A Figueres:-els ascensors segueixen sense funcionar i precintats.

-no m'he pogut fixar en els WC ni en els teleindicadors (he arribat amb el temps just des de Vilafant).
Entre Figueres i Sant Jordi Desvalls:-em fa l'efecte que han renovat alguns trams, especialment entre Figueres i Vilamalla. El tren anava fi, i la via direcció Portbou tenia aspecte de recén renovada. El tren només ha fet aquells sorolls inquietants a un trosset entre Camallera i Sant Jordi Desvalls.
A Sant Jordi Desvalls:-primera vegada que baixo a aquesta estació.
-les obres encara no han començat, no han posat ni el cartell.

-la cartelleria està en bon estat, la marquesina de l'andana direcció Barcelona més o menys també (grafitejada), i m'ha sorprès positivament trobar-hi una validadora, i que hi hagi megafonia.
-la resta de l'estació està feta un desastre absolut, comparable a Vacarisses.

-després de desbrossar fa unes setmanes, l'herba torna a créixer.
-com a curiositat només hi hem baixat dues persones (i hi han pujat unes sis o set), però l'altra persona m'ha preguntat si sabia
"on era l' estació d'autobusos" (per anar cap a L'Estartit, potser?) Ni idea, li he dit que seguís a dos jaios que havien acompanyat a l'estació unes senyores...
A Caldes de Malavella:-sense novetats.
A Maçanet-Massanes:-han acabat el trosset que faltava al voltant del senyal de l'extrem costat Sils de la via d'apartat del feix de vies costat Granollers.
-crec que amb això ja es pot dir que les obres a Maçanet s'han acabat.