Sabeu quina cosa trobo a faltar d'aquests traspassos?: la gestió i comercialització a/de les estacions. Tinc la intuició que la Generalitat sabria treure molt més profit de les estacions que no pas el Ministerio. De fet, amb el Ministerio moltes van a la ruina. I són edificis històrics !
Guigui ha escrit:Serà la pedra de toc per a veure fins a quin punt aquest estat entén de què va una decentralització de debò. Ara bé, vists precedents recents, molt em temo que no passarà de guerra de taifes lliurada en nom d'etiquetes i pseudodissenys.liniadelRipollés ha escrit:El repintat dels trens regionals serà més complicat, atès que les rotacions inclouen desplaçaments cap a l'Aragó i el País Valencià i fins i tot Castejón de Ebro. Dubto que facin arribar un "Regional de Catalunya" més avall de Vinaròs. Per cert, el tren Barcelona-Vinaròs.., aquest serà competència de la Generalitat? Serà una gran pèrdua per a mi si desapareix amb el traspàs ja que és una gran demostració de cap a on miren històricament les relacions dels vinarossencs.