateix procés de compra. En aquest darrer cas caldrà especificar el dia i tren de tornada mitjançant un procés semblant al de selecció de l'anada. El fet d'haver d'especificar tren de tornada és una cosa habitual a llocs amb forta presencia de trens MD amb places limitades, peró a Catalunya és una cosa totalment inaudita ja que com tots els trens són sense reserva, els sistemes actuals de venda mai tanquen rigidament la tornada i et permeten tornar amb qualsevol tren amb mateixa o inferior tarifa que el tren d'anada (a no ser que, en el cas de venda a...



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 15/12/2007 20:31

(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el móvil) ...a no ser que, en el cas de venda en taquilla el viatger que fa l'anada en tren Expres demani explicitament que se li cobri de moment la tornada a tarifa Regional, amb el que s'obté un bitllet de tornada oberta com el que he comentat abans). Aquest aspecte del tancament riguros de la tornada crec que és el que més problemes donará a Catalunya, doncs la gent no està acostumada, i em fa pensar que potser no seria extrany una versió especifica per aquí, en el que les màquines es limitesin a demanar pel tipus de tren de tornada en comptes del tren exacte. La principal raó per la que penso que a renfe li interesa que als bitllets s'indiqui el tren exacte es per determinar si el viatger te dret a rebre una indemnització al haver viatjat en un tren afectat. Avui dia en la majoria de casos per coneixer el tren utilitzat pel viatger s'ha de recorrer a l'hora i data de cancelació, el que pot resultar no del tot exacte.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 15/12/2007 20:55

Un cop seleccionat el tren d'anada, (i si s'escau, el de tornada) caldra seleccionar les tarifes per a cadascun dels viatgers. No recordo si la maquina pregunta el nombre de viatgers en aquest moment o en el moment de demanar pel tren d'anada... diria per logic que en el moment de demanar el tren pel tema de les places disponibles. La maquina permet escollir entre 4 tarifes: adult, nen, tarjeta daurada o carnet jove. En el cas de TD o CJ caldrá especificar el corresponent numero. Tot aquests pasos son clavats al de les autovendes de llarg recorregut, mateix tipus de lletra i tot. Les maquines malhauradament no venen encara abonaments multiviatge. Un cop escollit tot ja podem pagar, en metalic o tarja bancaria. Els bitllets son de format ISO termics amb banda magnetica lateral com el de les autovendes de Rodalies Barcelona. Al bitllet apareixen pictogrames per indicar les dades esencials (hora, cotxe, plaça...) bastant semblant aquest aspecte als bitllets d.alta velocitat o euromed.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dissabte 15/12/2007 21:35

I amb tot aixo no has perdut el tren ja :P



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Diumenge 16/12/2007 0:31

Vaig començar a escriure a l'alçada de Calatayud i vaig acabar més o menys per Camp de Tarragona :llengua . Què avorrits que són aquests viatges sense llum solar...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 16/12/2007 11:01

M'han comunicat via SMS que a Màlaga les noves autovendes de Regionals també estan en funcionament.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”