Aigües de Ribes, quina en porten de cap?

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Aigües de Ribes, quina en porten de cap?

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 04/11/2008 21:32

això del cartell ADIF m'ha arribat al fons de l'ànima.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 04/11/2008 21:37

liniadelRipollés ha escrit:això del cartell ADIF m'ha arribat al fons de l'ànima.
eing?



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimarts 04/11/2008 21:56

Em penso que deu voler dir que ha vist un cartell d'adif a l'estació amb el nom de l'estació, aquesta estació està donada d'alta a tots els efectes per l'adif, apareix als sistemes de venda, llibres d'itineraris...l'Adif ha incorporat la seva senyalètica, ara falta veure si l'operadora farà que els seus trens hi tinguin parada comercial, que molt em temo que serà que no.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Dimarts 04/11/2008 21:59

liniadelRipolles se riefiere a que la nueva cartelería verde de Adif ha sido colocada en el "apeadero" de Aigües de Ribes


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/11/2008 9:08

liniadelRipollés ha escrit:això del cartell ADIF m'ha arribat al fons de l'ànima.
Homeeee, explica't una mica més!!! :x



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 05/11/2008 19:32

Jo crec que voldra dir aixó, però no se jo si tornaran a parar els trens en aquesta estació, sera un error d'Adif, dic jo.

Xavi



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimecres 05/11/2008 20:26

La senyalització d'Adif és la mostra sobre el terreny de que el baixador segueix donat d'alta. I per tant, tornaran a parar trens quan alguna operadora decideixi fer-ho. O explicant-ho d'una altra manera, si us munteu la vostra propia operadora o demaneu el vostre propi tren charter serà totalment reglamentari que l'Adif us concedeixi un itinerari de marxa amb parada tècnica o per a passatgers en aquesta dependència.

El mateix passa amb Taradell-Mont-rodon, Sant Ildefons de Cornellà, Montcada i Reixac-Sant Joan, Olesa de Montserrat, Castellgalí, Els Comdals, Vallcarca, Llerona... pero a aquestes no crec que se les doti de senyalètica Adif doncs estan dins de l'àmbit del nucli de Rodalies i les questions d'imatge dependen dels convenis entre Rodalies Renfe i Adif.

Caldrà veure si han senyalitzat Queixans, que està en la mateixa situació que Aïgues de Ribes. En quant a Urtx-Alp, Borgonyà i alguna més és possible que la seva imatge sigui transferida a Rodalies Renfe.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 07/11/2008 16:35

Queixans porta pràcticament des del 89 amb la mateixa senyalització... Ara, als treballadors d'aigual de ribes ja els hi aniria bé que paressin els trens :D i al propietari de l'hotel. Fa un temps que vaig parlar amb ell, i li aagradaria, és clar, que els trens i tornessin a parar. Mira, uno que se une :D .



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 29/03/2009 23:51

Però l'hotel aquest no estava tancat?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 30/03/2009 8:51

Suposo que es refereix als treballadors de la planta embotelladora d'aigua.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 31/03/2009 0:59

Home, de fet en les imatges que tens tu a la pàgina referents a aquesta parada, l'andana estava empantanegada, com que hi havien obres per allà. Pot ser que tingués alguna cosa a veure-hi més enllà de la reforma del tram Ripoll - Ribes?

I d'altra banda...
Watermark ha escrit:El mateix passa amb (...) Montcada i Reixac-Sant Joan
Què passarà amb aquest baixador en cas de que es decideixin finalment a desdoblar la línia de Puigcerdà fins a Vic? El clausuraran definitivament, o s'hi farà alguna altra cosa?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 02/04/2009 18:25

El baixador de Montcada i Reixac-Sant Joan, ja porta clausurat des de fa ja bastants anys. Em van comentar que amb el desdoblament de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà l'enderrocaran.


Salutacions



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 04/04/2009 18:46

El que no entenc és perquè no van ficar el baixador just al seu pas per damunt de Montcada i Reixac Manresa i com a enllaç amb la línia de Lleida. Potser no en van veure la necessitat perquè al cap de poc les dues línies s'ajunten, però mentre que a Montcada i Reixac Manresa, s'hi aturen els trens Regionals que van a Lleida, normalment ni aquests mateixos, ni els "Rodalies" a Puigcerdà i/o La Tor de Querol s'aturen a Montcada Bifurcació.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 05/04/2009 15:35

Jordi Freixas ha escrit:El que no entenc és perquè no van ficar el baixador just al seu pas per damunt de Montcada i Reixac Manresa i com a enllaç amb la línia de Lleida. Potser no en van veure la necessitat perquè al cap de poc les dues línies s'ajunten, però mentre que a Montcada i Reixac Manresa, s'hi aturen els trens Regionals que van a Lleida, normalment ni aquests mateixos, ni els "Rodalies" a Puigcerdà i/o La Tor de Querol s'aturen a Montcada Bifurcació.
Encara que poc tingui a veure amb el tema, puntualitzar que els regionals a Lleida per Manresa si s'aturen a Montcada-Bifurcació des del darrer canvi d'horaris.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 05/04/2009 18:53

Perdona però... jo he agafat unes quantes vegades a Montcada i Reixac Manresa algun del Regionals que van a Lleida, i t'asseguro que no és a partir de l'últm canvi d'horaris.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 05/04/2009 21:38

Jordi Freixas ha escrit:Perdona però... jo he agafat unes quantes vegades a Montcada i Reixac Manresa algun del Regionals que van a Lleida, i t'asseguro que no és a partir de l'últm canvi d'horaris.
Pere ha escrit:Encara que poc tingui a veure amb el tema, puntualitzar que els regionals a Lleida per Manresa si s'aturen a Montcada-Bifurcació des del darrer canvi d'horaris.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 05/04/2009 21:43

Aps... estic a la parra. Ho sento.



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Diumenge 14/06/2009 21:37

algú te fotografies de l'estació amb la nova senyalètica?

salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 14/06/2009 21:42

solde13 ha escrit:algú te fotografies de l'estació amb la nova senyalètica?

salutacions
Aquest baixador, a dia d'avui segueix clausurat, i no té senyalètica. El que si que té, és un panell d'ADIF, amb les inversions previstes a la línia. I Mont-Rodon, tampoc té senyalètica.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”