Millora de les línies de Valls i Móra

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 25/01/2011 18:58

metring ha escrit: Esta circunstancia supone que, al tener que entrar a 30km/h y salir también a esa velocidad, los trenes perdían entre 2 y 3 minutos por parada, lo cuál suponía siempre unos retrasos en los mismos.
i la meva pregunta és: no es poden posar canvis d'agulla que permetin més velocitat? Segur que no és rendible econòmicament però en algunes estacions ho podrien fer, no?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 25/01/2011 19:11

Ferry1ac1 ha escrit:
metring ha escrit: Esta circunstancia supone que, al tener que entrar a 30km/h y salir también a esa velocidad, los trenes perdían entre 2 y 3 minutos por parada, lo cuál suponía siempre unos retrasos en los mismos.
i la meva pregunta és: no es poden posar canvis d'agulla que permetin més velocitat? Segur que no és rendible econòmicament però en algunes estacions ho podrien fer, no?
Seria més fàcil fer entrar els trens per la directa, encara que no estiguin a l'andana principal. No passarà res perquè hagin de canviar d'andana...Perquè com a molt s'instal·larien canvis a 50 km/h, perquè de major velocitat no resultaria gens rendible


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 25/01/2011 20:58

Es comença allargant el temps de recorregut... i s'acabarà dient que la línia es deficitària i que s'ha de tancar.

No sé quina necessitat tenen de fer entrar els trens a les desviades...



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 25/01/2011 21:03

oriolp13 ha escrit: Seria més fàcil fer entrar els trens per la directa, encara que no estiguin a l'andana principal. No passarà res perquè hagin de canviar d'andana...Perquè com a molt s'instal·larien canvis a 50 km/h, perquè de major velocitat no resultaria gens rendible
Cert del tot!

Està clar que el temps dels usuaris del tren no val ni or ni val res! El que és més trist és que sigui la mateixa companyia (o Adif) qui fa que els trajectes siguin més lents!

:avall



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 01/03/2011 1:17

Curiositat: els 448 anuncien la parada de Nulles-Bràfim com a "NuLes-Brafím".
Fins i tot el revisor em va dir que anava a "Nules".
Li vaig haver de recordar que l´estació de Nules-La Vilavella (amb V) està al costat de Castelló.
I a l´estació mateixa, la pantalla que hauria d´anunciar el pròxim tren (no funciona, la megafonia tampoc), hi posa "Nullés" (amb accent).

Curiosament, l´estació colateral de Nulles és... Vilabella (amb B).
Potser és el que els confon?
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 01/03/2011 22:26, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/03/2011 10:57

Veient no pocs exemples a Can Renfomentadif, l'explicació deu ser molt més senzilla: deixadesa barroera. Des del Lazarillo a Mortadelo y Filemón, forma part de la tradició cultural d'Espanya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3150
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 01/03/2011 11:59

Personalment m'agrada més l'exemple de Pepe Gotera y Otilio, chapuzas a domicilio.

¿Per què fer-ho bé podent-ho fer malament?

Salut !!
Guigui ha escrit:Veient no pocs exemples a Can Renfomentadif, l'explicació deu ser molt més senzilla: deixadesa barroera. Des del Lazarillo a Mortadelo y Filemón, forma part de la tradició cultural d'Espanya.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 14/03/2011 17:43

Aquest cap de setmana he estat a Salomó (línia de Valls) i he pogut constatar el servei patètic que Renfe ofereix a la zona. Durant bona part del dia, l'única manera per anar de Barcelona a Salomó és en tren fins a Altafulla-Tamarit i des d'allà en taxi (27 euros).

Han passat 2 mesos i mig del traspàs i no he sentit cap intenció de millorar el servei a l'R13. Si Ripoll té 16 trens diaris a Barcelona els dies feiners i 13 els festius, ¿per què Valls s'ha de conformar amb només un tren diari directe a Barcelona i dos trens diaris a Sant Vicenç de Calders? Valls està una mica més a prop de Barcelona que Ripoll, i la capital de l'Alt Camp té més del doble d'habitants que la capital del Ripollès. Crec que la demanda hauria de ser suficient per posar, com a mínim, un servei similar al de Ripoll.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”