Exigeixen a Adif que mantingui personal a estacions

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Exigeixen a Adif que mantingui personal a estacions

Entrada Autor: metring » Divendres 05/09/2008 13:58

http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=447987

Els ajuntaments de Riba-roja d'Ebre, Flix i Ascó exigeixen a Adif que mantingui el servei i el personal a les estacions

ACN // 05.09.2008 // 13.02 h

Ascó (Ribera d'Ebre).- Els ajuntaments de Riba-roja d'Ebre, Flix i Ascó han reclamat a l'ens administrador d'infraestructures ferroviàries, ADIF, que restitueixi en la seva totalitat el personal que presta serveis a les instal·lacions ferroviàries dels tres municipis perquè la línia pugui continuar prestant el mateix servei que ha prestat durant dècades. Després de recordar que aquestes infraestructures donen servei a bona part dels pobles de la comarca i zones veïnes, han lamentat que el seu abandonament provocaria un greuge per als usuaris, especialment els més grans, a més de deixar sense vigilància directa els combois de mercaderies perilloses que circulen per terrenys afectats pel PENTA.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/09/2008 8:39

http://www.avui.cat/article/tec_ciencia ... aroja.html

Adif deixa sense personal l'estació d'Ascó, tanca el lloc de comandament de Tarragona i deixa sota mínims les estacions de Flix i Riba-roja


ACN
Flix
Ult. Act. 08.09.2008 - 07:30 hs

Adif deixarà sense personal l'estació d'Ascó, tancarà el lloc de comandament de Tarragona i deixarà sota mínims les estacions de Flix i Riba-roja. Aquesta decisió afectarà un total de setze persones que l'empresa reubicarà en altes demarcacions.

Per aquest motiu, el Sindicat Federal Ferroviari de la CGT s'ha tancat des del divendres fins aquest dissabte en el vestíbul de l'estació de Flix per protestar sobre aquesta decisió, dins la seva campanya de defensa del ferrocarril com a servei públic i contra el tancament d'estacions. Al mateix temps, l'organització sindical va organitzar aquest divendres una xerrada per explicar l'actual situació.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dilluns 08/09/2008 17:06

Estan bojos? Tancar Ascó i el centre de comandament de Tarragona? Ufff :evil: .
I Flix i Riba-roja són terminals de CEX, què vol dir que ho deixen a serveis mínims?
I més en l'estat actual.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 08/09/2008 23:55

tren250 ha escrit:Estan bojos? Tancar Ascó i el centre de comandament de Tarragona? Ufff :evil: .
I Flix i Riba-roja són terminals de CEX, què vol dir que ho deixen a serveis mínims?
I més en l'estat actual.
Bé, per una banda, hi ha l´efecte "Todo para el AVE".
Per una altra, s´ha de reconèixer que Ascó, Flix i Riba-roja no són Nova York, Chicago i Los Ángeles, en nombre d´habitants... i de passatgers.

Però...

P.S: en cas d´emergència a Ascó i Vandellòs (creuem els dits), les estacions podrien tenir algun tipus de rol?



ping
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: ping » Dimarts 09/09/2008 2:10

Deixar sense personal una estacio en CTC no vol dir tancarla a efectes de circulacio.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 09/09/2008 16:45

ping ha escrit:Deixar sense personal una estacio en CTC no vol dir tancarla a efectes de circulacio.
Completament d'acord, però això significa deixar una estació en el més pur estat d'abandonament, exemple Sant Quirze de Besora, Palautordera...



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 09/09/2008 17:42

tren250 ha escrit:
ping ha escrit:Deixar sense personal una estacio en CTC no vol dir tancarla a efectes de circulacio.
Completament d'acord, però això significa deixar una estació en el més pur estat d'abandonament, exemple Sant Quirze de Besora, Palautordera...
Ja no et dic Urtx/Alp. Si la veiessis fa por de veritat.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 09/09/2008 17:45

No l'he nombrat perquè fa tanta pena... :'( :'( I Sant Jordi Desvalls no és una meravella :evil: .



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 12/08/2009 16:28

No sabia a on ficar-ho. :x Com que es parla del personal d'estacions... ahí va!

Gracias RENFE

Francisco Gómez Toquero

Mi padre me decía que hay que apreciar los pequeños detalles. El pasado día 18 volvíamos mi mujer y yo mismo de Barcelona en el tren con destino a Zaragoza que llega a Flix a las 18,30.

Mi sorpresa al llegar a casa fue que encontré a faltar una bolsa con unos productos que habíamos comprado (no eran de mucho valor). Como fui yo el que me encargué de recogerlo todo, maleta, bolsas etc, me llevé un disgusto. Pero se me ocurrió llamar a la estación de Flix (a veces soy bastante escéptico, creo que no es fácil recuperar algo perdido). Al habla con la Sra. Responsable de la estación de Flix en ese momento, y después de detallarle el lugar donde me dejé la bolsa, la atención fue muy amable de su parte, quedó en llamarme, no tenía duda que lo haría, y así fue sobre la media hora me llamó a casa diciéndome que había hablado con el interventor del tren y que habían localizado la bolsa con todo dentro, me alegré mucho.

Me comunicó que me lo dejarían en la estación el tren de las 23 horas, y allí estaba yo cuando llegó el tren y el Sr. Interventor nos la dio a mí y al responsable de la estación en ese momento.

Ya he dicho y me reitero, no es el valor en sí, sino que una cosa dada por perdida, gracias a la intervención de unas personas yo recuperé lo que había perdido, de ahí mi agradecimiento a todos los que lo hicieron posible.

http://www.diaridetarragona.com/blogs/c ... cias/renfe



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/08/2009 16:35

El missatge està ben ubicat ;)

Això és una bona mostra de que si hi ha personal, molt millor.

Pocs anys enrera,a Bellaterra em vaig trobar una carpeta d'universitari a un banc de l'andana. Sort que dins hi sortia el número de mòbil del propietari, així vaig poder contactar amb ell, perquè com no hi havia ningú a l'estació, no em va quedar més remei que quedar-me per allà, i esperar al noi, per poder donar-li la carpeta.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 24/11/2009 23:24

metring ha escrit:El missatge està ben ubicat ;)

Això és una bona mostra de que si hi ha personal, molt millor.

Pocs anys enrera,a Bellaterra em vaig trobar una carpeta d'universitari a un banc de l'andana. Sort que dins hi sortia el número de mòbil del propietari, així vaig poder contactar amb ell, perquè com no hi havia ningú a l'estació, no em va quedar més remei que quedar-me per allà, i esperar al noi, per poder donar-li la carpeta.
Em va passar el mateix, en un regional Jaén-Sevilla, a l´estació de Córdoba.
A l´interventor i al personal de Córdoba els vaig regalar una caixeta de bombons vermella a cada un, s´ho van ben guanyar.



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 25/11/2009 0:56

Era a l'estació de trens de Sapporo comprant a les màquines autovenda un bitllet de metro i vaig deixar una bossa amb un parell de regals sobre un ampit i allí es va quedar... vaig enrecordar-me un parell d'estacions més enllà i al cap de 10 minuts tornava a ser a l'estació on vaig comprar el bitllet. Fent gestos a la garita on havia el personal del Metro controlant la barrera de cancel·ladores per explicar que m'havia deixat per allí un regal vaig veure com ja tenien la bossa, etiquetada amb tot detall (hora, dia, contingut, lloc on s'ha trobat) i me la van tornar sense problemes.

No van passar ni 10 minuts :plas



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”