Pàgina 31 de 32

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Diumenge 12/03/2017 23:51
Autor: 437.001
trensmat ha escrit:Jo penso que l'estació de Reus-Bellisens es necessària ja que està aprop del Hospital de Reus, de la universitat de Reus i de la pedania La Plana (Vila-seca).


No tant a prop de La Plana com això... però et deixes una cosa: estarà a la mateixa distància de la Plaça Mercadal que l'actual estació.
L'estalvi per a molta gent serà de cinc minuts de temps de trajecte en tren, sense comptar el desplaçament per l'interior de Reus, que quedarà força escurçat en molts casos.

Això pot significar un increment de passatgers molt important...
Tot i que coneixent al personal de la zona, i com n'és de pro-cotxe, possiblement es faci servir més per a desplaçaments llargs.
Només a mesura que la gent es vagi acostumant a la seva existència creixerà el nombre de passatgers...

Una incògnita és si es generaran gaires viatges urbans d'una estació de Reus a l'altra. A priori, amb la targeta de l'AT Camp de Tarragona, es podria.

Aaah, si només s'hagués conservat l'estació del Nord de Tarragona, avui es mourien molts més passatgers entre Tarragona i Reus, i entre Tarragona i una mica tot arreu... :'(

trensmat ha escrit:Jo la trobo viable ara també es podria fer dos vies laterals on farien parada els trens i dos vies centrals per els trens sense parada.


El que dius potser només s'assembli a una fase de les obres. Però no cal que tingui vies desviades. El cantó Classificació-Reus no és prou llarg.

fgc113 ha escrit:Per a què servirien? Hi pararien tots els regionals i només seria útil per als mercaderies, que tampoc són tant ràpids i si cal podrien fer els avançaments a l'estació actual de Reus.


Per no dir que està previst que en un futur no massa llunyà, l'estació de Vila-seca torni a tenir via desviada (ara, en quin ample? No ho sé...).

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dimecres 25/10/2017 16:41
Autor: metring
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... lissens.do

Territori i Sostenibilitat i l'Ajuntament de Reus presenten l'estudi informatiu de la nova estació de tren Reus-Bellissens

La segona estació ferroviària del municipi permet donar cobertura a una zona d’equipaments estratègics i de nous creixements urbanístics

Es preveu que la nova instal·lació, situada a uns 4 quilòmetres tant de les estacions de Reus com de Vila-seca, capti 3.000 viatgers diaris

El projecte comporta una inversió estimada en 12 MEUR

El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, acompanyat de l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha presentat avui l’estudi informatiu per a construir una segona estació ferroviària al municipi, en concret, a l’àmbit de Bellissens. Aquesta infraestructura vol donar cobertura a la zona sud del municipi, on es concentren diversos equipaments estratègics i una nova àrea de creixement urbanístic. L’estudi, que recull les alternatives tècniques i constructives, serà traslladat ara al Ministeri de Foment perquè el sotmeti a informació pública i l’inclogui en les seves inversions.

L’actual estació de Reus està situada al nord del municipi, allunyada de les zones de creixement previstes al POUM. La nova instal·lació ferroviària s’ubica en un punt equidistant –4,2 quilòmetres– de les estacions existents de Reus i de Vila-seca, en un corredor pel qual transcorren les línies RT1 (Reus-Tarragona), R14 (Barcelona-Lleida) i R15 (Barcelona-Riba-roja d’Ebre) de Rodalies de Catalunya, així com trànsit de mercaderies.

La futura estació a l’àmbit de Bellissens permet ampliar l’accés al transport públic de la zona sud de Reus, tant a la població que ara queda lluny de l’estació actual com als nous habitatges previstos. A més, se situa en una zona estratègica, d’equipaments i d’activitat econòmica, amb la Universitat Rovira i Virgili (URV), l’hospital de Sant Joan i el polígon logístic Tecnoparc.

L’opció que l’estudi presenta com a més adient abasta una longitud de 520 metres i manté la rasant actual del corredor ferroviari, que és de doble via, i afegeix dues vies per a l’aturada dels trens a l’estació, una a cada banda del corredor. L’estació constarà de dues andanes laterals de 200 metres i un edifici que s’ubicarà a l’illa de la confluència dels carrers de Josep Pla i Manuel de Pedrolo. Addicionalment, al costat de la Universitat es preveu un espai amb marquesina i tancament perimetral on s’ubicarien també validadores d’accés i sortida. La inversió estimada és de 12,2 MEUR.

La infraestructura estarà adaptada a persones amb mobilitat reduïda. A la banda oest de l’estació (àmbit ciutat), la connexió entre l’edifici i l’andana es resol amb una rampa, i les andanes estaran connectades amb un pas sota les vies al qual s’accedeix mitjançant escales i ascensor, en cadascuna de les andanes. Un ascensor situat a la banda est (àmbit Universitat) comunicarà els nivells corresponents al pas inferior, ciutat i andana.

L’estudi informatiu recull una altra alternativa, que consisteix en la modificació de la rasant ferroviària en una longitud de 1.500 metres i comporta la construcció d’una tercera via provisional per a l’execució dels treballs. Aquesta opció és més costosa que l’anterior, amb un pressupost estimat en 15,5 MEUR.

Es preveu que la nova estació rebi de mitjana uns 3.000 viatgers al dia, de manera que, sumant-hi els passatgers de l’estació actual de Reus, es doblaria la demanda ferroviària al municipi. L’existència de dues estacions permetria donar servei homogèniament a tot el nucli urbà.

Imatge

Imatge

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 19/04/2018 13:14
Autor: metring
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-camp.do

Tarragona, Reus, Cambrils, Salou, Vila-seca i la Generalitat acorden l'impuls de les infraestructures estratègiques del Camp de Tarragona

Els cinc ajuntaments i el Departament de Territori i Sostenibilitat pacten les prioritats del territori, com l’Estació intermodal, la implantació del tren-tramvia des de Cambrils fins a Tarragona i Reus o una nova connexió al nord de Tarragona
L’entrada en servei de la doble via ferroviària entre Vandellòs i Vila-seca i la connexió amb la línia d’alta velocitat permetrà també millorar els serveis actuals i el trajecte Tarragona- Barcelona o el Cambrils-Barcelona es podrà realitzar de menys d’1 hora
L’acord inclou la implantació d’un sistema tren-tramvia des de Cambrils i Salou fins a Tarragona i Reus un cop s’hagi fet el desmantellament i integració urbana de les vies entre Cambrils i Salou/Port Aventura
La nova Estació intermodal permetrà una millorar l’accessibilitat ferroviària a l’Aeroport de Reus per fer-lo més competitiu, amb un temps de trajecte fins a Barcelona a l’entorn dels 40 minuts
Per impulsar noves infraestructures que dotin el territori de millor connectivitat amb els principals pols d’activitat econòmica l’acord inclou planificar i programar noves variants i un nou accés al Port de Tarragona

Els alcaldes de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros; Reus, Carles Pellicer; l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza; i els batlles de Salou, Pere Granados, i Vila-seca, Josep Poblet, juntament amb el secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, han presentat avui el pacte territorial per impulsar les infraestructures estratègiques del Camp de Tarragona. Aquest 2018 està previst que entri en servei la doble via entre Vandellòs i Tarragona, fet que ha de permetre millorar els serveis ferroviaris actuals i impulsar noves infraestructures que dotin el territori de millor connectivitat amb els principals pols d’activitat econòmica.

L’acord inclou la remodelació dels trens regionals, amb millors freqüències, més ràpides i millor cadenciades. Hi haurà 4 trens diaris de l’R16 que circularan per la línia d’alta velocitat de manera que es podrà arribar de Cambrils a Barcelona en 52 minuts. Els Intercity Tarragona-Barcelona passaran de 2 a 5 freqüències/dia i hi haurà dos trens més del servei convencional. També hi haurà 5 Intercity Reus-Barcelona, amb un temps de trajecte d’1.13 hores, 38 minuts menys que la connexió actual.

També es crearà una nova línia R17 que connectarà l’estació de Salou/Port Aventura i Barcelona amb quatre freqüències al dia. Aquesta nova línia exigirà una actuació d’ampliació i millora de l’estació de Salou/Port Aventura. Les rodalies territorials es reforçaran.

Millora de l’accessibilitat a l’aeroport de Reus

La nova connexió Vila-seca – Perafort amb la línia d’alta velocitat i l’execució immediata de les obres ja contractades de l’Estació Intermodal permetran implementar nous serveis per arribar més ràpidament a Barcelona. Els trens regionals provinents de les Terres de l’Ebre i de Tarragona utilitzaran la línia d’alta velocitat. Així, es podrà arribar en 50 minuts de Tarragona a Barcelona i en poc més d’1 hora des de Reus. A més, aquesta estació haurà de ser la porta d’entrada a l’aeroport de Reus, ja que permetrà arribar a Barcelona amb un temps a l’entorn dels 40 minuts. D’aquesta manera la instal·lació aeroportuària podrà assumir el paper de complementària respecte l’aeroport de Barcelona, d’acord amb els estudis realitzats en el marc del Pla Estratègic de l’Aviació a Catalunya.

Els cinc ajuntaments i la Generalitat també estan d’acord en impulsar una nova connexió ferroviària al nord de Tarragona, que aprofiti l’alta velocitat i que permeti connectar aquest àmbit amb Barcelona en 40 minuts. Per assolir aquest objectiu caldrà construir un nou corredor de connexió entre la línia convencional i la línia d’alta velocitat al nord de la ciutat.

Desmantellament de les vies i implantació del tren-tramvia

Un altre element clau, llargament reivindicat pel territori, serà la implementació d’un tren-tramvia des de Cambrils i Salou fins a Tarragona i Reus, que enllaci amb una nova connexió amb el Vendrell i el Baix Penedès. El document aposta pel desmantellament i integració urbana de les vies entre Cambrils i Salou/Port Aventura, que ha d’executar Adif en compliment de la Declaració d’Impacte Ambiental, i la implantació posterior d’aquest tren-tram, que tindrà una demanda total estimada de 2,5 milions de passatgers l’any.

Noves connexions per a les mercaderies

La importància de l’activitat industrial i del Port de Tarragona en aquest territori fa necessària la connexió dels principals pols en ample estàndard europeu (Castelló-Nus de Vila-seca, Nus de Vila-seca-Reus, Nus de Vila-seca-Castellbisbal i Reus-Polígon Nord), així com la planificació i programació d’una variant interior de mercaderies aprofitant trams de la línia Reus-Roda, juntament amb les variants de Roda, Reus i Vila-seca, i el nou accés al port.

I per fer arribar les millores dels serveis ferroviaris al conjunt del territori és imprescindible reforçar els serveis de transport públic per carretera a través de noves connexions des de Reus, Tarragona i els nuclis més turístics de la Costa Daurada amb l’estació d’alta velocitat del Camp de Tarragona i amb l’aeroport de Reus.

L’acord territorial

Josep Fèlix Ballesteros ha destacat “la importància del consens de tot el territori. És un acord que s’hi arriba després del treball intents de tots i de tenir uns objectius que passen per donar resposta al que reclamen els ciutadans”.

Per a Josep Poblet, “Vila-seca es configura com un nus ferroviari d’extraordinària importància i funcionalitat. De fet, amb aquest acord Vila-seca ocupa un paper central que li aporta un bon servei, increment de connectivitat, avantatges i grans oportunitats de futur”.

Carles Pellicer ha posat en valor que el pacte “té tres aspectes clau pels quals ens n'hem de sentir orgullosos: l’acord entre alcaldes per definir i defensar un mateix mapa d’infraestructures de transport per a tot un territori que es defineix com a àrea metropolitana; el ferm compromís de la Generalitat de Catalunya de millorar la mobilitat al territori ampliant serveis i implementant-ne de nous; i la unitat d’acció per defensar les reivindicacions del territori davant el Ministeri de Foment, amb un missatge únic i una sola veu".

Per la seva banda, Camí Mendoza ha defensat que el consens entre alcaldes i Generalitat “és clau per aconseguir una important millora dels serveis de transport i les infraestructures del Camp de Tarragona. Hem de convertir aquesta nova línia ferroviària en una oportunitat per reformular els trens regionals i la posterior implantació del tren-tramvia, així com la millora de la connectivitat amb el servei de transport públic per carretera”. Segons l’alcaldessa de Cambrils “és imprescindible que l'Estat desmantelli les vies i integri en la trama urbana el traçat, que en el cas de Cambrils suposa una important barrera arquitectònica”.

Pere Granados ha manifestat que aquest acord “permetrà articular millor i més racionalment el transport públic i el servei ferroviari al Camp de Tarragona, segons les necessitats reals dels usuaris; i alhora permetrà a Salou desenvolupar el projecte d’Eix Cívic amb la implantació d’un sistema tramviari de proximitat totalment integrat a la trama urbana de la futura avinguda que facilitarà vertebrar una nova mobilitat interna eliminant una barrera que divideix el municipi, a més de la construcció de nous serveis i espais de qualitat urbana pels ciutadans”.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 19/04/2018 15:25
Autor: Carlos González
Només he de dir com va dir un administrador de 3DJuegos quan un parlava malament de Sony...

"Lamentable"

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 19/04/2018 19:37
Autor: ortegote
Lo leo y me pregunto que trenes van a usar en los Tortosa / Barcelona por la LAV?
S120/121? otra cosa no se me ocurre y ya tienen trenes de sobra para ponerlos?

No veo mal que se muevan pero me da a mi que todo esto va para largo sobretodo el tema del Tren/Tram o va a pasar como en FGC que no hay dinero y despues sale el dinero sin que nadie sepa de donde.

Saludos.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 19/04/2018 19:40
Autor: Carlos González
¿Qué va para largo, o que es más bien humo? Ni los alcaldes de Salou y Cambrils comentan nada sobre el TramCamp.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 19/04/2018 20:18
Autor: trensmat
ortegote ha escrit:Lo leo y me pregunto que trenes van a usar en los Tortosa / Barcelona por la LAV?
S120/121? otra cosa no se me ocurre y ya tienen trenes de sobra para ponerlos?

No veo mal que se muevan pero me da a mi que todo esto va para largo sobretodo el tema del Tren/Tram o va a pasar como en FGC que no hay dinero y despues sale el dinero sin que nadie sepa de donde.

Saludos.

Els trens de la línia R16 Tortosa - Barcelona aniran per Vila-seca, ara que Renfe vulgui fer un Avant Tortosa - Camp de Tarragona - Barcelona es un altre cosa i està per veure.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 19/04/2018 22:20
Autor: Granolleri

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Divendres 20/04/2018 23:23
Autor: 437.001
trensmat ha escrit:
ortegote ha escrit:Lo leo y me pregunto que trenes van a usar en los Tortosa / Barcelona por la LAV?
S120/121? otra cosa no se me ocurre y ya tienen trenes de sobra para ponerlos?

No veo mal que se muevan pero me da a mi que todo esto va para largo sobretodo el tema del Tren/Tram o va a pasar como en FGC que no hay dinero y despues sale el dinero sin que nadie sepa de donde.

Saludos.

Els trens de la línia R16 Tortosa - Barcelona aniran per Vila-seca, ara que Renfe vulgui fer un Avant Tortosa - Camp de Tarragona - Barcelona es un altre cosa i està per veure.


...i Rodalies no té competència per a res que vagi per la LAV.

Quan Foment/Renfe diguin alguna cosa, llavors parlem.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Diumenge 22/04/2018 13:23
Autor: Carlos González
Tinc una idea de com pot ser el TRAMCamp... (en l'hipotètic cas que ja es desmanteli el tram de Salou-Vandellòs)
Enllaç:https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LmgHI4GEKn38MF9Y0znWivDpAa1R92Vf&ll=41.11465895210927%2C1.1584863036423485&z=13

A veure què n'opineu i de si serà viable o no... els serveis podrien ser aquests.

T1: Cambrils Nord-Rambla Nova
T2: Cambrils Nord-Tarragona (servei exprés idoni per els estius)
T3: Reus [Rambla Maria Fortuny]-Rambla Nova
T4: Reus [Passeig Sunyer-Prim]-Tarragona
T5: Rambla Nova-Universitat Rovira i Virgili

Abans de ploure comentaris...
Ja he dit varies vegades que estaria bé que es seguís mantenint el tren per Salou i que amb bona connexió de xarxa d'autobusos tindrien suficient, almenys crec jo.


Dubtes...
-La demanda, jo no sóc de Tarragona, i no sé com de demandat seria, la major part del dibuix ha sigut de les idees que s'han mostrat oficialment i com a proposta d'altres foraires i pàgines d'Internet. Un tren-tramvia funcionaria a Tarragona??
-Per Reus no sé si es millor que passi el tramvia per Sunyer-Prim o per la Rambla Maria Fortuny
-La idea de una de les línies del TRAMCamp és que un servei passi des de Tarragona re-utilitzant la via que connecta per Salou, també penso que cal fer un bypass per trens d'alta velocitat connectant a l'estació de Tarragona, el que no sé es com s'organitzaran les vies... passarà alguna cosa similar a Bellvitge o a Sant Andreu Comtal??

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Diumenge 22/04/2018 22:20
Autor: m.h.t.
Em fa l'efecte que els R16 LAV poden ser els Euromeds amb parada a l'Aldea-Amposta. :roll: No em quadra una altra cosa. I ampliats a Girona/Figueres, tal com s'ha dit.

Una altra cosa que no s'ha explicat massa és la nova configuració dels RT1/RT2. Pel que veiem al plànol, tindriem ambdues línies fins a l'Arboç:

RT1 (Reus-L'Arboç), RT2 (Salou Port Aventura-L'Arboç). Amb algunes expedicions limitades a Tarragona.

I no sé si ningú s'ha fixat en què els regionals (R13 a R17) faran parada a El Prat. :!: Tal i com es va prometre fa molt de temps per millorar l'enllaç al sud a l'aeroport.

Sobre la retirada de vies a la costa i el projecte "a llarg termini" del TramCamp, ja s'ha reflectit al fòrum el parer general i no cal que afegeixi gaire cosa més.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dilluns 23/04/2018 0:05
Autor: albe6
Veig molt més factible places (un o dos cotxes) d'Euromed a tarifa MD entre BCN i l'Aldea que no pas servei Avant amb material dedicat.

També hi ha la possibilitat d'usar 449 (els nous que haurien d'entrar seran bitensió i els actuals porten pre instal·lació per als equips necessaris.

Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dilluns 23/04/2018 5:16
Autor: 437.001
De moment no se sap res del cert, així que no es pot descartar res.

També es parla de trens 121, que potser podrien substituïr els 114 Barcelona-Lleida i rotar amb serveis a Tortosa, així estarien amb menys teranyines. I també alliberarien els 114 cap a Madrid, per reforçar Madrid-Segovia-Valladolid, que els trens allà es veu que van bastant petats.
I crec que també hi ha un nou servei Madrid-Segovia-Medina-Zamora, que es veu que a Zamora es generen ja molts viatgers (com canvien les coses...).

De tota manera, no sóc gaire optimista amb la quantitat de passatgers d'uns serveis que seran més cars pel pas per la LAV.
Només cal veure com van els AVE que no segueixen cap a Perpinyà i més amunt: entre Girona i Figueres-Vilafant transporten bastant d'aire.
I aquí al sud, sense una Tarragona o un Reus per compensar.

Per altra banda, si hi ha plans per a trens directes L'Arboç-Reus, em sembla súper positiu. :ok
De fet, el pla inicial hauria d'haver estat de bon principi RT1 L'Arboç-Reus(-Picamoixons) i RT2 Tarragona-L'Hospitalet de l'Infant.
Als RT2 actuals (i encara més quan arribaven a L'Hospitalet de l'Infant), la ruptura de càrrega a Tarragona es nota molt.

Se seguiran trobant a faltar les següents coses:

1) trens directes Vilafranca-Tarragona/Reus.
2) trens directes Sitges-Tarragona/Reus amb parada a totes (Calafell, Segur, Cunit, Cubelles, Vilanova). Els transbordaments actuals a Sant Vicenç o Vilanova no són tant dolents com els de la línia de Vilafranca, però segur que hi ha passatgers que es deixen de guanyar.
3) un millor servei entre Tarragona/Reus i Picamoixons: els horaris a La Selva i Alcover són lamentables (ídem Valls, per cert).

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dilluns 23/04/2018 19:13
Autor: ortegote
albe6 ha escrit:Veig molt més factible places (un o dos cotxes) d'Euromed a tarifa MD entre BCN i l'Aldea que no pas servei Avant amb material dedicat.

També hi ha la possibilitat d'usar 449 (els nous que haurien d'entrar seran bitensió i els actuals porten pre instal·lació per als equips necessaris.


Imposible son de ancho Fijo, no podrian entrar en la LAV.
Meter plazas euromed entonces ya no seria Tortosa / Barcelona que es lo que estan vendiendo.
Saludos.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dimarts 24/04/2018 1:38
Autor: 437.001
ortegote ha escrit:Meter plazas euromed entonces ya no seria Tortosa / Barcelona que es lo que estan vendiendo.


Aunque lo que dices sea cierto: L'Aldea-Amposta-Tortosa. Les he visto hacer cosas más flagrantes todavía.

ps (pre-Guigui amb l'escombra :) ): esto es el hilo de Rodalies Tarragona.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 03/05/2018 15:57
Autor: reusenc2
m.h.t. ha escrit:RT1 (Reus-L'Arboç), RT2 (Salou Port Aventura-L'Arboç). Amb algunes expedicions limitades a Tarragona.


Està confirmat això? Jo no ho acabo d'interpretar així. I més quan a la nota de premsa quan fan referència a la RT1 parlen de que es manté l'oferta habitual.
Potser confon que la RT1 i RT2 les hagin ficat del mateix color, crec jo.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 03/05/2018 19:10
Autor: laura
reusenc2 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:RT1 (Reus-L'Arboç), RT2 (Salou Port Aventura-L'Arboç). Amb algunes expedicions limitades a Tarragona.


Està confirmat això? Jo no ho acabo d'interpretar així. I més quan a la nota de premsa quan fan referència a la RT1 parlen de que es manté l'oferta habitual.
Potser confon que la RT1 i RT2 les hagin ficat del mateix color, crec jo.


Correcte, jo també ho entenc així.

RT1: Reus-Tarragona: 8 expedicions dia/sentit (es manté l'oferta però amb nous horaris per adaptar-los a la nova malla)
RT2: Port Aventura-Tarragona/L'Arboç: 10 trens entre Port Aventura i Tarragona, només 5 d'aquests trens es prolongaran fins L'Arboç (el que hi ha ara, vaja...)

La meva pregunta és: circularà dissabtes i festius la RT2 amb la mateixa freqüència que els feiners? Recordem que és la línia que connecta amb Port Aventura, i el gruix de passatgers es concentra molt durant els caps de setmana; els 4 trens directes amb Barcelona farien molt curt.
En el cas de la RT1 si que no confio gaire en que l'activin els caps de setmana... Tot i que es podria deixar amb 5 freqüències diàries per sentit, però es que una línia amb tres parades poca embranzida ocupacional pot assolir.

De la mateixa manera, tant la R13 com la R14 segueixen mantenint horaris ridículs (tenen 4 i 5 expedicions respectivament), però en ambdós casos dues expedicions es limiten a les Rodalies de Lleida (que segueix-ho sense entendre per què encara no existeixen com a tal), pel que la connexió amb Barcelona segueix sent bastant escassa.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 03/05/2018 19:42
Autor: ortegote
Buenas,
Yo sigo sin entender si Salou/Port Aventura tendra trenes a Barcelona
Saludos.

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dijous 03/05/2018 20:07
Autor: laura
ortegote ha escrit:Buenas,
Yo sigo sin entender si Salou/Port Aventura tendra trenes a Barcelona
Saludos.


Tendrá 4 trenes diarios que los cubrirá la nueva línea R17

Re: Rodalies a Tarragona

EntradaPublicat: Dissabte 05/05/2018 12:57
Autor: ortegote
laura ha escrit:
ortegote ha escrit:Buenas,
Yo sigo sin entender si Salou/Port Aventura tendra trenes a Barcelona
Saludos.


Tendrá 4 trenes diarios que los cubrirá la nueva línea R17


Entonces pasara de los 10 actuales a 4 bien por el desmantelamiento