Renfe escolta (?) les queixes dels gironins

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Re: Renfe escolta (?) les queixes dels gironins

Entrada Autor: JPlanas » Dissabte 20/10/2012 15:40

Ganz ha escrit:En resum: No considero que l'actitud raonable en l'actualitat sia anar en contra dels usuaris gironins perquè estiguin suposadament millor que els de Tarragona, Lleida o Barcelona, sinó que cadascú faci valer els seus drets i soliciti les millores que creguin oportunes..
Pot ser que si tots tinguéssim el mateix servei, tot plegat no faria falta.

Però la realitat es que no el tenim, i aquestes deferències no han estat justificades mai.

A Tarragona, ciutat, per exemple, encara no tenim les andanes modernitzades, tampoc ascensor, quan ho estan 'apeaderos' de molta menys importància... per que?

A Tarragona, el problema no es la comoditat, el problema es trobar seient, fins hi tot les persones discapacitades que no van en cadira de rodes! NO TENEN PLACES RESERVADES, quan les tenen a tota la resta de transport públic català. Moltes vegades, la solució es baixar a San Vicenç de Calders i continuar amb un rodalies-rodalies (per diferenciar-ho dels rodalies-mitja distància).

La meva conclusió es que la gestió no es objectiva i el traspàs a la Generalitat no ha servit de res.

No crec que s'hagi d'acceptar la situació actual i anar demanant, tots, i repeteixo TOTS, hauriem d'exigir l'objectivitat en la gestió.



Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dissabte 20/10/2012 16:26

JPlanas, d'acord amb tu, però amb matisos:

-El problema de les infraestructures en relació a Tarragona i a tot el territori català és una qüestió relativa a l'ADIF, i no tant a la Generalitat. Un error més del traspàs, al meu entendre.
-El mateix problema existeix al nord amb la qüestió dels seients, tret dels MD servits amb 449, que tenen la virtut d'estar adaptats a PMR. Relatiu a aquesta qüestió, no es tracta tant de pretendre repartir els serveis de les 449 (fonamentalment per una qüestió de manteniment de la flota i d'operativitat del servei), sinó d'adaptar els trens que circulen actualment per Tarragona (447 i 448 fonamentalment) a PMR, i que circulin més freqüentment en doble composició.
-El traspàs operatiu a la Generalitat problablement hagi contribuït a empitjorar el servei. Errors com substituïr material de regionals vàlid com són les 470 per material 447 de rodalies sense modificar-lo prèviament o bé la supressió del descompte anada/tornada vénen motivats directament del departament de TiS (encara que no ho afirmo amb seguretat en el segon cas, agraïré confirmació o bé rectificació).
-La gestió no és objectiva. Però tampoc resulta discriminatòria. Senzillament que, davant la força dels usuaris del ferrocarril de Girona, s'ha realitzat una sèrie de petites millores, fonamentalment en els serveis MD (que no en els serveis regionals, on tenen exactament els mateixos problemes que tothom!).

Insisteixo: No veig tant prioritari que tothom tingui el mateix servei, sinó que tots tinguem un servei digne. Per això mateix estic d'acord amb tu en què tots hem d'exigir objectivitat en la gestió.

Salut!
Ganz.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 25/01/2013 23:20

Algu en sap dir quines intencions té la Generalitat a la hora de reordenar els Serveis Regionals a Girona ja que estic sentint i llegint que després de la obertura del tram la linea de l'AVE Barcelona i Figueres/Vilafant volen suprimir trens de Mitjana Distància i en algun cas deixar de parar a MaÇanet/Massanes??.
Una Salutació;



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”