CIU pensa que renfe envia chatarra a Catalunya

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

CIU pensa que renfe envia chatarra a Catalunya

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 02/07/2009 18:01

CiU denuncia que Renfe envía "chatarra" a Catalunya
Rull dice que "se están dando situaciones peligrosas para los usuarios"


El diputado de CiU Josep Rull ha denunciado que "los servicios de regionales catalanes están proveídos por las unidades más antiguas de la flota de Renfe" y las "nuevas que operan en Madrid no llegan a Catalunya". El político nacionalista ha indicado que "Renfe envía toda la chatarra de cercanías a la media distancia, que se está convirtiendo en un punto de reciclaje".
Rull ha manifestado que "Renfe está agravando la situación precaria del servicio de media distancia con la aportación de los trenes más obsoletos procedentes de cercanías. Es con los regionales de Catalunya donde se recauda la mitad de los ingresos que se generan en el conjunto del Estado", y ha añadido que "se están dando situaciones peligrosas para los usuarios. Circula un Catalunya Express S-448 , sin puertas automáticas y cualquier usuario podría abrir las puertas en medio del trayecto".
El diputado de CiU ha detallado que "está circulando la unidad S-448 002, que sufrió el accidente de Torredembarra ahora hace dos años, con un vagón menos (el más destrozado) que no se ha podido reintegrar”. También constata “los problemas que hay con el aire condicionado” y que “las averías en los sistemas de aires en pleno verano ya forman parte de una rutina inadmisible".
De: http://sociedad.e-noticies.es/ciu-denun ... 30805.html


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 02/07/2009 18:05

Crec que no és per considerar i criticar les 448 de ''chatarra'', doncs són de les millors unitats que disposa en aquests moments renfe, amb més de 3 quartes parts de les unitats reformades, i només 5 o 6 unitats no ho estàn, les ex-intercity RO i una més.
En quant a la 448-002, va quedar demostrat que no va existir cap problema amb la unitat, que va ser culpa del maquinista, si no recordo malament.
BB9200 ha escrit: También constata “los problemas que hay con el aire condicionado” y que “las averías en los sistemas de aires en pleno verano ya forman parte de una rutina inadmisible".
Mai he vist cap problema amb l'aire condicionat, a excepció que moltes vegades està massa fort.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 02/07/2009 18:12

Jo sé molt bé quina és la solució de tots aquests problemes, jo i milions de catalans, però els diputats es neguen a veure-ho així (en especial els de CiU), i un dia es venen dient que donaran suport, i altre diuen no a la possibilitat que esdevingui el dret a decidir. Amb el mal tracte d'Espanya sembla que siguin masoquistes. Però bé, també vull desmentir això de les unitats noves, que, al meu parer, no té rellevància, mentre a Alemanya i França circulin trens d'una cinquantena d'anys i que amb un bon manteniment van de meravella, i aquí, què passa, que les 447 o les 448 estan obsoletes? Senyors convergents i unionistes, que s'han quedat sense discurs? o és que el tren se'ls ha quedat obsolet a vostès, que fan servir el cotxe oficial?


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 02/07/2009 18:18

Però el problema és de tots: Mentre uns van presumint de tenir la flota més moderna d'Europa, queda demostrat que tenen més avaries els Civia que les 440 a dia d'avui, i bastantes més.
Lluita1714 ha escrit:Però bé, també vull desmentir això de les unitats noves, que, al meu parer, no té rellevància, mentre a Alemanya i França circulin trens d'una cinquantena d'anys i que amb un bon manteniment van de meravella, i aquí, què passa, que les 447 o les 448 estan obsoletes?
Tens tota la raó, a França sèries com les X2800, les BB16500, les BB9200, les Z5300, les Z6100... n'hi ha una bona colla.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 02/07/2009 18:50

Jo crec que amb part tenen una mica de raó paro per que Renfe integra ens envia trens amb mal estat com les 448 sense reformar es perillós que em mig trajecte es obrin les portes, les 447 cada estiu tenen goteres per culpa del aire condicionat i la culpa la te Renfe integra per no cuidar be els trens.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 02/07/2009 18:58

No hi estic d'acord. Les 448 han demostrat al llarg dels anys que són un magnífic tren per a regionals. Les 447, primera notícia que ténen goteres, no ho he vist mai. Jo comparteixo l'opinió de'n BB9200. El material més antic, no sempre és el menys fiable. Tot al contrari. Amb un bon manteniment, es pot allargar molt la vida útil d'un tren. Però no interessa, perquè volen presumir de flotamamodenadeuropa, que a la vegada, és la que més tendeix a avariar-se. (ex. Civia) I ja veurem quin rendiment tindran les tant esperades 449.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 02/07/2009 19:05

Et confirmo que algunes 447 en dies de pluja forta tenen goteres verticals i laterals (s'escola aigua per les gomes laterals de les finestres)
UT440_132M ha escrit:No hi estic d'acord. Les 448 han demostrat al llarg dels anys que són un magnífic tren per a regionals. Les 447, primera notícia que ténen goteres, no ho he vist mai. Jo comparteixo l'opinió de'n BB9200. El material més antic, no sempre és el menys fiable. Tot al contrari. Amb un bon manteniment, es pot allargar molt la vida útil d'un tren. Però no interessa, perquè volen presumir de flotamamodenadeuropa, que a la vegada, és la que més tendeix a avariar-se. (ex. Civia) I ja veurem quin rendiment tindran les tant esperades 449.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 02/07/2009 19:12

Aleshores que es queixin del manteniment, però no pas d'unitats obsoletes.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 02/07/2009 19:14

UT440_132M ha escrit:No hi estic d'acord. Les 448 han demostrat al llarg dels anys que són un magnífic tren per a regionals. Les 447, primera notícia que ténen goteres, no ho he vist mai. Jo comparteixo l'opinió de'n BB9200. El material més antic, no sempre és el menys fiable. Tot al contrari. Amb un bon manteniment, es pot allargar molt la vida útil d'un tren. Però no interessa, perquè volen presumir de flotamamodenadeuropa, que a la vegada, és la que més tendeix a avariar-se. (ex. Civia) I ja veurem quin rendiment tindran les tant esperades 449.
Jo el altre dia si que vaig veure goteres en una 447


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 02/07/2009 19:18

Però no és que siguin velles. Que jo mai he vist ni una sola gotera en cap 211 ni 111, i són nou anys més velles., la culpa és de Renfe i el manteniment.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 02/07/2009 23:21

UT440_132M ha escrit:No hi estic d'acord. Les 448 han demostrat al llarg dels anys que són un magnífic tren per a regionals. Les 447, primera notícia que ténen goteres, no ho he vist mai. Jo comparteixo l'opinió de'n BB9200. El material més antic, no sempre és el menys fiable. Tot al contrari. Amb un bon manteniment, es pot allargar molt la vida útil d'un tren. Però no interessa, perquè volen presumir de flotamamodenadeuropa, que a la vegada, és la que més tendeix a avariar-se. (ex. Civia) I ja veurem quin rendiment tindran les tant esperades 449.
Aquest és el risc de la tecnologia, que a més tecnologia, més possibilitats de una averia, ja que tot i que sigui molt bona i ben muntada, com més "chismes i complicacions", més risc de sofrir algun problema.
trensmat ha escrit:Jo crec que amb part tenen una mica de raó paro per que Renfe integra ens envia trens amb mal estat com les 448 sense reformar es perillós que em mig trajecte es obrin les portes, les 447 cada estiu tenen goteres per culpa del aire condicionat i la culpa la te Renfe integra per no cuidar be els trens.
renfe integra?? :roll:
les 448 si s'obren les portes és perquè un ésser humà ho fa. Si no es toca el que no s'ha de tocar, com obrir una porta a 140 km/h, el risc és baix, apart que de 448 sense reformar AMB sembla que nomes en queda una.

pd: podries integrar el teu missatge i intentar escriure frases, no "vomitar" directament el que penses escrivint "a saco" ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/07/2009 23:28

Flotamamodennaduropa, trens "vells" a Catalunya, 111 d'FGC "obsoletes" (DPTOP dixit), etc. etc. etc. Mentre siguem un país on qualsevol bocoi amb mentalitat de nou ric es faci escoltar a base de bajanades sense fonament, anirem com anem: fallant en allò important i fardant de menudències.

Que hem de tenir trens moderns? Doncs apa-li, però la infraestructura cau a trossos.
Que hem de tenir 20º a l'estiu? Vinga fotre-li aire condicionat mentre casquem la salut de la població.
Que havíem de ser l'enveja econòmica d'Europa? Vinga totxo, fins que es desmunta el castell de cartes.

Fa no massa dècades, érem el Tercer Món, i ara volíem demostrar a tot cristo que havíem avançat tothom com si res. Ara ho tenim, i ningú sembla haver-ne après la lliçó. Més humilitat és el que cal...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 03/07/2009 1:12

Home... les 447 es poden considerar obsoletes en la mesura que, en el seu moment es van suprimir la tercera classe a tots els trens, per deixar-hi la segona; a partir de la proliferació de les 450/451 + 446/447 + 440 reformades, com aquell qui diu vam passar altra vegada, de segona a tercera classe.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 03/07/2009 8:23

El que diu CiU que potser en algun punt tingui alguna part de raó hauria d'estar basat en algun estudi una mica seriós, de tota manera sembla que tota la classe política s'hagi despertat ara en parlar de les deficiències que té el ferrocarril a Catalunya quan fins fa poc no n'era conscient, però que ningú s'exclami, potser molts usuaris d'aquest fòrum tampoc són conscients d'aquestes deficiències.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 03/07/2009 13:13

Cal recordar que el finançament, i els traspassos estan pendents.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 03/07/2009 17:10

Si els polítics es prenguessin seriosament el ferrocarril, s'estarien d'animalades estètiques i anirien al gra: temps de trajecte i puntualitat.

Però com que des del cotxe oficial i la pantalleta del despatx es veuen, com a màxim, suposades "tartanes" però no pas el temps que triguen ni el retard que porten, aquesta pregunta no interessa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 03/07/2009 18:51

Guigui ha escrit:Flotamamodennaduropa, trens "vells" a Catalunya, 111 d'FGC "obsoletes" (DPTOP dixit), etc. etc. etc. Mentre siguem un país on qualsevol bocoi amb mentalitat de nou ric es faci escoltar a base de bajanades sense fonament, anirem com anem: fallant en allò important i fardant de menudències.

Que hem de tenir trens moderns? Doncs apa-li, però la infraestructura cau a trossos.
Que hem de tenir 20º a l'estiu? Vinga fotre-li aire condicionat mentre casquem la salut de la població.
Que havíem de ser l'enveja econòmica d'Europa? Vinga totxo, fins que es desmunta el castell de cartes.

Fa no massa dècades, érem el Tercer Món, i ara volíem demostrar a tot cristo que havíem avançat tothom com si res. Ara ho tenim, i ningú sembla haver-ne après la lliçó. Més humilitat és el que cal...
L´HAS CLAVAT.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 03/07/2009 22:09

liniadelRipollés ha escrit:Et confirmo que algunes 447 en dies de pluja forta tenen goteres verticals i laterals (s'escola aigua per les gomes laterals de les finestres)
Sí, ho corroboro, un dia que plovia molt i vaig agafar un C3, venia ja "xorrejant" i encara continuava... :gr A més, fotia un fred... :miedo



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 04/07/2009 1:06

Jo he vist goteres a vàries 440 (la 197 l'últim exemple), i he agafat 447 en dies de forta tempesta, típic d'aquesta època de l'any per aquestes contrades, i no hi he vist mai cap gotera. Ara, pot ser en alguna si, però això és perquè la junta de les finestres, o ha sigut treta per algun vàndal, o està mal col·locada.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 04/07/2009 13:32

Una altra situació paradigmàtica de la mentalitat que impera en aquest país: l'esforç (manteniment) és massa feixuc, per tant, anem tirant de comprar, que és més fàcil i dóna per a fardar més, encara que ens dugui de pet a la ruïna. A més, sempre hi haurà algun amiguet de torn que es quedarà amb el 3%.

Per a monumentals despeses, sempre hi ha partides pressupostàries; en canvi, per a despesa corrent que, a més, requereix treball qualificat continu i d'on no es pot sucar, no hi ha misses.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”