Filial de CAF crearà treball a Lleida

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Filial de CAF crearà treball a Lleida

Entrada Autor: metring » Dijous 25/09/2008 15:03

http://www.eldebat.cat/cat/notices/trad ... _34018.php

Tradinsa, una filial del grup basc CAF crearà 80 llocs de treball a prop de Lleida


E.C.

L’Ajuntament de Puigverd de Lleida (El segrià) ha informat que la societat Tradinsa Industrial, filial del grup basc dedicat al sector ferroviari CAF, ha comprat terrenys per instal·lar una planta en el municipi.

Tradinsa es dedica a la reparació i manteniment de material ferroviari, com vagons de tren, de metro o locomotores. La societat ja té un altre centre a prop de Lleida, a Almenar, on treballen 70 empleats.
Puigverd de Lleida està situada estratègicament en la línia de tren que uneix Saragossa, Lleida, Tarragona i Barcelona i pot servir de nexe en la prestació de serveis de l’AVE.

Per cert, un link interessant:

http://www.tradinsa.com/act_rehabilitacions



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 25/09/2008 15:06

La competència amb Alstom, més pròxima... :D
Au revoir :hola C.A.C.V.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 25/09/2008 16:42

Per a la reparació i manteniment de material, completarà la planta d'Almenar

Una firma del sector ferroviari crearà 80 ocupacions a Puigverd

• Ha adquirit 40.000 metres quadrats de l'antiga duana de tren

L'empresa Tradinsa, participada majoritàriament per la multinacional basca Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), està adequant part dels 40.000 metres quadrats que ha adquirit a l'antiga zona duanera de Puigverd de Lleida, a la línia Saragossa-Lleida-Tarragona-Barcelona, ara en desús. L'objectiu de la firma, dedicada a la reparació i al manteniment de material ferroviari (vagons de metro, tren i locomotores), és crear 80 llocs de treball en una primera fase, en què habilitarà una nau de més de 5.000 metres quadrats per iniciar els treballs el pròxim mes de novembre. No obstant, ja preveu l'ampliació de les instal·lacions en una segona fase en projecte. Per a la posada en marxa de la indústria, Tradinsa busca treballadors amb formació professional, soldadors i del ram de la metal·lúrgia amb la possibilitat de reciclatge a càrrec de l'empresa.

Les instal·lacions de l'antiga duana de Puigverd, que es va crear l'any 1986 i que no s'utilitza, compten amb dos vies auxiliars que serviran per fer proves de combois en reparació. L'empresa ja ha portat a terme treballs per a Ferrocarrils de la Generalitat, el metro de Bilbao i de Barcelona i diferents tramvies turístics, entre d'altres. Tradinsa també té un altre centre de producció a Almenar especialitzat en la construcció de material ferroviari, que dóna feina a setanta persones.

La nova empresa compta amb tots els permisos pertinents i estarà ubicada davant de la base de muntatge de la línia de l'AVE, actualment sense utilitzar. Les negociacions de l'ajuntament, el titular privat dels terrenys de la duana i Tradinsa han sigut llargues i han comptat amb la col·laboració de la Generalitat, en concret amb el suport de la secretaria general d'Indústria i la conselleria d'Innovació, Universitat i Empresa.

Imatge

http://www.segre.com/index.php?id=225&n ... e94b8890ef



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 25/09/2008 19:57

Ostres, els meus pares estaran contents, ja que ara tindré una excusa per anar-los a veure més sovint :D

Per cert, aquest que ensenya les instal·lacions, no serà el follonero? :riure


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 25/09/2008 20:01

^^ És l'alcalde del poble però la veritat és que sí s'assembla una mica al follonaire... :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 26/09/2008 17:08

...dedicada a la reparació i al manteniment de material ferroviari (vagons de metro, tren i locomotores)...
Voleu dir que farà manteniment exactament?

Recordeu que el manteniment dels trens CAF a Renfe Operadora el fa l'empresa ACTREN...A més, trobo una mica estrany que en una nau aïllada de cap xarxa metropolitana, es faci "manteniment" i "reparació" de metros, perquè si cada cop que s'ha de reparar o mantenir un cotxe d'un ferrocarril metropolità s'ha de portar fins allà, mare meva.

Suposo que es refereixen a reparacions i manteniments "a fondo", això és, per exemple reforma integral de trens, etc.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 26/09/2008 17:33

Queda clar, no?
CAF AMPLÍA SU ACTIVIDAD DE MANTENIMIENT EN LÉRIDA

Recogen y comentan hoy en Ahorro Corporación que Tradinsa, empresa participada mayoritariamente por CAF, va a abrir una nueva planta dedicada al mantenimiento de material ferroviario, como vagones de tren, de metro y locomotoras. Esta planta estará localizada en Puigverd (Lérida) y contará con 80 empleados. Por otro lado, CAF ha comprado un terreno de 40.000 metros cuadrados de terrenos en una zona contigua a la actual estación del tren de la línea que une Zaragoza, Lérida, Tarragona y Barcelona.

Se trata, dicen en Ahorro, "de una noticia positiva, aunque de impacto nulo en cotización, ya que muestra la apuesta clara de la compañía en el área de mantenimiento, división que le otorga cierta estabilidad a los resultados de la compañía". Las acciones de CAF suben un 0.59% y se sitúan en los 271,50 euros.

Font: http://www.finanzas.com
Au r3voir :hola C.A.C.V.



ping
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: ping » Divendres 26/09/2008 19:10

Metro de Barcelona y FGC tota la vida han portat a gran reparació el seu material a Talleres Rocafort, a Lleida capital...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 27/09/2008 1:08

tren250 ha escrit:Queda clar, no?
En absolut, crec que no farà el que es faria a un taller d'Actren. En tot cas, penso que seran activitats com les que fa Talleres Rocafort de Lleida, tal i com comenta la companya ping.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 27/09/2008 13:11

Ara que ho dius, és veritat. Seria extrany que dos tallers de la mateixa companyia quedessin tan apretats (lleida i Saragossa) ;) . Però també es dedicarà en part (meva opinió) a construïr peces per a nous trens. Sino, tallers roquefort quedaria bastant obsolet.
Bonne route! :ok C.A.C.V.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/04/2009 0:28

Pel que diu aquí http://www.einforma.com (a partir d'aquí, cerqueu Talleres Rocafort, perquè el link no funciona quan el publico) , tallers Rocafort va plegar, i ara tot ho fan a Tradinsa.



Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimarts 14/04/2009 22:11

Si no me equivoco creo que Tradinsa es la que se encargará a partir de ahora de la reforma de los TRD.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 20/08/2009 7:31

La firma dóna feina a un centenar de persones i preveu contractar-ne més atès el volum de contractes

Puigverd ja repara trens per al Metro de Barcelona, Renfe i Ferrocarrils Catalans

• Ara rehabilita 21 vagons de la línia 3 i després 21 més de combois regionals

L'empresa Tradinsa, dedicada a la reparació, adequació i manteniment de material ferroviari (vagons de metro i tren), ubicada a Puigverd de Lleida, treballa ara a ple rendiment. Alguns dels seus clients són Ferrocarrils de la Generalitat, de Mallorca, el Metro de Barcelona i Renfe. La firma, que va comprar 40.000 metres quadrats de l'antiga duana de la població, a la línia Saragossa-Lleida-Tarragona-Barcelona, va iniciar l'activitat al gener d'aquest any amb 80 treballadors i ara ja són un centenar, amb la previsió d'arribar als 115 a finals d'aquest any.

"Ara per ara, no notem la crisi", assegura el gerent, Jordi Salud. Atès el volum de contractes, de feina no en faltarà. A l'actualitat, Tradinsa té un acord amb el Metro de Barcelona per rehabilitar i modernitzar tota la línia 3, en total, vint-i-un trens, una tasca que ja tenen executada en un 50 per cent. Posteriorment, ja han firmat amb Renfe per a la rehabilitació de vint-i-un trens més regionals dièsel i uns 75 més, en un futur. A més, també treballen amb Ferrocarrils Malloquins i Ferrocarrils de la Generalitat.

"Reformar i adequar un vagó de tren costa una mitjana de dos o tres mesos, tenint en compte que un comboi té una vida d'uns deu o quinze anys. Aquí, el reparem respectant-ne l'estructura. Si és necessari, l'adaptem a les noves necessitats i la comoditat dels viatgers o, simplement, suprimim barreres al mobiliari per millorar-ne l'accessibilitat", segons va assenyalar.

Tradinsa també ha creat la seua pròpia maquinària per al manteniment i recuperació d'infraestructura ferroviària, com per exemple, la dedicada a la cala d'eixos de tren que ha venut per al metro de Mèxic i d'Algèria, i també a l'Argentina i el Brasil.

http://www.segre.com/



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 20/08/2009 10:44

Gran treball el que estan fent, en som testimonis ;)



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/08/2009 1:50




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 1:53

Se sap de quan és el reportatge?



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/08/2009 1:57

^^ Ni idea, però l'han publicat avui mateix (bé, ahir ja) a la portada de laMalla.net, i normalment només hi fiquen coses d'actualitat...
Sky l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/08/2009 1:58, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 1:58

Merci, més que res ho deia per saber quin 3000 era el del video ;)



jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Dimarts 25/08/2009 17:00

Sky ha escrit:La firma dóna feina a un centenar de persones i preveu contractar-ne més atès el volum de contractes

Puigverd ja repara trens per al Metro de Barcelona, Renfe i Ferrocarrils Catalans

• Ara rehabilita 21 vagons de la línia 3 i després 21 més de combois regionals

L'empresa Tradinsa, dedicada a la reparació, adequació i manteniment de material ferroviari (vagons de metro i tren), ubicada a Puigverd de Lleida, treballa ara a ple rendiment. Alguns dels seus clients són Ferrocarrils de la Generalitat, de Mallorca, el Metro de Barcelona i Renfe. La firma, que va comprar 40.000 metres quadrats de l'antiga duana de la població, a la línia Saragossa-Lleida-Tarragona-Barcelona, va iniciar l'activitat al gener d'aquest any amb 80 treballadors i ara ja són un centenar, amb la previsió d'arribar als 115 a finals d'aquest any.

"Ara per ara, no notem la crisi", assegura el gerent, Jordi Salud. Atès el volum de contractes, de feina no en faltarà. A l'actualitat, Tradinsa té un acord amb el Metro de Barcelona per rehabilitar i modernitzar tota la línia 3, en total, vint-i-un trens, una tasca que ja tenen executada en un 50 per cent. Posteriorment, ja han firmat amb Renfe per a la rehabilitació de vint-i-un trens més regionals dièsel i uns 75 més, en un futur. A més, també treballen amb Ferrocarrils Malloquins i Ferrocarrils de la Generalitat.

"Reformar i adequar un vagó de tren costa una mitjana de dos o tres mesos, tenint en compte que un comboi té una vida d'uns deu o quinze anys. Aquí, el reparem respectant-ne l'estructura. Si és necessari, l'adaptem a les noves necessitats i la comoditat dels viatgers o, simplement, suprimim barreres al mobiliari per millorar-ne l'accessibilitat", segons va assenyalar.

Tradinsa també ha creat la seua pròpia maquinària per al manteniment i recuperació d'infraestructura ferroviària, com per exemple, la dedicada a la cala d'eixos de tren que ha venut per al metro de Mèxic i d'Algèria, i també a l'Argentina i el Brasil.

http://www.segre.com/
AJA, ja se on anava un vagó de SERVEIS FERROVIARIS DE MALLORCA que vaig veure a finals d'agost per l' A-2 direcció Lleida. Cada dia s'apren alguna cosa nova.



jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Dimarts 25/08/2009 17:02

Puntualitzar, que anav damunt d'un camió per l'autovia, jejejejejejee :D



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”