Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Per què els Catalunya Express no paren a Granollers Centre?
Delta
Entre Barcelona i St. Celoni, només faria parar els Delta a Granollers, que té prou població. La resta d'estacions podrien oferir bons enllaços.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3264
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Si la xarxa estigués ben estructurada, els trens que anéssin més enllà de Maçanet-Massanes haurien d'anar directes fins a aquesta estació, ja que els usuaris de Granollers, Sant Celoni, Blanes i el Maresme tindrien un tren cada 30-60' per enllaçar a Maçanet. Això permetria esgarrapar alguns minuts als regionals, sobretot si s'exprimeix una mica el magí del gestor de la circulació a ADIF i s'utilitza la infraestructura adequadament per a fer avançaments (com el que vaig exposar fa un temps, on un CatExp avançaria a un rodalies aturat a Granollers-Centre).
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
El que no és lògic és que pel cap de setmana, entre Granollers i Sant Celoni es redueixi la freqüència de trens de Rodalies a la meitat.
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
No és exclusiu de les ciutats que dius, la majoria de línies ho fan i és una caqueta.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Ja, però si entre Sant Celoni i Granollers se t'escapa el tren, t'has d'esperar una hora. Mitja hora segons com, encara és "acceptable", però una hora...
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
Com a mínim no estaria malament aprofitar les obres de l'AVE per quadruplicar vies entre Sagrera i Montcada, ja que de no fer-se ara es complicaria molt, i la infraestructura quedarà petita.genissimon ha escrit:Si la xarxa estigués ben estructurada, els trens que anéssin més enllà de Maçanet-Massanes haurien d'anar directes fins a aquesta estació, ja que els usuaris de Granollers, Sant Celoni, Blanes i el Maresme tindrien un tren cada 30-60' per enllaçar a Maçanet. Això permetria esgarrapar alguns minuts als regionals, sobretot si s'exprimeix una mica el magí del gestor de la circulació a ADIF i s'utilitza la infraestructura adequadament per a fer avançaments (com el que vaig exposar fa un temps, on un CatExp avançaria a un rodalies aturat a Granollers-Centre).
Salut !!
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Les ciutats que volia dir també és una hora. Com per exemple Vilafranca del Penedès, que és el destí que més cops he agafat en Rodalies a part de Sant Celoni.Jordi Freixas ha escrit:Ja, però si entre Sant Celoni i Granollers se t'escapa el tren, t'has d'esperar una hora. Mitja hora segons com, encara és "acceptable", però una hora...
La bona putada si que és Puigcerdà o la majoria d'autobusos... un cop anant a casa se'm va escapar el de Puigcerdà per culpa de un rodalies des de Sitges... sort que anava acompanyat i era l'hora de dinar XD
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Home, és que per anar bé, la meva queixa hauria de ser extensible a TOTA la xarxa de Rodalies.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Que els Catalunya Exprés s'aturin a Maçanet no té res a veure amb possibles demandes del Maresme que són inexistents, simplement amb els canvis d'horaris del passat gener es van trencar els enllaços a Maçanet i per solventar aquest problema es va decidir que paressin tots els trens, a l'hora de la veritat aquesta decisió porta més maldecaps que una altra cosa, per una banda els expressos que no enllacen en cap sentit amb un tren de la costa fan una parada inútila, per altra banda el barrejar serveis amb tarifes diferents fa que sigui un maldecap fer bitllets directes, en tot cas pot ser una excusa més per deixar-los de fer.elnenabril ha escrit:Jo emplaÇo als ciutadans de Granollers a que lluiteu!!!, com han fet els de la Costa, perquè no és excusa que utilitzin que no hi ha demanda, aixo abans pasava a la Costa, s'equivocaven, ara hi ha molta més demanda que abans. Us desitjo sort!!!
Pel que fa a les queixes per l'espera d'un tren durant una hora, en les línies amb aquesta freqüència de pas els passatgers haurien de tenir el mínim seny per calcular arribar a l'estació amb un marge de temps prudencial per poder agafar el tren que els interessa, aquesta situació també es dóna fora de Rodalies i no suposa cap drama social. Així doncs és del tot normal veure l'andana buida quan falten tres quarts d'hora pel pas del proper tren i no començar a veure gent fins un quart d'hora abans.
And now for something completely different...
Hi ha molts països on regionals i rodalia tenen la mateixa tarificació. És una solució força més pràctica i que ajudaria a crear sinèrgies, per posar-ho en termes tant en voga.Tony M. Nyphot ha escrit:per altra banda el barrejar serveis amb tarifes diferents fa que sigui un maldecap fer bitllets directes, en tot cas pot ser una excusa més per deixar-los de fer.
En qualsevol país mínimament seriós, els horaris publicats serveixen per alguna cosa més que per donar indicacions una mica aproximades de quan es pot esperar que passi un tren.Tony M. Nyphot ha escrit:Pel que fa a les queixes per l'espera d'un tren durant una hora, en les línies amb aquesta freqüència de pas els passatgers haurien de tenir el mínim seny per calcular arribar a l'estació amb un marge de temps prudencial per poder agafar el tren que els interessa, aquesta situació també es dóna fora de Rodalies i no suposa cap drama social.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Pel que fa a la primera cita, els trens de Mitjana Distància de tarifa Regional i els trens de Rodalies tenen la mateixa tarifa, precisament fins al gener no era un problema quan només eren aquests trens els que prestaven servei a Maçanet, els maldecaps venen donats pels Catalunya Exprés que tenen una tarifa diferent: per a un trajecte Girona - Mataró amb enllaç usant un Exprés es paga aquesta tarifa per tot el trajecte, és a dir, pagant-lo també pel trajecte entre Maçanet i Mataró, al revés els viatgers es troben sorpresos per haver de pagar un suplement, alguns d'ells responen amb molt males maneres al requeriment de l'interventor per pagar el suplement necessari pel tren.Guigui ha escrit:Hi ha molts països on regionals i rodalia tenen la mateixa tarificació. És una solució força més pràctica i que ajudaria a crear sinèrgies, per posar-ho en termes tant en voga.Tony M. Nyphot ha escrit:per altra banda el barrejar serveis amb tarifes diferents fa que sigui un maldecap fer bitllets directes, en tot cas pot ser una excusa més per deixar-los de fer.
En qualsevol país mínimament seriós, els horaris publicats serveixen per alguna cosa més que per donar indicacions una mica aproximades de quan es pot esperar que passi un tren.Tony M. Nyphot ha escrit:Pel que fa a les queixes per l'espera d'un tren durant una hora, en les línies amb aquesta freqüència de pas els passatgers haurien de tenir el mínim seny per calcular arribar a l'estació amb un marge de temps prudencial per poder agafar el tren que els interessa, aquesta situació també es dóna fora de Rodalies i no suposa cap drama social.
Pel que fa a la segona cita, la prudència és la personal per personar-se a l'estació d'origen del viatge amb un temps prudencial, és bastant habitual al nostre país la impuntualitat, quanta gent s'ha presentat mitja hora tard a una cita o ha vist com algú es presentava amb aquest retard sense una causa justificada? El mateix passa a l'hora d'anar a agafar un tren o un autobús, hi ha gent que espera fins a l'últim minut i després qualsevol contratemps personal li suposa perdre'l.
And now for something completely different...
Perdre un tren o autobús que surt puntual perquè hom arriba un minut tard, és una mala passada, però justificable per part de l'empresa de transport si no té res a veure amb el retard. Però no garantir cap enllaç perquè una empresa es malfia de la pròpia puntualitat, és ser -i perdoneu l'expressió- molt cafre.
Sé que és un debat filosòfic, però uns països es decanten per una opció, i uns altres per una altra. I uns són tinguts per seriosos, i altres no.
Sé que és un debat filosòfic, però uns països es decanten per una opció, i uns altres per una altra. I uns són tinguts per seriosos, i altres no.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui, repassant el nou format del fòrum m'han aparegut alguns missatges antics, i he cregut divertit recuperar aquest fil que vaig obrir fa 10 anys!
Al menys per mi és molt trist veure com 10 anys després, seguim arrossegant els mateixos problemes tot i els canvis que s'han produït a les infraestructures, i mira que les propostes i les solucions eren ben lògiques!
Per cert, anar de Sabadell o Terrassa a Granollers amb tren segueix sent una quimera... i la solució segueix sent una trista corba a l'alçada del Barberà del Vallès. I per anar del Vallès a Girona haig de seguir passant per Barcelona...
Al menys per mi és molt trist veure com 10 anys després, seguim arrossegant els mateixos problemes tot i els canvis que s'han produït a les infraestructures, i mira que les propostes i les solucions eren ben lògiques!
Per cert, anar de Sabadell o Terrassa a Granollers amb tren segueix sent una quimera... i la solució segueix sent una trista corba a l'alçada del Barberà del Vallès. I per anar del Vallès a Girona haig de seguir passant per Barcelona...
-
- N3
- Entrades: 32
Es cert....Estaria bè que es pogues anar directe de Sabadell a Granollers sense pasar per Barcelona....o tambè anar de Martorell a Sabadell....i si la Generalitat, perlongues desde Granollers, el ff.cc. fins Mataro, la pera...però, s'omplen la boca de que agafen el transport públic, dia sense cotxes etc..,lamentable...
-
- N9
- Entrades: 2378
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Granollers Centre-Cerdanyyola UAB x R8> Cerdanyola UAB-Cerdanyola del Vallès x R7> Cerdanyola del Vallès-Sabadell-Terrassa x R4. Sin pasar por Barcelona
Terrassa/Sabadell-Montcada i R Manresa xR4> Montcada i R-Granollers x R2. Sin pasar por Barcelona
Dos opciones donde Barcelona no lo pìsas, y que existen desde hace años y paños.
Terrassa/Sabadell-Montcada i R Manresa xR4> Montcada i R-Granollers x R2. Sin pasar por Barcelona
Dos opciones donde Barcelona no lo pìsas, y que existen desde hace años y paños.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Torneu al tema del fil, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Tornant al tema del fil, i assumint que per arribar a Granollers haig d'agafar tres trens, segueixo sense poder arribar allà i agafar un Regional Express per anar fins a Girona.O sigui, segueixo tenint que perdre una hora de trajecte (entre arribar a Barcelona i tornar enrere fins a Granollers) més el temps que perdi amb l'enllaç corresponent per poder anar Fins a Girona.
Els Regionals (que no són MD) fan parada a Granollers Centre. Vénen a ser un de cada dos R11. Alternativament, agafes un rodalia fins a Sant Celoni, on enllaces amb l'MD. En cap cas, has de passar per Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.