Regionals FGC.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Regionals FGC.

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 24/09/2007 20:27

No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.

Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Fitxers adjunts
RegCatalans008.jpg
RegCatalans008.jpg (95.29 KiB) Visualitzat 2732 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 25/09/2007 12:19

liniadelRipollés ha escrit:[...], abans Llarg Recorregut.[...]
Abans del 2 de maig de 1972, sí que es podia considerar així.

Nota: el 2 de maig de 1972 va circular el darrer tren per Guardiola de Berguedà.

Salut !!



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 25/09/2007 20:24

liniadelRipollés ha escrit:No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.

Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 25/09/2007 22:02

ROMI65 ha escrit:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Antiga? :?:

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no? ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 25/09/2007 22:36

JaMiRo! ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Antiga? :?:

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no? ;)
Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia ;) Igual que la conversió de la R en Rodalia.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/09/2007 20:35

Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.
Antiga? :?:

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no? ;)
Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia ;) Igual que la conversió de la R en Rodalia.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 26/09/2007 21:24

liniadelRipollés ha escrit:Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit: Antiga? :?:

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no? ;)
Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràcia ;) Igual que la conversió de la R en Rodalia.
Això ho explica tot...


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”