Estupendos enlaces en Sant Vicenç de Calders !!!!!!

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 07/11/2007 9:53

entfe001 ha escrit:Què prohibeix que una línia de trens regionals tingui les mateixes (o millors) freqüències que una que s'anomeni de rodalies?

El concepte "Rodalies" només té sentit on estigui justificat implantar un sistema zonal en lloc d'un quilomètric. I crec que no ho està en el cas de Girona.
Aleshores, segons tu, tot això de l'ATM-Girona és una barbaritat, doncs per unificar tarifes es creen zones, no?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 07/11/2007 10:38

Algu coneix els horaris dels trens cap a Port Aventura actuals?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 07/11/2007 13:54

Per cert, què se'n sap d'això que se sent a dir que els caps de setmana alguns trens de Llarga Distància arriben fins a Barcelona? És cert? Quins trens ho fan? A la web de renfe no diu res... :roll:



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 07/11/2007 14:54

Trenscat ha escrit:Per cert, què se'n sap d'això que se sent a dir que els caps de setmana alguns trens de Llarga Distància arriben fins a Barcelona? És cert? Quins trens ho fan? A la web de renfe no diu res... :roll:
En un principi haurien de ser tots els trens de Llarga distància, encara que jo no me'n fiaria massa



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 07/11/2007 21:33

Trenscat ha escrit:Per cert, què se'n sap d'això que se sent a dir que els caps de setmana alguns trens de Llarga Distància arriben fins a Barcelona? És cert? Quins trens ho fan? A la web de renfe no diu res... :roll:
Home... a mi el dissabte passat a Sants em va cridar l'atenció que hi havien trens Alvia anunciats als nous panells lluminosos. Per un moment vaig pensar que la possiblitat de que s'estigués arreclant el merder era verídic, però veient com avança el tema, vaig pensar que a la millor es tractaria d'algun "error informàtic". Total... ja no ve d'això xD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 08/11/2007 22:10

Trenscat ha escrit:Per cert, què se'n sap d'això que se sent a dir que els caps de setmana alguns trens de Llarga Distància arriben fins a Barcelona? És cert? Quins trens ho fan? A la web de renfe no diu res... :roll:
Avui a Sants he pogut veure com penjaven els nous horaris de Regionals provisionals per els caps de setmana, on els trens regionals del sud tornaran a arribar a Barcelona via Vilafranca.

Segurament això significi el fi de laborables de la C4 en caps de setmana, però prefereixo jo esperar un xic més el meu tren a que tots els usuaris del sud puguin tenir de nou tren directe a Barcelona.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 08/11/2007 22:30

Pere ha escrit:
Trenscat ha escrit:Per cert, què se'n sap d'això que se sent a dir que els caps de setmana alguns trens de Llarga Distància arriben fins a Barcelona? És cert? Quins trens ho fan? A la web de renfe no diu res... :roll:
En un principi haurien de ser tots els trens de Llarga distància, encara que jo no me'n fiaria massa
Jo diumenge passat vaig veure sortir els Alvia de les 17:30 i 18:30 a més de l'Euromed de les 18:00, a més de veure arribar un Euromed cap a les 17:35 (fet amb Talgo 7) i el Triana (que teòricament sempre ha continuat a BCN).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 09/11/2007 8:29

Segons el diari 20 minutos els trens de mitjana i llarga distància tornaran a arribar a Barcelona durant el cap de setmana... ara, que el què diuen aquests diaris gratuïts un sempre ho ha d'agafar amb pinces :roll:

Edito per dir que a renfe última hora diu que efectivament, tots els trens de mitjana i llarga distància (excepte un Arco crec) tindran com a origen/destinació Barcelona. Així doncs, ja sabem on anar aquest cap de setmana :)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 09/11/2007 15:46

Modificaciones en Rodalies Barcelona

Los horarios y frecuencias de paso de trenes de la línea 4 de Rodalies también se verán modificados durante este fin de semana. El servicio se realizará con horarios y frecuencias habituales de sábados y domingos. Por su parte, la línea 7, que finaliza su recorrido en Sant Andreu Arenal, prestará servicio con horarios de fin de semana.

En la línea 10, el servicio lanzadera en tren Aeroport- Prat se prestará mediante autobuses. En el resto de líneas el servicio será el mismo que se está prestando dentro del Plan Alternativo de Transporte, establecido desde el 22 de octubre.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 11/11/2007 22:32

Un amic meu va fer divendres BCN-Tarragona directe via Vilafranca.



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dilluns 12/11/2007 20:18

Els interventors dels trens regionals porten dos horaris a la butxaca, els dels dies laborables, amb els canvis a Sant Vicenç, i el dels festius que van directe per Vilafranca.

No és que variin molt els horaris, però sí que estalviant-se el canvi es guanyen 20 minuts ben bons en segons quins casos.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 13/11/2007 7:30

Jordi Sugranyes ha escrit:Els interventors dels trens regionals porten dos horaris a la butxaca, els dels dies laborables, amb els canvis a Sant Vicenç, i el dels festius que van directe per Vilafranca.

No és que variin molt els horaris, però sí que estalviant-se el canvi es guanyen 20 minuts ben bons en segons quins casos.
Doncs per l'experiencia viscuda el dissabte amb anar amb CATEXP per la línia de l'intertior,val dir que segur que gaguera sigut mès ràpid anar per la línia de la costa fins Gavà i allà bus,m'explico:
-Agafo a Sants el CEX de les 16.03 a Saragossa per anar a Sant VIcenç,surt l'Euromed de les 16:00,i el CEX arriba a les 16:02 peró fins les 16:10 no surt,doncs entre aquest espai de temps van i és posa a sortir per la vía 7 un rodalies a Martorell¿Peró qué és això?,un rodalies a Martorell davant del CEX,el CEX anava a pas de burra fins Martorell.
Per la tornada pitjor,vaig agafar el CEX de les 17:20 per St.VIcenç direcció Barcelona(va arribar a les 17.30),i a les 7.26 va sortir el rodalies de la R4,i el CEX darrere seu a pas de burra,i el rodalies no el van apartar en cap estació.
Així fem les coses bé,renfe :evil:



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 13/11/2007 22:45

Mako448 ha escrit:Així fem les coses bé,renfe :evil:
D'això se'n diu insolvència contrastada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/11/2007 13:45

Això fa anys que passa a la línia de Girona de forma habitual.

En un altre ordre de coses, des d'aquest cap de setmana els trens regionals deixen d'arribar a Barcelona, quedant-se a Martorell.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 18/11/2007 14:47

Mako448 ha escrit:
Jordi Sugranyes ha escrit:Els interventors dels trens regionals porten dos horaris a la butxaca, els dels dies laborables, amb els canvis a Sant Vicenç, i el dels festius que van directe per Vilafranca.

No és que variin molt els horaris, però sí que estalviant-se el canvi es guanyen 20 minuts ben bons en segons quins casos.
Doncs per l'experiencia viscuda el dissabte amb anar amb CATEXP per la línia de l'intertior,val dir que segur que gaguera sigut mès ràpid anar per la línia de la costa fins Gavà i allà bus,m'explico:
-Agafo a Sants el CEX de les 16.03 a Saragossa per anar a Sant VIcenç,surt l'Euromed de les 16:00,i el CEX arriba a les 16:02 peró fins les 16:10 no surt,doncs entre aquest espai de temps van i és posa a sortir per la vía 7 un rodalies a Martorell¿Peró qué és això?,un rodalies a Martorell davant del CEX,el CEX anava a pas de burra fins Martorell.
Per la tornada pitjor,vaig agafar el CEX de les 17:20 per St.VIcenç direcció Barcelona(va arribar a les 17.30),i a les 7.26 va sortir el rodalies de la R4,i el CEX darrere seu a pas de burra,i el rodalies no el van apartar en cap estació.
Així fem les coses bé,renfe :evil:
Els rodalies tenen més prioritat que els Regionals, que només ténen prioritat sobre els mercaderies. Ara bé, és més gros que endarrereixin un tren perquè davant han fotut un material buit (cosa que passava sempre amb l'Altaria Triana, que sortia de buit cap a SAC abans que el CEX 05083 (Sants 18:25))


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”