Rodalies a Tarragona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Toni
N8
N8
Entrades: 766

Re: La Generalitat crearà quatre línies de Rodalies a Tarrag

Entrada Autor: Toni » Divendres 10/01/2014 22:10

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:Les línies R3 L'Hospitalet - Puigcerdà - La Tour de Carol i R4 St Viçents de Calders - Vilafranca - Barcelona - Terrassa - Manresa tenen mes de 100km de trajecte.

Segon no els costaria res fer la xarxa de rodalies de Tarragona fins Tortosa aixi no deixaríem abandonats als usuaris de les terres del Ebre també dic lo mateix amb el tema de Portbou i pensa una cosa Oriol que la xarxa de Rodalies de Barcelona cobreix quasi tot el territori de la provincià de Barcelona.
No em refereixo a una línia de punta a punta, sinó des de Barcelona fins al final de línia respectivament (p.ex. fins a Vic són 70 km, Manresa 63km, etc,)

Aquí no es tracta de tenir a tothom content i per fer això rodalies per a tothom, sinó que optimitzar els recursos i la població. A Tortosa, amb una línia de Regionals en tenen de sobres, això sí, amb un tren cada hora posaria jo, que crec que és suficient. (Podrien començar a Vinaròs i així cobreixen Ulldecona, i fer una llançadora Tortosa - l'Aldea coordinada amb aquests trens).

El que no pot ser és que per tenir content a tothom s'hagi de fer una gran despesa (i que probablement sigués bastant més deficitària que altres línies, ja que més d'un tren portaria aire).
Totalment d´acord. No té cap sentit que una possible xarxa de rodalia de Tarragona inclogui a Tortosa. Amb uns regionals competitius hi ha més que de sobra. No tenim diners per llençar en trens buits i evidentment no hi ha viatgers per justificar determinades coses. Uns llocs han de tenir rodalies i altres no (i no passa res per no tenir rodalies), depèn de les necessitats i de les possibilitats.

Un detall, que arribin els trens a Vinaròs genera un munt de problemes al no estar a Catalunya. Per exemple, hi ha un problema ara amb certs descomptes que Renfe manté i la Generalitat ha tret i crec que si compres el bitllet a Vinaròs és molt més barat que si el compres a Ulldecona... igual algú ens ho explicarà millor...



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dissabte 11/01/2014 23:05

Toni ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:Les línies R3 L'Hospitalet - Puigcerdà - La Tour de Carol i R4 St Viçents de Calders - Vilafranca - Barcelona - Terrassa - Manresa tenen mes de 100km de trajecte.

Segon no els costaria res fer la xarxa de rodalies de Tarragona fins Tortosa aixi no deixaríem abandonats als usuaris de les terres del Ebre també dic lo mateix amb el tema de Portbou i pensa una cosa Oriol que la xarxa de Rodalies de Barcelona cobreix quasi tot el territori de la provincià de Barcelona.
No em refereixo a una línia de punta a punta, sinó des de Barcelona fins al final de línia respectivament (p.ex. fins a Vic són 70 km, Manresa 63km, etc,)

Aquí no es tracta de tenir a tothom content i per fer això rodalies per a tothom, sinó que optimitzar els recursos i la població. A Tortosa, amb una línia de Regionals en tenen de sobres, això sí, amb un tren cada hora posaria jo, que crec que és suficient. (Podrien començar a Vinaròs i així cobreixen Ulldecona, i fer una llançadora Tortosa - l'Aldea coordinada amb aquests trens).

El que no pot ser és que per tenir content a tothom s'hagi de fer una gran despesa (i que probablement sigués bastant més deficitària que altres línies, ja que més d'un tren portaria aire).
Totalment d´acord. No té cap sentit que una possible xarxa de rodalia de Tarragona inclogui a Tortosa. Amb uns regionals competitius hi ha més que de sobra. No tenim diners per llençar en trens buits i evidentment no hi ha viatgers per justificar determinades coses. Uns llocs han de tenir rodalies i altres no (i no passa res per no tenir rodalies), depèn de les necessitats i de les possibilitats.

Un detall, que arribin els trens a Vinaròs genera un munt de problemes al no estar a Catalunya. Per exemple, hi ha un problema ara amb certs descomptes que Renfe manté i la Generalitat ha tret i crec que si compres el bitllet a Vinaròs és molt més barat que si el compres a Ulldecona... igual algú ens ho explicarà millor...
Lo siento mucho pero yo tengo otra opinión pienso que no hay que marginar las zonas que ya de por si están abandonadas por eso hay que potenciar el transporte publico en zonas como Tortosa, Riba - Roja, Flix, Portbou y otras poblaciones que necesitan mas conexiones de ferrocarril.

Por eso pienso que las redes de cercanías de Tarragona, Lleida y Girona deben de conectar con todas las zonas de sus respectivas provincias sin tener que marginar o dejar abandonado ningún pueblo por capricho político.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 11/01/2014 23:06

Doncs a veure si ara que hi han aquests flamants rodalies nous, els trens de Cerbère deixen de fer totes les parades, que no sé a qui se li ha ocorregut que precisament el de recorregut mes llarg sigui el que faci les parades enlloc d'anar ben directe.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 11/01/2014 23:19

trensmat ha escrit: Lo siento mucho pero yo tengo otra opinión pienso que no hay que marginar las zonas que ya de por si están abandonadas por eso hay que potenciar el transporte publico en zonas como Tortosa, Riba - Roja, Flix, Portbou y otras poblaciones que necesitan mas conexiones de ferrocarril.

Por eso pienso que las redes de cercanías de Tarragona, Lleida y Girona deben de conectar con todas las zonas de sus respectivas provincias sin tener que marginar o dejar abandonado ningún pueblo por capricho político.
Sí home... Aix´mateix. Fem el mateix que amb l'AVE, que s'ha fet arribar a totes les capitals de províncies per a deixar a tothom content. Fiquem rodalies a totes les línies fèrries, així no hi haurà un poble sense rodalies.
Per algo hi han els trens regionals, per complementar l'oferta on no arriben els rodalies però que no són tant lluny (o pobles tant grans) com per necessitar un LD.7

Company, s'han de fer propostes realistes, no coses per acontentar tothom, els diners s'han d'aprofitar, no tirar. I ni Tortosa ni Riba-Roja, Flix o Portbou tenen tanta població (Tortosa és la única que sí, però per distància i està ben coberta amb regionals) com per justificar una línia de rodalies.

O també deus voler que les rodalies de Lleida arribin a La Pobla de Segur???

Finalment, dubto molt que no ficar una línia de rodalies sigui marginar una zona. Sinó, com han viscut fins ara?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Diumenge 12/01/2014 7:30

Un detall, que arribin els trens a Vinaròs genera un munt de problemes al no estar a Catalunya. Per exemple, hi ha un problema ara amb certs descomptes que Renfe manté i la Generalitat ha tret i crec que si compres el bitllet a Vinaròs és molt més barat que si el compres a Ulldecona... igual algú ens ho explicarà millor...
D'entrada en anada/tornada tens 15 dies per aprofitar la tornada, no pas 24 hores, i un 20% de descompte, que si compres a Catalunya... NO.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 12/01/2014 14:52

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit: Lo siento mucho pero yo tengo otra opinión pienso que no hay que marginar las zonas que ya de por si están abandonadas por eso hay que potenciar el transporte publico en zonas como Tortosa, Riba - Roja, Flix, Portbou y otras poblaciones que necesitan mas conexiones de ferrocarril.

Por eso pienso que las redes de cercanías de Tarragona, Lleida y Girona deben de conectar con todas las zonas de sus respectivas provincias sin tener que marginar o dejar abandonado ningún pueblo por capricho político.
Sí home... Aix´mateix. Fem el mateix que amb l'AVE, que s'ha fet arribar a totes les capitals de províncies per a deixar a tothom content. Fiquem rodalies a totes les línies fèrries, així no hi haurà un poble sense rodalies.
Per algo hi han els trens regionals, per complementar l'oferta on no arriben els rodalies però que no són tant lluny (o pobles tant grans) com per necessitar un LD.7

Company, s'han de fer propostes realistes, no coses per acontentar tothom, els diners s'han d'aprofitar, no tirar. I ni Tortosa ni Riba-Roja, Flix o Portbou tenen tanta població (Tortosa és la única que sí, però per distància i està ben coberta amb regionals) com per justificar una línia de rodalies.

O també deus voler que les rodalies de Lleida arribin a La Pobla de Segur???

Finalment, dubto molt que no ficar una línia de rodalies sigui marginar una zona. Sinó, com han viscut fins ara?
En el fondo lo que pedís ambos es tanto necesario como realista de hacer. Ahora, para tener x regionales que van de BCN a Tarragona, y luego x cercanías que vayan de Tarragona a Tortosa, pues posiblemente lo que haya que hacer es simplemente prolongar tantos regionales como se pueda o meter algunos más que hagan todo el recorrido desde Barcelona para tener todo el trayecto hasta Tortosa cadenciado por lo menos cada hora y con una cierta regularidad. Estos mismos hacen de cercanías semidirectos en la R2S. ¿Donde esta el problema? tal vez en los asientos rígidos y falta de capacidad... no es como que hubiera unos trenes de dos pisos que serían idóneos para ésto si tuvieran asientos de regional...



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 12/01/2014 15:51

Una idea podria haver prolongat els R2 cada 30 min fins Reus i Cambrils de manera alterna (només operativament, seria al public com dues linies separades amb continuació). I paral·lelament reduir les parades dels regionals a les principals (Sant Vicenç, Tarragona, Reus, Salou, Cambrils -PortAventura en certes hores i Torredembarra a l'estiu-)
albe6 ha escrit:
sag470 ha escrit:No se perque, tinc la sensació que la implantació de les Rodalies a Tarragona implicarà una profunda reforma de les linies regionals, i així deixà d'utilitzar les 470. Tammateix, ja es podria estalviar d'utilitzar les 447 també.
El que em sobta bastant és la manca d'adaptacions encara, perque com pensen fer-ho amb les targetes magnètiques, instal·lar un lector per validar a les estacions? Existeixen lectors a Rodalies per revisors i/o inspeccions? Suposo que la reforma i tancament d'estacions quedarà per més endavant.
Magnètiques? Les ATM de Tarragona, Girona i Lleida no usen pas tarja magnètica (i s'ha dit que s'integraran a les respectives ATM), sino tarja de plàstic sense contacte. Suposo que posaran trastos com el que hi ha a l'estació de Lleida, per a validar les targetes per a qui les faci servir fins a Balaguer. El revisor duu una única màquina que pot comprobar ambdos tipus de bitllets (normals de banda magnètica i targetes de plàstic)

Té forma quadrada i alçada suficient per a que tothom pugui validar, però no hi ha tancament tarifari.

Pel que fa als tancaments tarifaris, en la resta de llocs ho desconec, però a Lleida va per llarg, sempre que es cumpleixin els plans de l'estació (vé de la reforma per l'AVE) de construïr una segon vestíbul a la part posterior per a Rodalies.

A més, és una bona manera de captar clients per a altres serveis (Bitllet Combinat Rodalies dels AVE). No és el mateix haver d'agafar un altre transport per anar a buscar el tren que canviar de tren en una estació.
Em referia a les sense contacte (m'he expresat malament). No sabia com es fa a Lleida amb l'ATM a FGC.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 12/01/2014 16:09

En el fil de la línia de la Pobla en tens una imatge

http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 60#p106007

Per a complementar, n'hi ha una a cada estació, són quadrades i d' 1 metre d'alt més o menys.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dilluns 13/01/2014 23:42

JPlanas ha escrit:
Un detall, que arribin els trens a Vinaròs genera un munt de problemes al no estar a Catalunya. Per exemple, hi ha un problema ara amb certs descomptes que Renfe manté i la Generalitat ha tret i crec que si compres el bitllet a Vinaròs és molt més barat que si el compres a Ulldecona... igual algú ens ho explicarà millor...
D'entrada en anada/tornada tens 15 dies per aprofitar la tornada, no pas 24 hores, i un 20% de descompte, que si compres a Catalunya... NO.
L´altre dia sortia una senyora indignada perquè a Catalunya teniem menys avantatges al tren que a les altres Comunitats i això era un motiu més per voler l´independència. No he vist a la Generalitat aclarint el tema a la senyora després.



davida
N9
N9
Entrades: 1791
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 14/01/2014 17:12

Les tarifres Renfe i de la Generalitat son diferents. En algunes coses millor i en altres pitjors.
Per exemple existeix la T-12 amb els que els nens no paguen a la seva zona, pero a canvi paguen a la resta de trajectes. Mentres que "España" es 40% de descompte fix. ¿Millor o pitjor depen? Potser pels habitants de Barcelona surten guanyant i a comarques perden. El que van en transport public a l'escola surten guanyant, els que l'utilitzen els cap de setmana per viatges curts perden. I que consti que en el meu cas perdo molt. Estic divorciat de la mare del meu fill, el nen esta empadronat a zona 2 i jo visc a zona 1 i pasa amb mi els 40% del dies. No te dret a un T-12 de la zona 1, per tant paga com un adult en el metro, Rodalies, etc... En canvi recordo que quan era jo petit, la configuració actual, hagus sigut millor pels meus pares.

Per exemple un nen paga per Barcelona Girona en Avant Niño 9,55€ i en MD adult 11,25€.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 15/01/2014 16:44

El Twitter de la plataforma Tren dignes de les Terres del Ebre @TrensDignesEbre estan molt indignats que la nova xarxa de Rodalies del Camp de Tarragona exclouen les Terres del Ebre, torno ha insistir que li costaria al senyor Conseller Santi Vila ha incloure a la Xarxa de Rodalies de Tarragona les Terres del Ebre i la zona de Riba - Roja D'Ebre es que els usuaris d'aquestes zones no tenen dret de anar a la capital de provincià com es Tarragona sense tindre que espera una o dues hores per agafar al tren.

També dic el mateix per Portbou i la Franja de ponent que tambe volen que les rodalies arribin aquestes zones.

P.D aqui us deixo un enllaç del Telenoticies comarcal amb la indignació per el tracte marginal per part de la Renfe i La Generalitat a les Terres del Ebre. http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4857731
Fitxers adjunts
Sin título 2.png
Sin título 2.png (42.04 KiB) Visualitzat 7790 cops


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 15/01/2014 17:22

L'"AVE para todos" en format català. Sí senyor, així progressarà el país.

Jo vull una pista d'esquí al Tibidabo, igualtat per a tothom!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 15/01/2014 17:34

Guigui ha escrit:L'"AVE para todos" en format català. Sí senyor, així progressarà el país.

Jo vull una pista d'esquí al Tibidabo, igualtat per a tothom!
Aixo si que no Guigui, els usuaris de les Terres del Ebre també tenen dret de anar a la seva capital de província com es Tarragona sense tindre que esperar mes de 1 o 2 hores lo mateix dic per Portbou i la Franja de Ponent.

El Transport públic serveix per comunicar zones que ho necessiten i les Terres del Ebre també tenen dret ha tindre uns bons transports públics com podria tindre una persona que visqui ha Reus o Tarragona.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 15/01/2014 17:54

trensmat ha escrit:
Guigui ha escrit:L'"AVE para todos" en format català. Sí senyor, així progressarà el país.

Jo vull una pista d'esquí al Tibidabo, igualtat per a tothom!
Aixo si que no Guigui, els usuaris de les Terres del Ebre també tenen dret de anar a la seva capital de província com es Tarragona sense tindre que esperar mes de 1 o 2 hores lo mateix dic per Portbou i la Franja de Ponent.

El Transport públic serveix per comunicar zones que ho necessiten i les Terres del Ebre també tenen dret ha tindre uns bons transports públics com podria tindre una persona que visqui ha Reus o Tarragona.
Tot i que ja se t'ha intentat explicar i sembla que no ho entens...

Resulta que no és el mateix viure a Tortosa que a Reus o Tarragona. Ni les necessitats de desplaçaments són les mateixes ni la quantitat de població no és la mateixa. No es tracta de que tothom tingui el mateix, sinó del que és més adequat per a cada territori en funció de la quantitat de gent que hi viu. Reclamar altres coses em sembla una insensatesa per part seva. Amb un regional cada hora (duplicant la oferta actual) en tenen de sobres, que hi ha MOLTS pobles i pobles grans que tenen un tren cada hora (amb sort), i no se'ls acaba el món i s'hi adapten perfectament. Doncs es planifiquen bé el tren que han d'agafar i llestos.

Reclamar qualsevol altra cosa és una bajanada, ja que a més a més, es somiar truites, perquè "ho porten clar...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 15/01/2014 18:06

trensmat ha escrit:Aixo si que no Guigui, els usuaris de les Terres del Ebre també tenen dret de anar a la seva capital de província com es Tarragona sense tindre que esperar mes de 1 o 2 hores lo mateix dic per Portbou i la Franja de Ponent.
I què hi han de fer, exactament, a la seva capital de província? Perquè si és tan urgent, no sé com s'ho farà la gent de Berga per anar a Barcelona, no tenint tren des de fa més de quatre dècades.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 15/01/2014 18:09

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:
Guigui ha escrit:L'"AVE para todos" en format català. Sí senyor, així progressarà el país.

Jo vull una pista d'esquí al Tibidabo, igualtat per a tothom!
Aixo si que no Guigui, els usuaris de les Terres del Ebre també tenen dret de anar a la seva capital de província com es Tarragona sense tindre que esperar mes de 1 o 2 hores lo mateix dic per Portbou i la Franja de Ponent.

El Transport públic serveix per comunicar zones que ho necessiten i les Terres del Ebre també tenen dret ha tindre uns bons transports públics com podria tindre una persona que visqui ha Reus o Tarragona.
Tot i que ja se t'ha intentat explicar i sembla que no ho entens...

Resulta que no és el mateix viure a Tortosa que a Reus o Tarragona. Ni les necessitats de desplaçaments són les mateixes ni la quantitat de població no és la mateixa. No es tracta de que tothom tingui el mateix, sinó del que és més adequat per a cada territori en funció de la quantitat de gent que hi viu. Reclamar altres coses em sembla una insensatesa per part seva. Amb un regional cada hora (duplicant la oferta actual) en tenen de sobres, que hi ha MOLTS pobles i pobles grans que tenen un tren cada hora (amb sort), i no se'ls acaba el món i s'hi adapten perfectament. Doncs es planifiquen bé el tren que han d'agafar i llestos.

Reclamar qualsevol altra cosa és una bajanada, ja que a més a més, es somiar truites, perquè "ho porten clar...
Una cosa vull dir si es fa una xarxa de rodalies que cobreixin una província que es faci ben feta es lo que vull dir i també ho vol la plataforma Trens Dignes, els usuaris de Les Terres del Ebre ja estan ven farts de les deficiències de la seva xarxa ferroviària tant Renfe com la Generalitat els hi fan la guitza amb aquest tema.

Has vist el vídeo la plataforma Trens Dignes volen el mateix servei de Rodalies que tindran Reus, Salou, Tarragona, Valls i L'Arboç ha partir del mes de Febrer tant us costa d'entendre de que les Terres del Ebre volen uns transports públics Dignes com els que tindran Tarragona el mes que ve.

També dic lo mateix per la gent que viu ha Portbou i La Franja de Ponent que també tenen dret de tindre un servei de trens dignes, nomes demano que penseu com es senten de abandonats aquestes zones per part de Renfe, Adif i la Generalitat.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 15/01/2014 18:12

Guigui ha escrit:
trensmat ha escrit:Aixo si que no Guigui, els usuaris de les Terres del Ebre també tenen dret de anar a la seva capital de província com es Tarragona sense tindre que esperar mes de 1 o 2 hores lo mateix dic per Portbou i la Franja de Ponent.
I què hi han de fer, exactament, a la seva capital de província? Perquè si és tan urgent, no sé com s'ho farà la gent de Berga per anar a Barcelona, no tenint tren des de fa més de quatre dècades.
La Generalitat no els hi va prometre que la línia de FGC Barcelona - Manresa la allargarien fins a Berga, que ho reclamin i que facin movilitzacions com estan fent la plataforma Trens Dignes a les Terres del Ebre es aixi de senzill.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 15/01/2014 18:22

trensmat ha escrit:
Una cosa vull dir si es fa una xarxa de rodalies que cobreixin una província que es faci ben feta es lo que vull dir i també ho vol la plataforma Trens Dignes, els usuaris de Les Terres del Ebre ja estan ven farts de les deficiències de la seva xarxa ferroviària tant Renfe com la Generalitat els hi fan la guitza amb aquest tema.

Has vist el vídeo la plataforma Trens Dignes volen el mateix servei de Rodalies que tindran Reus, Salou, Tarragona, Valls i L'Arboç ha partir del mes de Febrer tant us costa d'entendre de que les Terres del Ebre volen uns transports públics Dignes com els que tindran Tarragona el mes que ve.

També dic lo mateix per la gent que viu ha Portbou i La Franja de Ponent que també tenen dret de tindre un servei de trens dignes, nomes demano que penseu com es senten de abandonats aquestes zones per part de Renfe, Adif i la Generalitat.
Si tant vols que les rodalies arribin a les Terres de l'Ebre els ho pagues tu mateix, perquè les Terres de l'Ebre no tenen RES de rodalies de Tarragona, ni tenen tant de moviment cap a la seva capital.

Posats a reclamar jo vull que facin una parada de tren a Gurb, ja que hi passa la línia i no hi ha parada, i així m'estalvio d'anar a Vic a buscar-lo. Ja està bé de discriminar a la gent de Gurb :cop :cop :cop


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 15/01/2014 18:31

Guigui ha escrit:I què hi han de fer, exactament, a la seva capital de província?
Encara no m'has contestat aquesta pregunta. Potser serà aleshores que t'adonaràs per a què serveix un servei de rodalia i per a què no.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 15/01/2014 18:35

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:
Una cosa vull dir si es fa una xarxa de rodalies que cobreixin una província que es faci ben feta es lo que vull dir i també ho vol la plataforma Trens Dignes, els usuaris de Les Terres del Ebre ja estan ven farts de les deficiències de la seva xarxa ferroviària tant Renfe com la Generalitat els hi fan la guitza amb aquest tema.

Has vist el vídeo la plataforma Trens Dignes volen el mateix servei de Rodalies que tindran Reus, Salou, Tarragona, Valls i L'Arboç ha partir del mes de Febrer tant us costa d'entendre de que les Terres del Ebre volen uns transports públics Dignes com els que tindran Tarragona el mes que ve.

També dic lo mateix per la gent que viu ha Portbou i La Franja de Ponent que també tenen dret de tindre un servei de trens dignes, nomes demano que penseu com es senten de abandonats aquestes zones per part de Renfe, Adif i la Generalitat.
Si tant vols que les rodalies arribin a les Terres de l'Ebre els ho pagues tu mateix, perquè les Terres de l'Ebre no tenen RES de rodalies de Tarragona, ni tenen tant de moviment cap a la seva capital.

Posats a reclamar jo vull que facin una parada de tren a Gurb, ja que hi passa la línia i no hi ha parada, i així m'estalvio d'anar a Vic a buscar-lo. Ja està bé de discriminar a la gent de Gurb :cop :cop :cop
D'acord Oriol es la teva opinió pero no cal posar-se nervios aixi de senzill.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”