ERC demana que un Euromed pari a l'Aldea

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Re: Il·legal sí, ètic segurament també

EntradaAutor: ferroparc » Dissabte 12/11/2016 15:41

Javi M ha escrit:
Si has pagat el bitllet per al mateix trajecte, no ho veig pas tan fraudulent. No li treus el seient a ningú, no molestes a ningú. Renfe cobra el mateix que si t'haguessis esperat al rodalies, però tu arribes abans. I a sobre deixes una plaça lliure al rodalies a canvi de no ocupar-ne cap al Talgo. I si a sobre et prens un cafè al tren, ja...

Sóc l'únic que agafa trens MD/LD per a fer trajectes interiors a Barcelona? (Tipus EdF - Sants) :D Cedint el seient quan puja gent que ha de fer trajectes més llargs, és clar.

Es pot usar l'Euromed/LD per fer un EDF-Sants amb un bitllet de Rodalies (o una T-Jove)? No hi ha controls? :o
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
ferroparc
N4
N4

Entrades: 56
Membre des de: Dijous 31/12/2015 10:51

Euromed

EntradaAutor: Javi M » Dissabte 12/11/2016 16:52

Sants -> EdF, no, perquè no pots baixar a la via per on passa l'Euromed. Per al trajecte invers crec que no hi ha cap problema, encara que jo no ho he fet mai (perquè no se m'ha donat el cas que esperant el tren a EdF, el primer a sortir fos un Euromed).

Ull, perquè evidentment fer això va contra les normes. Vés que ara no se'm digui que estic incitant el frau...
Javi M
N9
N9

Entrades: 1448
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: ERC demana que un Euromed pari a l'Aldea

EntradaAutor: Sanato » Divendres 02/12/2016 13:09

Al final, ni Euromed ni borreguero...

Han ficat un Maglev!!!!

(La Vanguardia, 02/12/16)
Imatge

:riure
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Sanato
N4
N4

Entrades: 55
Membre des de: Dijous 20/11/2008 18:11

Anterior

Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants