Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Caos Ferroviari a Rodalia València

Entrada Autor: trensmat » Dijous 28/02/2019 16:00

Aquesta setmana a la línia C-6 Castelló - València (València - Vinarós) han hagut moltes anul·lacions de trens en plena hora punta, els usuaris estan que treuen foc pels queixals ja que aquestes anul·lacions en plena hora punta i ja són dos dies seguits per desgracia, segons Renfe diuen que es per falta de material rodant.

En fi us poso els tweets de les incidencies de la línia C-6.
També tenim les reaccions de les associacions d'usuaris i els usuaris sobre aquest caos ferroviari. Espero les vostres opinions.

http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

albert28
N9
N9
Entrades: 1742

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 29/06/2019 22:51

Incendi a un Civia per la calor, fent un C4 Madrid. Sembla que ordenaven als 465 i 450 no dur la llum interior quan no anaven per túnels i en les 446 en mode reduït la llum https://www.facebook.com/UsuariosC4/vid ... 301299980/

437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 05/07/2019 19:42

albert28 ha escrit:Incendi a un Civia per la calor, fent un C4 Madrid. Sembla que ordenaven als 465 i 450 no dur la llum interior quan no anaven per túnels i en les 446 en mode reduït la llum https://www.facebook.com/UsuariosC4/vid ... 301299980/
Si és a Meco, no pot ser un C4.

I Meco i Alcalá són dos municipis diferents amb estacions diferents... :roll:

m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1687
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 01/09/2019 19:21

Torna a descarrilar, al mateix punt de sempre (Castiello de Chaca), el cereal Canfranc-Martorell-Can Tunis (aquest cop de tornada en buit):

Salvem l'Estació de França!

Guigui
Administrador
Entrades: 23360
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 31/10/2019 12:16

Almenys 70 persones han mort per un incendi a l'exprés de Karachi a Rawalpindi, al Pakistan, a conseqüència de l'explosió d'una cuina de càmping-gas on uns viatgers s'estaven preparant l'esmorzar.

Més informació (en anglès) a: https://www.theguardian.com/world/2019/ ... nger-train

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Granolleri
N8
N8
Entrades: 840
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 02/12/2019 11:20

Bon dia,

Vaig en l'Eurocity 130 Budapest-Varsòvia/Cracòvia, el qual ja ha sortit amb una hora i 20 minuts de retard de Budapest per la intensa nevada que està caient. Aquest tren s'ha emportat un cotxe per davant en un pas a nivell prop de l'estació de Alsógöd.

Per lo que ens indica l'interventor, haurem de transbordar a un altre tren en plena via.

Al meu cotxe no hi ha ferits. Desconec com ha quedat el conductor del cotxe.

Platanito
N9
N9
Entrades: 2343
Ubicació: Isàrnia

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 02/12/2019 17:20

Granolleri ha escrit:
Dilluns 02/12/2019 11:20
Bon dia,

Vaig en l'Eurocity 130 Budapest-Varsòvia/Cracòvia, el qual ja ha sortit amb una hora i 20 minuts de retard de Budapest per la intensa nevada que està caient. Aquest tren s'ha emportat un cotxe per davant en un pas a nivell prop de l'estació de Alsógöd.

Per lo que ens indica l'interventor, haurem de transbordar a un altre tren en plena via.

Al meu cotxe no hi ha ferits. Desconec com ha quedat el conductor del cotxe.
Ostres! Quina enveja pel que fa al recorregut (tot i que fa dos mesos vaig fer Budapest-Viena i després vaig continuar de Bratislava a Praga i d'aquesta a Cracòvia, en dies diferents i fent el tram Viena-Bratislava pel Danubi). Espero que no et maregin gaire... i que no hi hagi ferits de gaire consideració.

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Granolleri
N8
N8
Entrades: 840
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 02/12/2019 18:37

Al final ha sigut el susto només... I agafar dues hores de retard.

Jo m'he quedat a Bratislava.

Platanito
N9
N9
Entrades: 2343
Ubicació: Isàrnia

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 03/12/2019 8:32

Granolleri ha escrit:
Dilluns 02/12/2019 18:37
Al final ha sigut el susto només... I agafar dues hores de retard.

Jo m'he quedat a Bratislava.
Puja al memorial a l'exèrcit soviètic!

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Guigui
Administrador
Entrades: 23360
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/01/2020 20:52

Estic a l'estació de Perpinyà, esperant el TGV que havia de sortir a les 20.24. De moment, l'anuncien amb 2 hores de retard "per avaria".

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”