Estacions de viatgers tancades: per què?

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Estacions de viatgers tancades: per què?

Entrada Autor: Pere » Dilluns 01/06/2009 23:54

Ecomobisostrans ha escrit:
BB9200 ha escrit:De les estacions de la Barna-Latour, des Vic només Torelló, Ripoll i Puigcerdà (i Latour) pots comprar bitllets. De vegades, també a Planoles (però molt ocasionalment).
Vaig estar fa 1 any i pico a La Tour de Carol i allà només es venien bitllets francesos, els espanyols es compren en el tren.
A La Tor, ni cap estació fora de la xarxa de renfe, és impossible comprar cap bitllet per la línia de Puigcerdà ja que al ser la línia de rodalies no té venda internacional.
A Planoles des de que es pot telecomandar l'estació des de Ribes de Freser ja no han obert més la taquilla (i amb prou feines el gabinet de circulació...) .
A Ribes de Freser també es poden comprar bitllets.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 02/06/2009 0:47

Al final encara hi veurem trens sense conductor xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 02/06/2009 17:13

A La Tor no pots comprar bitllets de Renfe via Puigcerdà, però si vas a Barcelona via Portbou si que te'l fan.
Ecomobisostrans ha escrit:
BB9200 ha escrit:De les estacions de la Barna-Latour, des Vic només Torelló, Ripoll i Puigcerdà (i Latour) pots comprar bitllets. De vegades, també a Planoles (però molt ocasionalment).
Vaig estar fa 1 any i pico a La Tour de Carol i allà només es venien bitllets francesos, els espanyols es compren en el tren.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 02/06/2009 17:27

Si algun dia veiem trens d'FGC a La Tor de Querol, espero que FGC i SNCF permetin de nou la venda internacional. Més que res que un bitllet d'FGC cap a FontRomeu m'agrada.

Pere ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:
BB9200 ha escrit:De les estacions de la Barna-Latour, des Vic només Torelló, Ripoll i Puigcerdà (i Latour) pots comprar bitllets. De vegades, també a Planoles (però molt ocasionalment).
Vaig estar fa 1 any i pico a La Tour de Carol i allà només es venien bitllets francesos, els espanyols es compren en el tren.
A La Tor, ni cap estació fora de la xarxa de renfe, és impossible comprar cap bitllet per la línia de Puigcerdà ja que al ser la línia de rodalies no té venda internacional.
A Planoles des de que es pot telecomandar l'estació des de Ribes de Freser ja no han obert més la taquilla (i amb prou feines el gabinet de circulació...) .
A Ribes de Freser també es poden comprar bitllets.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 02/06/2009 18:03

Tindria la seva gracia veure màquines d'autovenda com les de la línia del Vallès a La Tor de Querol xD



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”