Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Re: Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

EntradaAutor: oriolp13 » Divendres 29/12/2017 22:44

Carlos González ha escrit:Hi ha indicis de que el Carrilet "deixarà der ser-ho" per posible canvi d'ample???

Estaria bé que poguéssim veure els ramals aquets per passatgers, i més que sigui en l'ample UIC i que connecti amb el Corredor Mediterrani.

Però veig dos problemes i per això dubto

1: FGC disposa de calers per canviar d'ample al LL-A???

2: Com faràn les estacions almenys per Súria i Sallent, i sense parlar de com de complicat seria fer perllongament fins a Balsareny/Berga i sobretot per Solsona si s'arriba fer.... ja m'he anat del fil, em refereixo a que entre que falta electrificar el trajecte i tal, on faràn a aquests municipis per fer un baixador o estació de tren o tramvia o tren-tramvia???? o el que sigui per a que arribi allà.

No hi ha gaires indicis que això sigui així, i molts menys encara de que el carrilet arribi a Berga/Solsona.

Penso que si acaben fent alguna cosa serà sobre el traçat existent, però no construïr-ne de nou, no hi ha €€€ per fer-ho i no sé fins a quin punt hi hauria demanda suficient.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2196
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

EntradaAutor: Miquel » Divendres 29/12/2017 22:45

Carlos González ha escrit:Hi ha indicis de que el Carrilet "deixarà der ser-ho" per posible canvi d'ample???

No.
Carlos González ha escrit:1: FGC disposa de calers per canviar d'ample al LL-A???

Tampoc.
Carlos González ha escrit:2: Com faràn les estacions almenys per Súria i Sallent, i sense parlar de com de complicat seria fer perllongament fins a Balsareny/Berga i sobretot per Solsona si s'arriba fer.... ja m'he anat del fil, em refereixo a que entre que falta electrificar el trajecte i tal, on faràn a aquests municipis per fer un baixador o estació de tren o tramvia o tren-tramvia???? o el que sigui per a que arribi allà.

No s'hi farà res, ja que no hi ha un duro, caldria veure si hi ha demanda suficient, i segurament hi ha altres prioritats més importants (que no vol dir que desmereixi aquesta, però hi ha coses que porten a la cua molts anys i van encara per llarg). Per tant, durant aquest segle, molt probablement no s'hi farà res.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3642
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

EntradaAutor: Carlos González » Dissabte 30/12/2017 0:13

oriolp13 ha escrit:No hi ha gaires indicis que això sigui així, i molts menys encara de que el carrilet arribi a Berga/Solsona.

Penso que si acaben fent alguna cosa serà sobre el traçat existent, però no construïr-ne de nou, no hi ha €€€ per fer-ho i no sé fins a quin punt hi hauria demanda suficient.


Segurament, però no dic de construir-ne de nou, em vull referir que com faran per arribar a Súria i Sallent si serà de passatgers.... actualment el traçat arriba per tots dos municipis, lluny del nucli urbà però bueno, la qüestió és sobre com es pot fer les parades per Súria i Sallent (si es que s'arriba a fer baixadors en aquests trams a aquest segle com ha dit en Miquel) i tampoc sé si hi haurà demanda suficient. Per això ho deia, en els posts anteriors ja hàvieu parlat d'això alguns.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1185
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

EntradaAutor: ortegote » Diumenge 31/12/2017 13:48

FGC no te calers?
Segons per que si que en te, a l'hora de rebre els 113 ja es deia que no hi havia calers per pagar tots els trens i que per aixo es van adaptar uns quants a 114 que amb un cotxe menys salien mes baratos.
Ara FGC la que no te calers comprara 15 Trens Nous (no dic que no siguin necesaris)
La FGC que deia que a la Pobla no podiuen comprar un Tercer Tren per falta de calers resulta que ara si que pot comprar-lo.
De la compra de Trens de Nuria que si cotxes nous i locomotora gairebe ningu diu d'on surten aquest calers per que sempre escolto que FGC no te diners.

Jo m'alegro de que FGC avançi i compri lo que necesita pero que no hi han calers queda demostrat que per segons quines coses si i segons quines linies No.
La linia del Valles es i sera la nena bonica de FGC per que realment es la que mes passatgers aporta pero la linia de la LL-A tot i la rentada de cara que li van fer cada cop te pitjors serveis en les recorreguts mes llargs i no sembla que els preocupi gens ni mica.

Salutacions.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 834
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

EntradaAutor: Carlos González » Diumenge 31/12/2017 14:49

ortegote ha escrit:FGC no te calers?
Segons per que si que en te, a l'hora de rebre els 113 ja es deia que no hi havia calers per pagar tots els trens i que per aixo es van adaptar uns quants a 114 que amb un cotxe menys salien mes baratos.
Ara FGC la que no te calers comprara 15 Trens Nous (no dic que no siguin necesaris)
La FGC que deia que a la Pobla no podiuen comprar un Tercer Tren per falta de calers resulta que ara si que pot comprar-lo.
De la compra de Trens de Nuria que si cotxes nous i locomotora gairebe ningu diu d'on surten aquest calers per que sempre escolto que FGC no te diners.

Jo m'alegro de que FGC avançi i compri lo que necesita pero que no hi han calers queda demostrat que per segons quines coses si i segons quines linies No.
La linia del Valles es i sera la nena bonica de FGC per que realment es la que mes passatgers aporta pero la linia de la LL-A tot i la rentada de cara que li van fer cada cop te pitjors serveis en les recorreguts mes llargs i no sembla que els preocupi gens ni mica.

Salutacions.


Yo creo que los usuarios de este foro ya no sabrán que decir, al menos en este hilo, ortegote. Teniendo en cuenta de que este hilo se trata sobre de los "ramales de Sallent y Súria" y por pensar o querer pensar hacia la ficción ferroviaria en parte alguna o porque molaría que hablásemos de infraestructuras no hechas aún o hechas, o las que faltarían por hacer para qué solución se podría llevar a cabo aunque no seamos escuchados, para que luego llegue la respuecita de "no hi han calers" en todos los malditos hilos que escribo.... Por esa regla de tres "no hi ha calers" para el tranvía de Diagonal, y no hay "calers" para hacer servicios semidirectos en la LL-A, y lo de la Diagonal sí que se ha hablado mucho este año.

Sí, hay una crisis económica, sí, no hay dinero para hacer actualmente otras infraestructuras prometidas por los gobiernos y se está empleando actualmente en la L9, sí, hay alcaldes y alcaldes atentando al transporte público para ganar votos, sí, hay infraestructuras más importantes que ésta, pero hablamos de los ramales de Sallent y Súria, no de otras infraestucturas (que os doy la razón de que sean más necesarias) pero el resto de cosas, para mí, aunque me de rabia y a los demás, me importa una p*** m***** , porque eso no impide opinar sobre proyectos ¿o sí?

Años atrás cuando comenzó el foro este (y cuando entré yo, me doy por aludido) ya se hablaban de proyectos mucho más surrealistas que éste de los ramales.......
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1185
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Ample UIC a ramals de mercaderies de Sallent i Súria

EntradaAutor: robertotlh » Diumenge 31/12/2017 18:01

Carlos González ha escrit:Ara que ja els trens de mercaderies del Carrilet han deixat de passar, crec que voldran desmantellar tots dos ramals.... :bua


Una de les mines continua oberta. Tot ho transporten en camions ara?
robertotlh
N6
N6
 
Entrades: 167
Membre des de: Dijous 15/10/2015 14:47

Anterior

Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Carlos González, RogerHernan95 i 1 visitant