Rehabilitació de l'estació de Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dilluns 03/09/2007 0:52

No dic que desbanqui Portbou, però... sí que se l'ha de potenciar més del que s'està fent ara mateix.
Jordi Freixas
 

Il·lusions

EntradaAutor: Guigui » Dilluns 03/09/2007 11:01

Jordi Freixas ha escrit:No dic que desbanqui Portbou, però... sí que se l'ha de potenciar més del que s'està fent ara mateix.

Doncs entre un estat que tracta la zona com a colònia i l'altre que ho fa com si fos la porta d'entrada al tercer món, no et facis massa il·lusions...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23776
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dilluns 03/09/2007 22:44

No, ja... si per ells fós directament ho haurien tancat. Però el que han de fer aquí, és fer complir l'Estatut, que la línia passi a mans de la Generalitat, que l'acabi de reformar, i exigeixi a França que es compleixi el conveni trans-fronterer (que segons s'havia comentat per aquí, l'estan incomplint al no fer arribar trens francesos fins a Puigcerdà).
Jordi Freixas
 

EntradaAutor: victorcasta » Dilluns 03/09/2007 22:50

Llegeix-te això i convence't que no passarà mai.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4538
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dilluns 03/09/2007 23:19

Si de cara a les properes eleccions estatals, el PP i el PSOE no aconsegueixen la majoria absoluta, i els partits catalans, saben fer la seva feina, sí que ho podem tenir. És tant senzill com que hi ha condicions que són innegociables (com per exemple, el traspàs integral de la xarxa ferroviaria catalana).
Jordi Freixas
 

EntradaAutor: victorcasta » Dilluns 03/09/2007 23:26

Jordi Freixas ha escrit:Si de cara a les properes eleccions estatals, el PP i el PSOE no aconsegueixen la majoria absoluta, i els partits catalans, saben fer la seva feina, sí que ho podem tenir. És tant senzill com que hi ha condicions que són innegociables (com per exemple, el traspàs integral de la xarxa ferroviaria catalana).


1r. Que seria contrari a llei.
2n. Que sigui PP o PSOE qui estigués al poder, encara que sense majoria absoluta, et dirien que tururut.

Catalunya és una zona molt estratègica d'Espanya i l'Adif no té cap intenció de desfer-se de cap línia de Catalunya.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4538
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dilluns 03/09/2007 23:35

Adjunto la resposta que he donat a l'altre fil:

Sí sí sí, però... resulta que ja abans de que s'aprovés l'actual Estatut, ja hi havia traspassades a la Generalitat les antigues línies de FEVE, els Ports de Barcelona i Tarragona, i la línia entre Lleida i La Pobla de Segur (que per cert... a l'arribar a Lleida, connecta amb la resta de vies). També al País Valencià s'estan traspassant línies de RENFE a FGV (la línia Alcoi - Xàtiva, al menys de moment, interconnectada amb RENE :roll: ). A les Balears també s'ha traspassat la infraestructura de FEVE a SFM.

Tant il·legal no deu ser la cosa... :roll:


I si amb majoria o sense diuen tururut, no hi ha pacte i s'ha acabat el "talante".
Jordi Freixas
 

EntradaAutor: victorcasta » Dilluns 03/09/2007 23:50

També es pot governar en minoria, saps? A més, en qüestions així, el PSOE o el PP sempre podrien tenir el suport de PP o PSOE, depenent de la situació. I ja tens majoria ;)

Però no és aquest un fòrum de política.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4538
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dilluns 03/09/2007 23:54

Doncs de ops! mare!! Serà la manera que Catalunya tornem a ser un país.
Jordi Freixas
 

EntradaAutor: entfe001 » Dimarts 04/09/2007 14:33

es.charla.politica.misc

:topic
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
 
Entrades: 4240
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 13:43

Reforç? I ara...

EntradaAutor: JaMiRo! » Dimarts 04/09/2007 18:54

victorcasta ha escrit:I els Alpino, si s'arriben a construir, l'única diferència que tindrien seria reforç del sistema de frenat i interiorisme diferent, res de basculacions.


Ja hi tornem a ser... :D

Els Civia "normals" (què estrany parlar així) van demostrar que poden pujar i baixar de França via Puigcerdà, per tant no pensis que cal reforçar massa res*... :P

*Ara que hi penso, és cert que aquell Civia que pujà fins a La Tor va arribar una mica calentó de les seves resistències de fre... :oops:
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
 
Entrades: 4156
Membre des de: Dissabte 17/09/2005 0:38
Ubicació: Olesa de Montserrat

Re: Reforç? I ara...

EntradaAutor: genissimon » Dimecres 05/09/2007 11:29

JaMiRo! ha escrit:[...]*Ara que hi penso, és cert que aquell Civia que pujà fins a La Tor va arribar una mica calentó de les seves resistències de fre... :oops:


Potser el problema eren les subestacions que no estaven preparades per als trens que frenen per recuperació, retornant l'energia a la catenària quan poden. I si no poden, l'electricitat generada s'ha de consumir a les resistències de frè (i per això s'escalfen).

Salut !!
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2430
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Reforç? I ara...

EntradaAutor: Pere » Dimecres 05/09/2007 11:44

JaMiRo! ha escrit:*Ara que hi penso, és cert que aquell Civia que pujà fins a La Tor va arribar una mica calentó de les seves resistències de fre... :oops:


Pel que vaig poder saber, va arribar amb les resistències de fre amb olor a xamuscat perquè durant tot el recorregut van estar-li fent males passades. (Activar fre d'emergència en plena rampa i semblants..)
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
 
Entrades: 1612
Membre des de: Dimarts 14/03/2006 20:55
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dimecres 05/09/2007 22:23

Total... que si no n'hi havia prou amb els infumables trens Regionals de parada a totes les estacions, ara a sobre en els Delta haurem d'anar amb seients de plàstic...

PD: o és que potser tenen pensat de dotar-los d'un interiorisme coherent?
Jordi Freixas
 

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dimecres 05/09/2007 22:57

Sí, però potser en Jamiro sabrà si pensen interioritzar els nous trens Civia dignament, o ens fotran una altra caqueta amb seient s de plàstic.

fantito ha escrit:Però ja m'he cansat d'explicar tantes vegades el mateix, sembla que visqui permanentment el dia de la marmota.


Sí sí... gran pel·lícula xD
Jordi Freixas
 

¡Seta roja!

EntradaAutor: JaMiRo! » Dijous 06/09/2007 18:28

Pere ha escrit:Pel que vaig poder saber, va arribar amb les resistències de fre amb olor a xamuscat perquè durant tot el recorregut van estar-li fent males passades. (Activar fre d'emergència en plena rampa i semblants..)


Sí, les mateixes gamberrades que li vam fer a un dels Civia que va pujar a Figueres (moooola això d'apretar la seta roja). :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
 
Entrades: 4156
Membre des de: Dissabte 17/09/2005 0:38
Ubicació: Olesa de Montserrat

EntradaAutor: Jordi Freixas » Dissabte 08/09/2007 13:34

Home, però a Figueres no hi ha les mateixes pendents que a la Collada de Toses.

Bé, tornant al tema de l'estació de Puigcerdà. S'hi ha començat a fer alguna cosa? Ho dic més que res, perquè demà hi passaré (i ja procuraré de fer algunes fotos per el corrent excèptic del fòrum amb el meu patriotisme :boig2 ).
Jordi Freixas
 

Re: Rehabilitació de l'estació de Puigcerdà

EntradaAutor: tren250 » Divendres 05/09/2008 13:14

En aquesta estació de moment han canviat la catenària i poca cosa més, a part de treure algunes vies renfe, desbrossar tota la platja de vies, treure alguna via sncf i dexar fora de funcionament el semàfor de la SNCF. Això fa un mes.
tren250
 

Re: Rehabilitació de l'estació de Puigcerdà

EntradaAutor: canalcole » Dijous 30/10/2008 20:30

Doncs ja li anava bé una reformeta a l'estació de Puigcedà, n´hi han d'altres que també li tocaria...

Xavi
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
 
Entrades: 2175
Membre des de: Divendres 03/10/2008 19:23
Ubicació: PENEDÈS

Anterior

Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant