LAV Barcelona-França

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Re: LAV Barcelona-França

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 14/05/2013 12:49

I tant que es una qüetio comercial SNCF no vol compertencia dintre de seves fronteres,tots els trafics de trens extrangers dintre de França som amb empreses mixtes Espanya(Elipsos),Suissa (Lyria)Italia(Thello),Belgica-Paisos Baixos(Thalys),etc,etc,etc,etc.......
Els TGV que hi vagin cap a Madrid seran Elipsos.....
Els serveis d'Alta Velocitat no poden estar subvencionats per normativa de l'Unió Europea.....



Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2487
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 14/05/2013 13:31

Hi ha moltes maneres de «subvencionar» una línia d'AV sense subvencionar-la directament. Per exemple, sense repercutir els costos de construcció i amortització de la infrastructura als usuaris directes que la fan servir (*). Així, la operadora ferroviària no ha de carregar amb aquests imports.

* Una mica és com la xarxa d'autovies. Es pot construir i mantenir amb càrrec als pressupostos generals de l'estat (o sigui pagant tots els ciutadans), com ara les autovies «gratuites». O bé es pot construir i mantenir amb càrrec als usuaris de la via (o sigui, pagant qui circuli per aquella via), com ara les autopistes de peatge.

Salut !!


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22726
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 27/05/2013 18:26

http://www.lavanguardia.com/local/barce ... gosto.html

El TAV directo París-Barcelona se retrasa al menos hasta después de agosto :emprenyat

La compañía ferroviaria francesa niega que sea por desencuentros con Renfe y alude a "razones técnicas"



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23372
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/05/2013 18:45

Això ja fa un mes que ho sabíem.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dilluns 27/05/2013 19:25

I quin problema hi ha? Millor començar l'explotació amb condicions,l'ave ja ha arrivat a Toulouse en proves i Asthom ja a començat a entregar els primers Euroduplex Hispanitzats.......



albe6
N8
N8
Entrades: 956
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 27/05/2013 20:57

I no pot ser que esperin i començar ja amb els TGV I2N2
(úlitma remesa de Dúplex polivalents: KVB i TVM (França) ERTMS i ASFA (Espanya) i LZB (Alemanya)

Dic ASFA perquè fa una setmana al canal de Youtube de la revista Via Libre hi ha un vídeo resum (molt recomanable) del trajecte BCN Sants - MAD Atocha amb Velaro. A l'entrada d'Atocha i als túnels de BCN només hi ha ASFA. Fa no massa al Periódico ja dien que els francesos tenien problemes amb l'ASFA.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dilluns 27/05/2013 23:09

Jo crec que pot ser aixo que esperin homologar els Euroduplex a la xarxa d'Adif per poder fer els serveis comercials en condicioins optimes......



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dilluns 27/05/2013 23:58

carles10000 ha escrit:Jo crec que pot ser aixo que esperin homologar els Euroduplex a la xarxa d'Adif per poder fer els serveis comercials en condicioins optimes......
Callatez-vous! Non revelez le notre plan secret! :twisted:



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2343
Ubicació: Isàrnia

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/05/2013 9:44

alf_ ha escrit:Callatez-vous!
:riure


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 28/05/2013 10:39

:) :) :) :) :) :) :) :) :)
Segons Tranvia Portal el dijous baixa la rama 2N2H concretament la 801 per fer assajos de nit.......



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 29/05/2013 8:37

Dissabte passat sobre les 8.00 en arribar a Sants em va sobtar un AVE de la Sèrie 100 d'Alstom ni Siemens Velaro ni TALGO, em vaig fixar i era la 100/19. Anava sense passatgers , (estava fent proves) , i va sortir fent un Barcelona - Toulousse als teleindicadors electronics.



xevi
N7
N7
Entrades: 565

Entrada Autor: xevi » Dimecres 29/05/2013 13:42

Avui dimecres sobre les 11:10h del matí he vist el TGV duplex SNCF, direcció BCN, a l'alçada de la Roca del Vallès.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22726
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 17/06/2013 23:48

http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... paris.html

Pastor asegura "meter prisa" para conectar Barcelona y París sin transbordo


"Queremos que se ponga en marcha inmediatamente porque lo que queremos es un servicio directo", dice la ministra



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 18/06/2013 1:16

Si, si; com l'AVE entre Madrid I Barcelona, que li van posar molta pressa.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 18/06/2013 21:55

Aquest matí mentre esmorzava he escoltat a Toulouse FM que la posada en marxa del AVE Toulouse-Barcelona s'aplaça a l'octubre degut a problemes d'homologació entre la SNCF i la RENFE (pronunciat "ggàngff").

En arribar a la feina he fullejat La Dépêche du Midi i a la contraportada hi havia aquest article, on es confirma i s'amplia aquesta informació.
(Traducció automàtica al català per Google Translate)

Sembla ser que el que ha posat la foto no té ni idea de quines són les "fameuses" rames S100F de la RENFE.

Coincidència o no, aquest nou retard en l'AVE Toulouse-Barcelona coincideix amb la posada en servei de l'AVE Alacant-Madrid...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1167
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 25/06/2013 19:41

Hola,
Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.

Per que sembla el nou portbou i cerbere però ara a Figueres Vilafant.

Si jo no vaig errat aquesta LAV es Mixta i permet AVE-TGV i Mercaderies i bé trens convencionals també els pot permitir.
No demano un Barcelona Paris simplement relacions asequibles amb material convencional en ample internacional per anar provant despres ja arribarà l'AVE o el TGV sense Transbords.

Salutacions.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1030
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 25/06/2013 19:46

París estudiará retrasar la alta velocidad con España hasta después de 2030
El plan de construcción dependerá de los ingresos con los que cuente la Agencia de Financiación de Infraestructuras de Transporte en los próximos años
Economía | 21/06/2013 - 09:50h | Última actualización: 21/06/2013 - 12:49h
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... -2030.html



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1030
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 25/06/2013 19:55

Retallades en les inversions ferroviàries
França ajorna encara més l'alta velocitat en la línia BCN-París
L'adaptació del tram de Perpinyà a Montpeller passa del 2020 al 2030-2050
La lentitud del trajecte frenarà la competitivitat de la connexió internacional

Dimarts, 25 de juny del 2013 | ELIANNE ROS | PARÍS
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... is-2436343



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 25/06/2013 20:36

A França frenen les obres degut a la crisi, i potser altres temes, i aquí "Viva la Fiesta del AVE!!"


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23372
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/06/2013 20:40

ortegote ha escrit:Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.
Entre la velocitat més baixa i el canvi de locomotora a Vilafant, és més ràpid el transbord tal com hi és ara. Que actualment només hi hagi relacions Vilafant-París i no a Tolosa i altres destinacions, és una altra història.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”