Rodalies a Tarragona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Re: Rodalies a Tarragona

Entrada Autor: reusenc2 » Dimecres 18/06/2014 18:13

Com acaben de dir a un altre fil del fòrum, acaben d'anunciar que els serveis començen divendres, mb 3 expedicions fins a l'Hospitalet.

Els caps de setmana no hi han serveis, tot i que van anunciar que n'hi haurien

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/A...nt=45&canal=46



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 18/06/2014 18:32

Visca la planificació de la Generalitat!! :nono



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dijous 19/06/2014 17:13




Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Divendres 20/06/2014 12:55

Avui han començat els nous horaris i els nous serveis a l'Hospitalet i tant a Reus com a Tarragona no hi ha cap cartell. Encara estan penjats els horaris antics amb destinació a Cambrils i per suposat, tampoc tenen els horaris de mà nous, només els antics...
Com s'estan lluïnt...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/06/2014 13:37

reusenc2 ha escrit:Avui han començat els nous horaris i els nous serveis a l'Hospitalet i tant a Reus com a Tarragona no hi ha cap cartell. Encara estan penjats els horaris antics amb destinació a Cambrils i per suposat, tampoc tenen els horaris de mà nous, només els antics...
Com s'estan lluïnt...
I a Girona suposo que serà tot el contrari.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Divendres 20/06/2014 14:42

Per no tenir, no tenen ni el pdf amb els nous horaris a la web de rodalies (A aquesta hora, anuncien horari de l'Arboç a l'Hospitalet, però un cop cliques, s'obre l'antic a Cambrils).

A Canal Reus TV han destacat que el primer RT2 que ha anat a l'Hospitalet ho ha fet buit. De què s'extranyen? Cap informació a internet, cap informació a les estacions... I no només que no hi hagi cap informació, sinó que la que hi ha és errònia ja que el recorregut i algúns dels horaris que estan penjats avui tant a les estacions com a internet, no es corresponen amb la realitat. :martell2

EDITO: Ja han penjat l'horari correcte a la web.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 20/06/2014 14:58

El perllongament de la RT2 a l'Hospitalet només circula en feiners, no s'enten molt ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Diumenge 22/06/2014 15:40

La meva proposta per a la RT1 TARRAGONA - REUS - MONTBLANC
Fitxers adjunts
RT1 TARRAGONA - MONTBLANC.pdf
(142.61 KiB) S’ha baixat 276 vegades


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 27/06/2014 19:27

Molt bones propostes de gràfics horaris. Jo he intentat fer el mateix pero em costa quadrar els creuaments, amb la xarxa actual.

La meva idea és seguint la idea gironina. Seria la prolongació de la R2 com R15 fins Reus cada 2 hores, la prolongació de la R2 com R16 fins l'Hospitalet cada 2 hores i la prolongació de la R2 com R13 fins Montblanc. La R14 quedaria reformulada al trajecte Tarragona-Lleida cada 2 hores. D'aquesta manera habria trens cada hora entre SantVicenç-Tarragona i Tarragona-Reus i cada 2 hores a la resta. Els serveis regionals actuals quedarian com semidirectes. A mig termini, intentaria fer anar la R13 via Vilafranca fins l'Hospitalet o SantAndreuArenal (cosa dificil per la saturació de Pl.Catalunya).

La xarxa quedaria:
RT1 Tarragona - Reus - Montblanc
RT2 Sant Vicenç - l'Hospitalet (amb expedicions a Tortosa)
RT3 Sant Vicenç - Valls - Montblanc



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Divendres 27/06/2014 21:16

sag470 ha escrit:Molt bones propostes de gràfics horaris. Jo he intentat fer el mateix pero em costa quadrar els creuaments, amb la xarxa actual.

La meva idea és seguint la idea gironina. Seria la prolongació de la R2 com R15 fins Reus cada 2 hores, la prolongació de la R2 com R16 fins l'Hospitalet cada 2 hores i la prolongació de la R2 com R13 fins Montblanc. La R14 quedaria reformulada al trajecte Tarragona-Lleida cada 2 hores. D'aquesta manera habria trens cada hora entre SantVicenç-Tarragona i Tarragona-Reus i cada 2 hores a la resta. Els serveis regionals actuals quedarian com semidirectes. A mig termini, intentaria fer anar la R13 via Vilafranca fins l'Hospitalet o SantAndreuArenal (cosa dificil per la saturació de Pl.Catalunya).

La xarxa quedaria:
RT1 Tarragona - Reus - Montblanc
RT2 Sant Vicenç - l'Hospitalet (amb expedicions a Tortosa)
RT3 Sant Vicenç - Valls - Montblanc
M'alegro que t'agradin, per cert a mi els quadraments m'han sortit quasi perfecte, cap problema, potser algun és de 7 o 8 minuts... Una pàgina enrere tinc la proposta RT3 SITGES - VALLS - LA PLANA, que contempla l'allargament d'R2 SUD fins La Plana


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 27/06/2014 21:53

JPlanas ha escrit:Imatge


Nota de la Generalitat
Un petit off-topic:
Em sembla a mi o han canviat un poc el color de la línia R11 per a no confondre's amb el de l'RG1?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 28/06/2014 13:29

L'han canviat.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Divendres 04/07/2014 13:43

2 setmanes després, a l'estació de Reus segueixen penjats els horaris antics. M'he acostat a la finestreta per demanar si tenien els horaris de mà nous, m'ha dit que si, i m'ha donat l'antic :martell2



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dilluns 07/07/2014 23:38

Caldria que el titular del servei doni explicacions sobre el perquè s´ha possat en marxa un servei que no estava preparat.



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dijous 17/07/2014 7:59

El Parlament acorda que les rodalies de Tarragona arribin a Vilafranca

Es demanarà a Renfe que analitzi les millores tècniques necessàries per fer possible l’ampliació

Imatge
El segon tren de les Rodalies Tarragona, al Vendrell Foto: Marc Guitart



Victòria Forns, diputada de CiU al Parlament de Catalunya, ha manifestat aquest migdia que «la voluntat de la federació nacionalista és que el servei de Rodalies del Camp de Tarragona arribi fins a Vilafranca del Penedès». La diputada ho ha afirmat aquest migdia a la Comissió de Territori i Sostenibilitat després que CiU i ICV ho hagin acordat en una proposta de resolució. Forns ha assegurat que «hi ha molts ciutadans que per qüestió de feina o estudis utilitzen aquest servei i es veuen obligats a canviar a Sant Vicenç de Calders».

I ha afegit, «és cert que ha existit una tendència per anar cap a Barcelona, però també és cert que cada vegada més, més ciutadans es desplacen a Tarragona», motiu pel qual ha argumentat que és necessari aquest perllongament de la línia RT-2 amb dues parades més, Els Monjos i Vilafranca. Per aquest motiu l’acord entre CiU i ICV aprovat per unanimitat demana: «fer els estudis tècnics i d’idoneïtat necessaris per assolir l’objectiu d’ampliar el servei de Rodalies de Tarragona fins a Vilafranca del Penedès perllongant la línia RT-2 en dues parades, Els Monjos i Vilafranca, per l’any 2015».

En aquest sentit, la diputada ha assegurat que «si avui en dia aquest fet no és una realitat, és per qüestions tècniques, com el rebot dels trens o la inversió de la marxa, cosa que actualment no és possible, atès que les dues disposen andanes laterals i vies generals, però no de vies secundàries». Per aquest motiu, el segon punt de la proposta de resolució, reclama a Renfe operadora que faci «l’anàlisi de les mesures i millores tècniques de material rodant i d’instal·lacions necessàries per fer possible aquesta ampliació».



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 17/07/2014 9:30

JPlanas ha escrit:El Parlament acorda que les rodalies de Tarragona arribin a Vilafranca

Es demanarà a Renfe que analitzi les millores tècniques necessàries per fer possible l’ampliació

Imatge
El segon tren de les Rodalies Tarragona, al Vendrell Foto: Marc Guitart



Victòria Forns, diputada de CiU al Parlament de Catalunya, ha manifestat aquest migdia que «la voluntat de la federació nacionalista és que el servei de Rodalies del Camp de Tarragona arribi fins a Vilafranca del Penedès». La diputada ho ha afirmat aquest migdia a la Comissió de Territori i Sostenibilitat després que CiU i ICV ho hagin acordat en una proposta de resolució. Forns ha assegurat que «hi ha molts ciutadans que per qüestió de feina o estudis utilitzen aquest servei i es veuen obligats a canviar a Sant Vicenç de Calders».

I ha afegit, «és cert que ha existit una tendència per anar cap a Barcelona, però també és cert que cada vegada més, més ciutadans es desplacen a Tarragona», motiu pel qual ha argumentat que és necessari aquest perllongament de la línia RT-2 amb dues parades més, Els Monjos i Vilafranca. Per aquest motiu l’acord entre CiU i ICV aprovat per unanimitat demana: «fer els estudis tècnics i d’idoneïtat necessaris per assolir l’objectiu d’ampliar el servei de Rodalies de Tarragona fins a Vilafranca del Penedès perllongant la línia RT-2 en dues parades, Els Monjos i Vilafranca, per l’any 2015».

En aquest sentit, la diputada ha assegurat que «si avui en dia aquest fet no és una realitat, és per qüestions tècniques, com el rebot dels trens o la inversió de la marxa, cosa que actualment no és possible, atès que les dues disposen andanes laterals i vies generals, però no de vies secundàries». Per aquest motiu, el segon punt de la proposta de resolució, reclama a Renfe operadora que faci «l’anàlisi de les mesures i millores tècniques de material rodant i d’instal·lacions necessàries per fer possible aquesta ampliació».
La idea no esta nada mal pero en fin ya puestos podrían alargar la línea RT1 hasta la Plana Picamoixons y Vilanova i la geltru.

También puestos a mejorar frecuencias podrían mejorar la frecuencia de paso de los trenes Barcelona - Valls - Lleida que prácticamente son inexistentes, para acabar puestos a crear líneas que les costaría a la generalitat hacer una RT3 Tarragona - Tortosa - Ulldecona (Cuando se solucione el terrible tapón que hay entre Tarragona y Vandellos por culpa de la vía única) y hacer una RT4 Tarragona - Flix - Riba roja del Ebre.

Como me fastidia que las cosas se hagan mal y a desganas :nono


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 17/07/2014 10:14

Me parece una buena decisión, pero sigo sin entender por que no se prolongan servicios de la R4. Eso precisamente resolvería el problema de tener que invertir la marcha en Vilafranca.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dijous 17/07/2014 15:53

La idea de alargar la RT2 hasta Vilafranca la tenia en mente desde el primer día...cómo esta estación es un desastre..solo las dos vías generales..ya que las dos de apartado sirven para nada...algo que en el momento de su inauguración creo recordar por el 2007 un servidor estaba allí..y ya los que entonces ocupaban cargos en la empresa comentaban la "cagada" de estas dos pequeñas vías sin conexión a ninguna general...creo que si se lleva a cabo lo lógico salvo obras que hagan, serian ir de vacio hasta La Granada..y volver cuando falte poco para salir..vamos lo mismo que hacen los rodalies hasta Vilafranca..ir de vacio pero en este caso hasta Els Monjos...


Por otra parte por los años 80...Vilafranca tenia servicio de regionales la mayoría con parada...incluso creo recordar que el expreso procedente de Murcia paraba...si tan complicado fuera alargar la RT2 podrían poner algún regional directo desde Barcelona tanto al ir o volver con diferentes destinos....aunque es otro tema..casi no hay semana que no circulen desviados trenes de LD y MD..pues poner algunos con horario por la R4sud..estoy convencido que en Vilafranca los viajeros lo agradecerían.


Esperaremos haber que sale al final..porque si todo es cómo lo del tercer hilo y las obras correspondientes..antes acabaremos todos calvos...pero eso seria otro tema!!



jordi de L'arboç
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: jordi de L'arboç » Dijous 17/07/2014 20:54

Tot es politica,Vilafranca lo que vol es que aquesta linea arribi a barcelona via del ave en meys de 25 minuts ,aixo no es viable per la estacio de Tarragona
per que tardaria mes arribar a Barcelona .Aquesta linea vol sustituir la L16



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 17/07/2014 21:01

jordi de L'arboç ha escrit:Tot es politica,Vilafranca lo que vol es que aquesta linea arribi a barcelona via del ave en meys de 25 minuts ,aixo no es viable per la estacio de Tarragona
per que tardaria mes arribar a Barcelona .Aquesta linea vol sustituir la L16
Bueno, y yo quisiera que me emplearan como probador de orinales y me pagaran como diputado, pero que le vamos a hacer. Esto de la LAV es como tantas veces que cada quien tira para su lado, en lugar de que todos tiren para el mismo: La defensa del buen servicio convencional. Si la ciudadanía es tan estúpida como para pensar que les hace más falta un AVE para ir a Barcelona que una buena red de regionales, pues se merecen esta crisis hasta la perpetuidad.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”