Bitllet comprat dins de l'Alaris

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
jordi
N4
N4
Entrades: 63

Bitllet comprat dins de l'Alaris

Entrada Autor: jordi » Dimecres 14/01/2009 0:14

Hola, bona nit, ahir, dia 12 de gener vaig agafar l'últim tren del dia que passa per l'Aldea-Amposta, un ALARIS. Aquest passa per l'estació a les 21:44 hores i la venda de bitllets a taquilla es tanca a les 21:30 hores. Jo vaig arribar a les 21:40 hores i no tenia bitllet. Al pujar dins del tren el revisor em va fer un bitllet a mà cobrant-me 18 euros (amb descompte del carnet jove) i després escrit a mà en el mateix bitllet (i aquí és on ve la meva pregunta) hi han les inicial E,R (o algo semblant) amb un suplement de 3 euros.
Algú em podria dir que són aquests tres euros de més??????



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimecres 14/01/2009 0:15

Despeses d'emissió de bitllets en ruta, en contrapartida el bitllet no té despeses de gestió.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Dimecres 14/01/2009 0:18

OK, moltes gràcies!!!



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/01/2009 0:26

Pobre Renfomentadif, sí que els collen per fer anar la maquineta i per comprar bolis Bic!

:boig


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Dimecres 14/01/2009 10:06

La veritat és que ni bolis BIC tenia el revisor, va haver d'anar a no se on a fer-me el bitllet. Després no tenia canvi i va haver de tornar a marxar i després es va deixar el bitllet i va haver de tornar a marxar. En definitiva, el revisor casi casi em dona el bitllet just quan estic a l'escaleta per a baixar a Sants.JAJAJAJJAJA



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/01/2009 12:30

jordi ha escrit:La veritat és que ni bolis BIC tenia el revisor, va haver d'anar a no se on a fer-me el bitllet. Després no tenia canvi i va haver de tornar a marxar i després es va deixar el bitllet i va haver de tornar a marxar. En definitiva, el revisor casi casi em dona el bitllet just quan estic a l'escaleta per a baixar a Sants.JAJAJAJJAJA
Ah, aleshores les despeses d'emissió se'n van en energia cinètica i desgast de sola de sabates.

Ja posats, passaré a cobrar despeses d'imbecilitat, a raó de 3 euros el cas. Amb els esperpents que em trobo, em faré més ric que si hagués tret la rifa de Nadal.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimecres 14/01/2009 12:54

En els trens de llarga distància la compra de bitllets en ruta està pensada com una cosa completament excepcional, fa uns anys el sistema de venda no funcionava algunes hores durant la matinada, o alguns d'aquests trens paraven en estacions que no tenien connexió al sistema de venda amb reserva, aquesta situació és cada cop més excepcional.

La feina de l'interventor, a la majoria de trens anomenat supervisor de serveis a bord, cada cop té menys a veure amb el control del bitlletatge ja que aquest es fa al control d'accés sino amb el correcte desenvolupament del viatge i l'atenció als viatgers davant de situacions especials.

En molt pocs casos es fan bitllets en ruta i la predisposició per fer-los és normalment nul·la.

El més fàcil seria que si l'estació finalitza la venda uns minuts abans que passi aquest tren, és que finalitzi la venda quan hagi passat aquest tren.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”