Renfe escolta (?) les queixes dels gironins

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Llança trencada pels viatgers de l'R11

Entrada Autor: Guigui » Dijous 17/11/2011 23:53

Doncs jo trobo que tothom hauria de fer com els viatgers de la línia de Girona. El servei és pèssim, i punt. Si a Renfe no li rota de donar un servei decent, ajudat per la deixadesa d'Adif, que ho diguin d'una vegada, i que en responguin davant de tothom: la societat a la qual està destinada el servei, i el seu propi personal que s'haurà d'atenir a les conseqüències si la seva empresa no es queda amb alguna futura licitació si s'arriba a obrir el servei a la competència.

Fer les coses amb els peus i fer veure que aquí no passa res és el que ha dut aquest país a l'abisme. I ja comença a haver-n'hi prou.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Divendres 18/11/2011 10:10

Em perdonareu, però això dels viatgers de Girona em sembla ridícul. El tema és que hi ha una sèrie de gent "rellevant", professionals tots ells... i mira, casualitat, entre ells un Director General de la Generalitat, que agafen el tren i resulta que ara que fan obres triga 15 minuts més.... i estan indignats tots i cal fer no sé quantes obres per que els senyorets arribin abans..... Us dono la meva opinió:

1) És lamentable que s´escolti a uns viatgers per això. Els polítics haurien d´enviar als Mossos quan aquesta panda tallen la via amb les seves ridícules pretensions. Clar, no ho fan no sigui que detinguin al Director General....
2) El que han de fer és enviar una carta al Conseller dient que no volen cap més obra, que així tornarem a la situació anterior que era molt millor. El Conseller li diu al Ministre que pari totes les obres i tots estalviarem mooooooooooooooooooooooooooolts diners en obres.
3) No sé perquè a aquests senyorets li tornen el preu del billet quan no li tornen a ningú... no vull que ho facin amb els meus impostos.
4) Aquests senyorets no volen que els tornin els diners quan el tren arriba tard sino que volen una reducció del preu, que és caríssim.... perfecte, volem un servei ferroviari suïs a preus de servei senegalés... perfecte....
5) És vergonyós que "obliguin" al Director General en qüestió a obrir un expledient a RENFE per que feia molta calor a un tren un dia. Vergonyós que es gastin els meus impostos en expedients estúpids i totalment injustificats. Jo d´ells obriria expedient al Corte Inglés perquè a vegades fa fred....

Tot lamentable..... lamentable.
Així anem....



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Divendres 18/11/2011 23:57

Guigui ha escrit:Doncs jo trobo que tothom hauria de fer com els viatgers de la línia de Girona. El servei és pèssim, i punt. Si a Renfe no li rota de donar un servei decent, ajudat per la deixadesa d'Adif, que ho diguin d'una vegada, i que en responguin davant de tothom: la societat a la qual està destinada el servei, i el seu propi personal que s'haurà d'atenir a les conseqüències si la seva empresa no es queda amb alguna futura licitació si s'arriba a obrir el servei a la competència.

Fer les coses amb els peus i fer veure que aquí no passa res és el que ha dut aquest país a l'abisme. I ja comença a haver-n'hi prou.
Una reflexió... el servei és pèssim. Alguna reflexió:

1)Els senyorets de Girona tenen els millors trens.... no sé perquè han de tenir ells els 449 nous i els viatgers de Tarragona s´han de conformar amb les 470 i 448 sense queixar-se.
2)És intolerable que el tren nou de trinca que tenen tingui el termostat una mica baix i tinguin una miqueta de fred.... quin servei més horribleeeeeeeeeeeee, vinga, expedient per servei horrible.... i si no, tallem la via un matí fent el corro de la patata.....
3)Els estan fent una línia d´alta velocitat fins al centre de la seva ciutat, cosa que Tarragona no té.... jo no sé si els vull pagar amb els meus impostos una línia d´alta velocitat. Que me la facin al meu poble........
4)A sobre que els fan una línia nova, els molesten moltíssim les obres i no toleren que tardi 15 minuts més.... segurament voldrien que gastéssim mooooooooooooolts més diners dels meus impostos per que vagin en tren molt més còmodes.... Jo no vull que es gastin ni un euro en que vagin més còmodes, que se´ls gastin en que vagi jo més còmode.
5)Ara el seu amic Director General els posarà rodalies a Girona. Per suposat, el servei serà molt deficitari, molt més que les de Barcelona, diners que també es pagaran amb els meus impostos. No vull que es gastin els meus diners en serveis als senyorets, que per suposat criticaran per ser indignes de la seva categoria....

Amb gent com aquesta no anem bé.... lamentable.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 19/11/2011 0:12

Toni ha escrit:1)Els senyorets de Girona tenen els millors trens.... no sé perquè han de tenir ells els 449 nous i els viatgers de Tarragona s´han de conformar amb les 470 i 448 sense queixar-se.
Primera: per anar en 449 cal pagar més que per anar en 470 o 448. I a sobre, ara resultarà que qui es queixa per reclamar un servei digne és el dolent perquè n'hi ha d'altres que accepten que els donin gat per llebre.
Toni ha escrit:2)És intolerable que el tren nou de trinca que tenen tingui el termostat una mica baix i tinguin una miqueta de fred.... quin servei més horribleeeeeeeeeeeee, vinga, expedient per servei horrible.... i si no, tallem la via un matí fent el corro de la patata.....
El dia que a TMB, Renfe o qualsevol empresa li caiguin processos judicials al damunt perquè els viatgers aconsegueixen demostrar que l'aire condicionat massa fort els causa baixes laborals, ja veurem si encara ens ho hem de prendre com una conyeta.
Toni ha escrit:3)Els estan fent una línia d´alta velocitat fins al centre de la seva ciutat, cosa que Tarragona no té.... jo no sé si els vull pagar amb els meus impostos una línia d´alta velocitat. Que me la facin al meu poble........
Si el teu poble és prou gran per merèixer una estació d'AV i cau just a tocar d'una LAV, endavant. O potser et penses que n'han feta una expressament per a Girona?
Toni ha escrit:4)A sobre que els fan una línia nova, els molesten moltíssim les obres i no toleren que tardi 15 minuts més.... segurament voldrien que gastéssim mooooooooooooolts més diners dels meus impostos per que vagin en tren molt més còmodes.... Jo no vull que es gastin ni un euro en que vagin més còmodes, que se´ls gastin en que vagi jo més còmode.
Teòricament, ja ho fan. I dic teòricament, perquè la tarifa MD+ és per anar en un tren que suposadament és més còmode, però a l'hora de la veritat, no arriba al comfort d'una 448. I el dia que hi hagi LAV operativa, ja veuràs la clatellada que els clavaran per agafar l'Avant, perquè els regionals hauran desaparegut en la seva pràctica totalitat.
Toni ha escrit:5)Ara el seu amic Director General els posarà rodalies a Girona. Per suposat, el servei serà molt deficitari, molt més que les de Barcelona, diners que també es pagaran amb els meus impostos. No vull que es gastin els meus diners en serveis als senyorets, que per suposat criticaran per ser indignes de la seva categoria....
Quina alternativa proposes? Cotxe privat, com fins ara, en l'àrea urbana amb un percentatge d'ús més alt de tot Catalunya?
Toni ha escrit:Amb gent com aquesta no anem bé.... lamentable.
I amb empreses com aquesta, tampoc. Reflex d'un país que només espera que li clavin la puntada definitiva per anar precipici avall.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 19/11/2011 22:44

Molt em temo que als propers anys poques grans millores hi hauran..... molt serà si mantenim el correcte servei que tenim actualment. I si s´han d´invertir quatre euros, que no seran més, demano que sigui en coses més importants que el que demanen els senyors de Girona.....



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 19/11/2011 22:54

Toni ha escrit:I si s´han d´invertir quatre euros, que no seran més, demano que sigui en coses més importants que el que demanen els senyors de Girona.....
El que s'ha d'invertir és en manteniment, que, al capdavall i sense dir-ho així, és el que demanen els viatgers de Girona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
jordiver
N5
N5
Entrades: 101
Ubicació: R11 - Figueres

Entrada Autor: jordiver » Diumenge 20/11/2011 8:18

Guigui ha escrit:
Toni ha escrit:I si s´han d´invertir quatre euros, que no seran més, demano que sigui en coses més importants que el que demanen els senyors de Girona.....
El que s'ha d'invertir és en manteniment, que, al capdavall i sense dir-ho així, és el que demanen els viatgers de Girona.
I la millora de la infraestructura... Mireu aquesta foto...
Imatge
On heu vist uns pals de catenària tan oxidats? Jo només a la R11 . Els fils de contacte estan molt desgastats i la via està acceptable però també li caldria una renovació. I encara sort que ara només està així de malament el tram Figueres-Portbou perquè abans... I la via descendent entre Figueres i Girona hem sembla que encara té la catenària antiga. I de Girona a Maçanet no sé com està.


Salutacions des de Figueres.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 20/11/2011 16:53

Tot això que dius és manteniment: mantenir la funcionalitat de les instal·lacions existents. Fer línies d'alta velocitat allí on Crist perdé les xancles, ja hem vist prou on ens ha dut.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 26/11/2011 1:13

Guigui ha escrit:
Toni ha escrit:I si s´han d´invertir quatre euros, que no seran més, demano que sigui en coses més importants que el que demanen els senyors de Girona.....
El que s'ha d'invertir és en manteniment, que, al capdavall i sense dir-ho així, és el que demanen els viatgers de Girona.

Jo crec que els senyorets de Girona no demanen manteniment. La via Barcelona - Girona és molt més que acceptable, la via és molt bona, la catenaria està en plena vida útil i els enclavaments nous. El que volen els senyorets és que els rebaixin el billet a la meitat (com tots o advocats o empresaris o ..... no tenen dinerons pobrets) i que el tren voli.... els molesten moltíssim les obres.... ja dic, aturem les obres i punt... i tothom li podrà agraïr als senyorets que no es faci la línia de alta velocitat.....i el pressupost, que paguem tots, també ho agrairà.... Molta cara tenen.....



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 26/11/2011 13:07

Es queixen, i amb raó, que si fa no massa temps, et podies plantar de Girona a Barcelona en una hora, ara trigues un quart més. I, per cert, el mateix passa amb Tarragona; però si a aquests ja els està bé, no és problema dels usuaris de l'R11.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 26/11/2011 15:10

Ehem, manteniment, tot i que és cert que s'han fet inversions en els darrers anys, només cal veure l'estat d'algunes estacions com Riudellots, Fornells de la Selva, Sant Miquel de Fluvià, Vilamalla o Camallera, que sí tenen pocs viatgers però més viatgers que altres amb millors condicions que la via molt més que acceptable la via Barcelona Girona? doncs encara hi ha molts trams amb la catenària sense compensar i a part la línia no s'acaba a Girona, entre Girona i Vilamalla només s'ha renovat la via i la catenària a una de les vies l'altra la té de pena i sempre ha estat una línia amb un estat de conservació de les instal·lacions força lamentable.

Em pots dir quin guany directe suposa per un viatger un canvi d'enclavament? i més quan és en una estació que està sense personal?
Toni ha escrit:
Guigui ha escrit:
Toni ha escrit:I si s´han d´invertir quatre euros, que no seran més, demano que sigui en coses més importants que el que demanen els senyors de Girona.....
El que s'ha d'invertir és en manteniment, que, al capdavall i sense dir-ho així, és el que demanen els viatgers de Girona.

Jo crec que els senyorets de Girona no demanen manteniment. La via Barcelona - Girona és molt més que acceptable, la via és molt bona, la catenaria està en plena vida útil i els enclavaments nous. El que volen els senyorets és que els rebaixin el billet a la meitat (com tots o advocats o empresaris o ..... no tenen dinerons pobrets) i que el tren voli.... els molesten moltíssim les obres.... ja dic, aturem les obres i punt... i tothom li podrà agraïr als senyorets que no es faci la línia de alta velocitat.....i el pressupost, que paguem tots, també ho agrairà.... Molta cara tenen.....


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 26/11/2011 15:11

Toni ha escrit:Jo crec que els senyorets de Girona no demanen manteniment. La via Barcelona - Girona és molt més que acceptable, la via és molt bona, la catenaria està en plena vida útil i els enclavaments nous. El que volen els senyorets és que els rebaixin el billet a la meitat (com tots o advocats o empresaris o ..... no tenen dinerons pobrets) i que el tren voli.... els molesten moltíssim les obres.... ja dic, aturem les obres i punt... i tothom li podrà agraïr als senyorets que no es faci la línia de alta velocitat.....i el pressupost, que paguem tots, també ho agrairà.... Molta cara tenen.....
Et semblaria bé que t'apugessin el preu del bitllet per haver de seguir anant DEMPEUS entre Girona i Barcelona i per una prolongació d'un quart d'hora de trajecte? Potser a tu et semblaria bé, però hi ha a qui no li agrada que l'estafin.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 26/11/2011 15:35

Estafa el que es diu estafa no n'hi ha hagut, simplement s'ha apujat el preu sense una millora substancial del viatge, perquè les coses com siguin un 448 no té un confort inferior al d'un 449 i en un 449 a la que et descuides vas d'esquena mentre en un 448 quasi tots els seients són orientables el que sí que és cert és que un 449 és més confortable que una 470.

Però deixem-ho estar, aquest individu sembla que li agrada només donar una versió falsa i interessada de la realitat i totalment enfocada cap a on a ell li interessa.
victorcasta ha escrit:
Toni ha escrit:Jo crec que els senyorets de Girona no demanen manteniment. La via Barcelona - Girona és molt més que acceptable, la via és molt bona, la catenaria està en plena vida útil i els enclavaments nous. El que volen els senyorets és que els rebaixin el billet a la meitat (com tots o advocats o empresaris o ..... no tenen dinerons pobrets) i que el tren voli.... els molesten moltíssim les obres.... ja dic, aturem les obres i punt... i tothom li podrà agraïr als senyorets que no es faci la línia de alta velocitat.....i el pressupost, que paguem tots, també ho agrairà.... Molta cara tenen.....
Et semblaria bé que t'apugessin el preu del bitllet per haver de seguir anant DEMPEUS entre Girona i Barcelona i per una prolongació d'un quart d'hora de trajecte? Potser a tu et semblaria bé, però hi ha a qui no li agrada que l'estafin.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Diumenge 27/11/2011 1:10

A veure, amb calma..... intentaré respondre a tots:

1) Dir que la via fins Girona és molt més que acceptable no crec que sigui cap falsetat. Hi ha algún troç on s´ha d´invertir en catenària... segur que sí, però en general és una via que permet circular els trens molt més que bé. Els enclavaments nous efectivament no milloren la percepció de servei de la gent (eviten avaries), però això no vol dir que no s´hagin de canviar (també s´han de canviar les canonades d´aigua quan es fan velles i nosaltres seguim bebent la mateixa aigua). Que la línia de Girona cap a amunt està pitjor, segur també, però compleix de moment mentre no hi hagin diners pel trànsit que té.

2) Que els trens Barcelona - Girona triguem 15 minuts més ara que fa tres anys. Tornem a parlar de les obres.... que provoquen que els trens a l´entrada de Barcelona vagin més lents ara. Algú no vol que es facin les obres?.

3) Que no pot ser que els viatgers de Girona vagin sense seure tot el camí?. D´acord. Calen més trens que segurament no estaran fins que vagin per la línia d´alta velocitat. Per cert, llavors els senyors viatgers tindran un servei millor que el de la immensa majoria de països europeus, a veure quina queixa tindran llavors.... a que l´endevino... o potser no.....



Avatar de l’usuari
jordiver
N5
N5
Entrades: 101
Ubicació: R11 - Figueres

Entrada Autor: jordiver » Diumenge 27/11/2011 8:32

Toni ha escrit:A veure, amb calma..... intentaré respondre a tots:

1) Dir que la via fins Girona és molt més que acceptable no crec que sigui cap falsetat. Hi ha algún troç on s´ha d´invertir en catenària... segur que sí, però en general és una via que permet circular els trens molt més que bé. Els enclavaments nous efectivament no milloren la percepció de servei de la gent (eviten avaries), però això no vol dir que no s´hagin de canviar (també s´han de canviar les canonades d´aigua quan es fan velles i nosaltres seguim bebent la mateixa aigua). Que la línia de Girona cap a amunt està pitjor, segur també, però compleix de moment mentre no hi hagin diners pel trànsit que té.
Com que el tram fins a Girona venint de Barcelona no sé ben bé com està no puc opinar però algun cop que he baixat a Sils he vist que els 449 agafen els 160KM/h així que si que deu estar bé... De Girona cap a munt és lo que deia, que si està pitjor, sobretot el tram entre Figueres i Portbou. De Girona fins a Vilamalla la via ascendent està més que bé ja que té la via i la catenària renovada. La via descendent han renovat lo que és la via però la catenària continua estant malament ja que és l'antiga i en algun tram l'han adaptat als porticons nous que han posat a les estacions. De Figueres a Vilamalla també és un tram que està tant malament com de Figueres a Portbou. Si milloren tot això que queda per permetre que els trens vagin a més de 120KM/h (si no tinc mal entès la catenària no està compensada i si no ho està no poden circular els trens a més de 120KM/h, corretgiu-me si m'equivoco) i que també pot permetre una reducció del temps de viatge en aquest tram.
Toni ha escrit: 2) Que els trens Barcelona - Girona triguem 15 minuts més ara que fa tres anys. Tornem a parlar de les obres.... que provoquen que els trens a l´entrada de Barcelona vagin més lents ara. Algú no vol que es facin les obres?.
Evidentment les obres s'han de fer ja que la connexió amb la frontera és molt important. Quan acabin ja millorarà el temps de viatge...
Toni ha escrit: 3) Que no pot ser que els viatgers de Girona vagin sense seure tot el camí?. D´acord. Calen més trens que segurament no estaran fins que vagin per la línia d´alta velocitat. Per cert, llavors els senyors viatgers tindran un servei millor que el de la immensa majoria de països europeus, a veure quina queixa tindran llavors.... a que l´endevino... o potser no.....
En quant als MD crec que una 449 en doble té suficients places com per poder evitar que la gent viatgi de peu però en canvi els regionals que paren a totes els estacions molts cops van en simple, material que en molts casos ara es presta amb 447 i no pas amb 470. Si van en doble ja aniria bé.
Un cop solucionat tot això crec que poca queixa podem tenir. Caldria que hi hagin més trens que parin a totes les estacions i més freqüències, a més que els trens acabin de circular més tard ja que per exemple l'ultim regional que para a totes les estacions baixa de Portbou cap a les 7 de la tarda. I un altre motiu serà el preu, però bé això ja és més complicat.


Salutacions des de Figueres.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/11/2011 11:11

Però de quines obres estem parlant, que ja fa dos anys que afecten el temps de viatge de la línia de Girona? Ens estan venent la moto que, per construir una línia nova de trinca, que només coincideix amb l'actual en punts molt concrets, estan causant retards en la circulació des de fa dos anys?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 27/11/2011 14:55

Toni ha escrit:2) Que els trens Barcelona - Girona triguem 15 minuts més ara que fa tres anys. Tornem a parlar de les obres.... que provoquen que els trens a l´entrada de Barcelona vagin més lents ara. Algú no vol que es facin les obres?.

3) Que no pot ser que els viatgers de Girona vagin sense seure tot el camí?. D´acord. Calen més trens que segurament no estaran fins que vagin per la línia d´alta velocitat. Per cert, llavors els senyors viatgers tindran un servei millor que el de la immensa majoria de països europeus, a veure quina queixa tindran llavors.... a que l´endevino... o potser no.....
Ningú es queixa de les obres, però hi ha coses que poden ser un gest de deferència per a qui pateix les molèsties. Si incrementes els temps de viatge de manera substancial (15 minuts no és poca cosa per a un Catalunya Exprés), si els hi poses un tren amb millors prestacions, què menys que mantenir el preu del bitllet mentre durin les molèsties, no?



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Diumenge 27/11/2011 23:09

Guigui ha escrit:Però de quines obres estem parlant, que ja fa dos anys que afecten el temps de viatge de la línia de Girona? Ens estan venent la moto que, per construir una línia nova de trinca, que només coincideix amb l'actual en punts molt concrets, estan causant retards en la circulació des de fa dos anys?
En primer lloc, crec que la visió d´en Jordiver és més que centrada a la situació real en la meva opinió. Coses millorables però situació més que acceptable.

Responent al tema de les obres i espero no oblidar-me cap:
1) Nova senyalitazació a la part baixa de la línia. Obra de varis anys...
2) Soterrament de Montmeló. Efectivament porta dos anys i el que queda...
3) Enllaç del tercer carril a Mollet. Acabada fa poc.
4) Soterrament de Montcada i Reixac. Encara hi ha una variant per la que els trens circulen a pas de tortuga.
5) Remodelació de Sant Andreu Comtal. Mega-obra que encara durarà x+1 anys.
6) Nova estació de la Sagrera. Supermega-obra que encara durarà x+10 anys.
Ja no parlo d´altres obres que segur que s´han fet i de les de la zona subterrània de Barcelona. És evident que és un miracle que només es perdin 15 minuts...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/11/2011 7:16

Doncs aleshores, el que és de traca és que hi hagi obres que afectin la circulació durant tant temps. I, tornant al tema, justifica plenament les queixes dels usuaris.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dilluns 28/11/2011 23:29

Guigui ha escrit:Doncs aleshores, el que és de traca és que hi hagi obres que afectin la circulació durant tant temps. I, tornant al tema, justifica plenament les queixes dels usuaris.
Això és una qüestió de criteri. Si no volem aguantar les obres, es demana que les aturin. Molt em temo que ni el Conseller ni el Director General que va als trens de Girona podrien justificar aquesta postura.... Si demanes inversió el que no pots fer és queixar-te quan te la donen. Com es diu, atenció al que demanes perquè potser t´ho donen....



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”