Millores a passos a nivell de Catalunya

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Jacob.CH

Re: Millores a passos a nivell de Catalunya

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimarts 10/08/2010 23:36

Aaaaaaaah, :ok

Jo havia entès sobre el pas inferior, que volien reobrir-lo per arribar a les vies d'ample UIC xD



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimecres 11/08/2010 12:13

UT440_132M ha escrit:Si que m'explico malament :x El que vull dir, és que a Puigcerdà, s'està construïnt, un pas inferior, per anar d'una andana a l'altra, igual que hi ha en estacions com, Granollers - Centre, Sant Celoni, Sant Vicenç de Calders, etc... per tal que la gent no creuï les vies al mateix nivell. El que en la meva modesta opinió és, llençar els diners de tots els contribuents.
Doncs si, no aprenem, seguim tirant diners a la paperer... a més a més, a Puigcerdà sempre solen parar els trens a la mateixa via, la del costat de l'edifici de l'estació. O almenys, així ha sigut sempre que he pujat.


Imatge

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Dimecres 11/08/2010 12:44

Llavors jo, sempre estic pensant per quin motiu "diuen" que actualment només s'hi utilitzen les tres primeres vies. Si no m'equivoco, a Puigcerdà no hi ha creuaments de trens regulars.
Ara recordo que quan es va renovar el traçat van venir dues locomotores dièsel, però res més.

Aleshores, perquè hi ha tres vies??



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3152
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 24/11/2023 9:35

Diari de Girona, 24 de novembre de 2023 ha escrit: Flaçà, Adif i la Generalitat consignen els 4,8 milions d'euros necessaris per eliminar el pas a nivell en els propers quatre anys
L'Ajuntament diu que és una obra "clau per a la seguretat" i lamenta que s'hagi signat "a l'últim moment"
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3152
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 09/01/2024 9:27

Diari de Girona, 8 de gener de 2024 ha escrit: Una operativa d’Adif provoca llargues cues de trànsit a Ripoll
La situació d’uns sensors provoquen innecessaris talls en la circulació per l’interior del municipi
[...]
Els trens que maniobren han de desplaçar-se fins al pont del ferrocarril que hi ha sobre l’aiguabarreig dels rius Ter i Freser. En fer-ho s’activen els sensors que fan baixar les barreres, i que si el tren no torna a retrocedir de seguida cap al taller, fa que es mantinguin tancades inútilment.
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”