Rodalies a Tarragona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Rodalies a Tarragona

Entrada Autor: vermer3 » Divendres 04/04/2014 13:13

437.001 ha escrit:
vermer3 ha escrit:Segons la web de Renfe, hi ha una nova parada a Mont-roig del Camp sentit Tortosa, a les 12.46, els dies feiners.
Però cau fora del nucli. Aquesta parada és d´un R16 que ara també para a Camarles i Camp-redó, que tenien un servei particularment dolent, tot i tenir potencial (Mont-roig evidentment no en té tant ni molt menys, tot i que genera més passatgers del què alguns es podrien pensar).
Segons la web de Renfe no para a Camarles i Camp-redó, que falta faria; només fa la parada de Mont-roig... Perdoneu per l'off-topic


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dilluns 07/04/2014 13:45

Aquest matí la RT1 la feia una 448. A la tarda no ho sé, ja que el tren de tornada a les pantalles estava anunciat a la via 3, on hi havia aparcada una 470.

Per cert, el regional a La Plana picamoixons ho ha fet una 447 pintada amb els colors de Rodalies i no amb els colors de Renfe com fins ara.

Aquí deixo una notícia de Canal Reus TV sobre el baixador de Bellissens.
http://canalreustv.xiptv.cat/canal-reus ... -bellisens

Que algú m'expliqui quin sistema de trens s'hauria de canviar :martell1



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 07/04/2014 16:08

Aquí la foto de la 447-095R que aquet dissabte va fer el servei de La Plana...aqui mentre entraba a Sant Vicenç...


https://www.flickr.com/photos/enric436/13692452953/



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 19/04/2014 2:13

Els trens de la RT2 que no es trepitgen amb els R16 continuen guanyant passatgers, ja arriben a semblar trens regionals normals.
Els trens de la RT2 que es trepitgen amb els R16 segueixen transportant aire.
Els trens de la RT1 han guanyat una mica de passatgers, però les ocupacions segueixen sent molt fluixes, els horaris estan inflats.
Veurem què passa quan entrin en servei les tarifes zonals...

Els trams on més passatgers es transporten són, per ordre, Tarragona-Sant Vicenç, Tarragona-Cambrils (si els horaris acompanyen), Sant Vicenç-El Vendrell (si els horaris acompanyen), Tarragona-Reus i El Vendrell-L´Arboç.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dissabte 26/04/2014 20:25

M'ha donat per mirar quan costa anar en tren des de Salou a PortAventura i costa: 2.50 o 2.85 depenen del servei. Per un trajecte de 2 minuts!! :boig

L'altre dia el que vaig fer es anar de Reus a PortAventura en tren i agafant-ho tot amb un mateix bitllet i amb carnet jove em va costar 2.70 €. (3.40 sense carnet jove). Mentre que si es fa el mateix trajecte però comprant un bitllet a cada estació (Reus a Tarragona i Tarragona a PortAventura) m'hagués costat 4 euros (5 sense carnet jove) Ja que costa 2.50 - 2.85 tant el trajecte Reus-Tarragona com el Tarragona-PortAventura. :nose

Per cert, per anar-hi l'altre dia vaig agafar la RT1 tant d'anada com de tornada i es feia amb 448. També vaig poder veure com passava la RT2 per Tarragona i també era una 448.

Off-topic: A veure si el corrector accepta que PortAventura s'escriu tot junt, sense espais :)



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dissabte 26/04/2014 20:58

Si váis de paseo y no teneis prisa, ¿por qué no rellenar una hoja de reclamación al respecto? Creo que es una reclamación muy legítima que no esten usando las 448 para estos servicios cuando hay muchos regionales servidos con 447 sin reformar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 26/04/2014 22:29

reusenc2 ha escrit:Off-topic: A veure si el corrector accepta que PortAventura s'escriu tot junt, sense espais :)
En català normatiu, no s'accepten majúscules intercalades. Per tant, és lícit que aquesta mena de recurs publicitari de pa sucat amb oli resti al lloc que li pertoqui: el d'una elucubració eixelebrada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 27/04/2014 16:33

reusenc2 ha escrit:M'ha donat per mirar quan costa anar en tren des de Salou a PortAventura i costa: 2.50 o 2.85 depenen del servei. Per un trajecte de 2 minuts!! :boig

L'altre dia el que vaig fer es anar de Reus a PortAventura en tren i agafant-ho tot amb un mateix bitllet i amb carnet jove em va costar 2.70 €. (3.40 sense carnet jove). Mentre que si es fa el mateix trajecte però comprant un bitllet a cada estació (Reus a Tarragona i Tarragona a PortAventura) m'hagués costat 4 euros (5 sense carnet jove) Ja que costa 2.50 - 2.85 tant el trajecte Reus-Tarragona com el Tarragona-PortAventura. :nose

Per cert, per anar-hi l'altre dia vaig agafar la RT1 tant d'anada com de tornada i es feia amb 448. També vaig poder veure com passava la RT2 per Tarragona i també era una 448.

Off-topic: A veure si el corrector accepta que PortAventura s'escriu tot junt, sense espais :)
Estos precios para unas líneas de Cercanías tan cortas me parecen abusivos en pocas palabras, el Billete entre Sagunto y Algimia de Alfara de la línea C-5 cuesta unos 2.35 por las mismas paradas Que tiene la línea RT2. :cop :nono


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Diumenge 27/04/2014 22:38

Guigui ha escrit:
reusenc2 ha escrit:Off-topic: A veure si el corrector accepta que PortAventura s'escriu tot junt, sense espais :)
En català normatiu, no s'accepten majúscules intercalades. Per tant, és lícit que aquesta mena de recurs publicitari de pa sucat amb oli resti al lloc que li pertoqui: el d'una elucubració eixelebrada.
Més que un recurs publicitari, va ser un canvi de nom obligat el 2005 per poder registrar la marca, ja que Port Aventura (separat) la tenien registrada els anteriors propietaris.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/04/2014 23:00

Doncs aleshores, el nom de l'estació? No m'imagino Adif pagant royalties...

I, de pas, reconduïm una mica el tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 28/04/2014 6:22

trensmat ha escrit:Estos precios para unas líneas de Cercanías tan cortas me parecen abusivos en pocas palabras, el Billete entre Sagunto y Algimia de Alfara de la línea C-5 cuesta unos 2.35 por las mismas paradas Que tiene la línea RT2. :cop :nono
Las tarifas aún no son de cercanías.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 28/04/2014 8:53

437.001 ha escrit:
trensmat ha escrit:Estos precios para unas líneas de Cercanías tan cortas me parecen abusivos en pocas palabras, el Billete entre Sagunto y Algimia de Alfara de la línea C-5 cuesta unos 2.35 por las mismas paradas Que tiene la línea RT2. :cop :nono
Las tarifas aún no son de cercanías.
Espero que las pongan. ;-)


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dilluns 28/04/2014 9:44

Ni que siguin de regionals, però es que 2.85 € per un trajecte de 2 minuts... Després es queixaran de que la gent no agafa el transport públic... :avall



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 28/04/2014 10:23

reusenc2 ha escrit:Ni que siguin de regionals, però es que 2.85 € per un trajecte de 2 minuts... Després es queixaran de que la gent no agafa el transport públic... :avall
Es que segueixen sent tarificats com a regionals. Fins que no implantin la integracio tarifaria i ho possin com reals rodalies.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dilluns 28/04/2014 15:49

Ja se que continuen sent regionals, però és que igualment no trobo sentit que per molt regionals que siguin, un trajecte de 2 minuts hagi de costar gairebé 3 euros.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dilluns 28/04/2014 22:06

reusenc2 ha escrit:Ja se que continuen sent regionals, però és que igualment no trobo sentit que per molt regionals que siguin, un trajecte de 2 minuts hagi de costar gairebé 3 euros.

Aquestes Tarifes teoricament están tarificades per Rodalies Barcelona, en teoría tindrien que tenir els mateixos preus que els Autobusos Urbans de cada Provincia que tingui la seva propia Rodalia, Provincial. però, qui mana son els de dalt ja que fan el que volen....



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dijous 08/05/2014 14:41

Respecte a les noves parades que vaig dir per aquí, una a Mont-roig del Camp a les 12.46 a Tortosa els dies feiners, i una a les 19.28 a Camp-redó direcció Barcelona els diumenges i festius, que apareixen al web de Renfe; vaig enviar una consulta a la web de Rodalies de Catalunya, i em van contestar i em van afirmar que aquestes parades no existeixen, és un error de la web de Renfe.
Casualment aquestes 'parades' que no existeixen, coincideixen amb creuaments amb altres trens, en els quals el tren que 'para' li toca esperar-se; a Mont-roig fa creuament amb l'Euromed Alacant 9.25-Barcelona EdF 14.35, i a Camp-redó fa creuament amb un Regional Exprés procedent de València i l'Aldea, amb destí Tortosa i Barcelona


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dijous 08/05/2014 21:51

Algu en sap dir si han modificat la RT1 i enlloc de fer Tarragona a Reus fa de Barcelona EdF a Reus?, ja que ahir indicava a la wep de Rodalies Catalunya que havia un retras d'uns 20 minuts a la RT1 Barcelona EdF a Reus



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dijous 08/05/2014 21:56

cesc ha escrit:Algu en sap dir si han modificat la RT1 i enlloc de fer Tarragona a Reus fa de Barcelona EdF a Reus?, ja que ahir indicava a la wep de Rodalies Catalunya que havia un retras d'uns 20 minuts a la RT1 Barcelona EdF a Reus
Crec és una cosa semblant al que passa a la RG1, des de BCN en aquest cas com Regional i despres passa a ser "Rodalies tarragona"



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dijous 08/05/2014 22:38

Al twitter de Rodalies surt això:
Rodalies Catalunya ‏@rodalies 7 maig
Línia RT1, R15. Tren Estació de França 10:47 a Reus 00:23 es troba detingut a St Vicenç de Calders per incidència... http://bit.ly/11ADGRp
Si que va durar el trajecte, no? Gairebé 14 hores... :martell1

Ja està bé que indiquin també la RT1, per la gent que utilitza aquest tren com a rodalies. Ara, estaria millor si també fiquen els missatges al twitter de la RT1, que fins ara només hi ha el twet de prova...

En un altre ordre de coses, durant el dia d'avui han entrat en funcionament les noves màquines validadores a Tarragona. Això sí, de moment només accepten les tarjetes de Renfe i no es poden validar les tarjetes de la ATM.

Imatge

La foto es de fa unes setmanes, quan encara no funcionaven. Avui no m'ha donat temps a fer-ne que gairebé perdo el tren jajaja. La part de dalt es per les tarjetes sense contacte de la ATM i la de baix que a la fotografia està tapada, es fiquen les magnètiques de Renfe, i que avui ja funciona.
A primera hora del matí encara no funcionaven, però aquest vespre les antigues validadores estaven tapades amb bosses. A Reus he vist que estaven connectades les noves també, junt amb 1 antiga (que el matí no funcionava).

Per cert, aquest matí al RT1 que surt de Reus a les 8.25 anavem unes 25 persones.
Per tornar al vespre a les 20.18 erem uns 10, però hi ha hagut problemes. Estaven totes les portes tancades i des de dins el maquinista ha obert d'emergència la que tenia més a prop de la cabina el just per que passés una persona, per que havia un grupet de joves que volien entrar sense bitllet. Han estat intentant entrar al tren de totes les maneres fins i tot donant cops al tren. Finalment hem sortit amb 6 minuts de retard sense que hagin aconseguit pujar.
El pitjor de tot es que no es el primer cop que agafo la RT1 a Tarragona al vespre i estan totes les portes bloquejades i el revisor i el de seguretat controlant qui entra en una sola porta per impedir que pugi qui no ha de pujar....

EDITO: Veig que la foto hem surt a mida gegant i no es veu sencera, normalment hem surten més petites :?
Deixo aquí l'enllaç per si voleu treure la foto: http://i59.tinypic.com/kdubr4.jpg
reusenc2 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 09/05/2014 0:15, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”